Event Immortal Gold Prof

sprinkhaan

Registered User
Ik vond hem goed ,maar dan vooral omdat je vier kwalitatief goede cakes met een gelijk thema ook in serie zou kunnen zetten. Dat is iets wat je ook mee moet rekenen met dit "pakket". Dat maakt het voor mij een topper.

Fearwind

Registered User
Een week geleden nog een aantal Rubro producten geschoten zien worden op een festival. (Wish Outdoor) Vrijwel 99% zeker zat de Immortal Gold er ook tussen, maar deze was uitgevoerd met mines... ?? Iemand die dit kan bevestigen, zag er wel gaaf uit namelijk. Ik geloof dat het werd geschoten door Meester Vuurwerk.

gizmo75

Registered User
Ook dit jaar is de Immortal Gold weer fantastisch! Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Rubro Winkeliersdemo 2013, zoals gebruikelijk uit de losse pols gefilmd:

painkiller

Registered User
Gevalletje te mooi om waar te zijn als je het mij vraagt. Wat een klappen kwamen hier vanaf en de boeketten waren echt gigantisch. By far de beste cake/box die ik vanavond gezien heb.

gizmo75

Registered User
Vorig jaar was deze bij mij in de straat net zo hoor!! Anders zou ik echt niet zeggen dat hij nog net zo goed is...

kingmokum

Banned
Prima box, waar velen de mist mee in gaan is dat er op de video's vaak 2 tegelijk gaan. De salvos volgen dan in rap tempo op terwijl wanneer je de box per stuk afsteekt je een stuk rustiger beeld krijgt. Ondanks alle nieuwe producten was dit in mijn optiek nog steeds de topper van de avond!

Mits voor een normale prijs van rond de 110 tot 120 euro verkrijgbaar vind ik dit een aanrader.

Booomy

Registered User
Pff wat een heerlijkheid deze cake. Ik had hem vorig jaar niet, maar zoals het er nu uit ziet dit jaar wel. Natuurlijk benieuwd hoe die gaat presteren op de winkeliers demo's, maar als ie zo blijft als op dit filmpje dan staat deze bij mij in de straat!!

kingmokum

Banned
Net als vorig jaar zit dat er waarschijnlijk ook dit jaar helaas niet in heb ik begrepen. Meer info volgt zodra beschikbaar!

Helaas, maar dan gaat deze voorbij.

Er is immers genoeg andere keus bij andere importeurs.

Kreeg btw wel van meerdere mede forumleden te horen dat de immortal gold bij hen in de straat lang niet zo goed presteerde als op de demo. Puntje van aandacht zeker als je deze voor de hoofdprijs aanschaft!

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Tsjaaah een professioneel hard beukende immortal gold! Geweldig wat een doos! Niet naar de prijs gekeken is dit echt een monster!

Ik ben dan ook erg benieuwd naar je filmpje Gizmo! Tenslotte is "What you see is what you get"

Tony

Administrator
Medewerker
Vorig jaar was deze bij mij in de straat net zo hoor!! Anders zou ik echt niet zeggen dat hij nog net zo goed is...

Bij heel veel mensen was hij niet zoals op de demo van 2012 en als op de demo van gisteren.
Dat hebben we na 31 December 2012 kunnen lezen. Ik ben daarom ook super benieuwd of de cakes van gisteren productie cakes waren.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik denk dat men een sampletje van vorig jaar achter had gehouden, want deze was veel beter dan de productie die ik vorig jaar op diverse demo's heb gezien.
Tuurlijk was deze fantastisch, maar een sample zegt me niets. kan zomaar 2 keer zoveel flash inzitten en 1,5 x zoveel kruit per cake..
Ga deze weer niet kopen dus.

postvoordennis

Registered User
Bij heel veel mensen was hij niet zoals op de demo van 2012 en als op de demo van gisteren.
Dat hebben we na 31 December 2012 kunnen lezen. Ik ben daarom ook super benieuwd of de cakes van gisteren productie cakes waren.

Bezoek ik een demo omdat het vanaf films lastig te beoordelen is... Blijkt dat je er alsnog niet helemaal vanuit kan gaan.

Voor de mensen die deze in de straat hadden staan: Was het verschil erg groot? Ik vond de Immortal Gold van gisteren namelijk echt een topper.

Laatst bewerkt:

ThunderBall

Registered User
Ik vond de Event Immortal Gold die gisteravond geschoten werd heel erg goed, voor de rest weet ik het niet aangezien ik het afgelopen jaar de 4 Seasons had en die was te gek, gister leek de 4 Seasons juist minder geworden.

Ons filmpje,

smilli

FPM Filmer
Bezoeken ik een demo omdat het vanaf films lastig te beoordelen is... Blijkt dat je er alsnog niet helemaal vanuit kan gaan.

Voor de mensen die deze in de straat hadden staan: Was het verschil erg groot? Ik vond de Immortal Gold van gisteren namelijk echt een topper.

De burst was in de straat wel een stuk minder maar de spreiding van de volle boeketten was bij mij exact gelijk.

kingmokum

Banned
Ik lees nu al een aantal keer over een zachtere burst met oud en nieuw.

Daar zijn een aantal verklaringen voor; ten eerste is de demo lokatie van rubro 1 grote echo put en ten tweede ben je rond oud en nieuw gewend aan de knallen.

Wat ik met de rubro demo een stuk verdachter vond was de brandtijd van de sterren icm de vulling van het effect.
Een spreiding van 50 meter icm een vol boeket en dan kan je me veel wijs maken maar dan klopt er iets niet.

Laatst bewerkt:

rikkoenjeffrey

Registered User
Ik wil hier ook even op reageren, we moeten niet vergeten dat het gisteravond ook wind stil was. Zeker met deze effecten is dat absoluut een groot voordeel. Ik vond hem gister avond wel mooier dan dat ik hem heb gehad,maar met oud en nieuw hadden we zowat storm. Toch had geen spijt van de aankoop afgelopen jaar.

Bovenaan