Een prachtige doos deze, maar ik zou hem niet snel nog eens kopen. De crosette is erg klein, en doordat ze zo hoog gaan kun je deze ook bijna niet zien. Hij is echt duur en daarmee vindt ik de prijs-kwaliteit gewoon niet zo goed. Ik vond het echt gaaf om hem eens in de straat te hebben, en het concept is ook erg leuk bedacht.
Heerlijk kleine cake dit, kost niet zoveel en zitten veel schoten in met goed gevuld effect. Crackling an sich is niet zo bijzonder, maar het TI boeketje erbij maakt hem erg leuk. Heeft ook een goede burst zoals je dat van vroeger gewend bent van rubro cakes. Ik zou deze zeker weer kopen (ben hem nog aan het zoeken voor een goede prijs)
Ze waren in de uitverkoop en wilde voor de kleine wat fonteinen erbij hebben dus heb ze erbij gehaald. Vond het ok voor de prijs, goed in de vooravond om erbij te hebben. De wind waaide de crackling wat dicht bij het bezoek...
Helaas hoor je niet zoveer meer van het merk Eurostar en heb ik deze thunderstorm met wat broertjes kunnen opvissen uit de bunkers van vuurwerk breda. Heerlijk rappe salute waaier met een kleine mine, dit jaar ook nog de crackling variant klaarstaan.