Echt heerlijk mooie cake (ok compoundje) dit! Redelijk snel voorbij, maar echt zo sierlijk. Fantastisch als je dit in je straat hebt staan, wel redelijk de afstand nemen (ik sta op 25 meter). Die gouden staarten, echt zo tof. Onderdeel geweest van een projectje, daarom die 3x mega mine erachteraan. Sowieso heeft Broekhoff een aantal mooie waaiercakes in deze lijn.
Katan bestaat niet meer, en deze is afgekeurd voor de nederlandse markt. Maar in duitsland nog voldoende te verkrijgen volgens mij. Ik dacht een leuk project te maken van een doosje van deze dingen, maar te weinig tijd daarvoor genomen. Voetjes zijn van karton, dingen wegen niks dus binnen de kortste keren viel alles om. Gelukkig niemand op straat, en voor de volgende keer gewoon de tijd ervoor nemen en met een lijmpistool vastzetten.
Alle dierencakes zijn top van China Red, laten we dat voorop stellen. Deze hebben ook een goede burst, maar vind de boeketten toch iets kleiner dan de anderen. De spinner is goed uitgewerkt bij de Rat, maar vind deze toch een van de minste van de serie. Maar goed, de lat ligt hoog in deze lijn natuurlijk. Toch wel leuk dat ik deze nog per twee heb kunnen schieten.