smilli
FPM Filmer
Effecten zijn erg mooi. Tempo vind ik wel wat laag, zeker voor die prijs. Of ben ik nou heel erg kritisch?
Kritisch zijn is goed voor de markt, houdt het scherp!
Effecten zijn erg mooi. Tempo vind ik wel wat laag, zeker voor die prijs. Of ben ik nou heel erg kritisch?
Mits voor een normale prijs van rond de 110 tot 120 euro verkrijgbaar vind ik dit een aanrader.
Net als vorig jaar zit dat er waarschijnlijk ook dit jaar helaas niet in heb ik begrepen. Meer info volgt zodra beschikbaar!
Net als vorig jaar zit dat er waarschijnlijk ook dit jaar helaas niet in heb ik begrepen. Meer info volgt zodra beschikbaar!
Ik ben dan ook erg benieuwd naar je filmpje Gizmo! Tenslotte is "What you see is what you get"
Vorig jaar was deze bij mij in de straat net zo hoor!! Anders zou ik echt niet zeggen dat hij nog net zo goed is...
Bij heel veel mensen was hij niet zoals op de demo van 2012 en als op de demo van gisteren.
Dat hebben we na 31 December 2012 kunnen lezen. Ik ben daarom ook super benieuwd of de cakes van gisteren productie cakes waren.
Bezoeken ik een demo omdat het vanaf films lastig te beoordelen is... Blijkt dat je er alsnog niet helemaal vanuit kan gaan.
Voor de mensen die deze in de straat hadden staan: Was het verschil erg groot? Ik vond de Immortal Gold van gisteren namelijk echt een topper.