Event Immortal Gold Prof

adam

Registered User
Te saaie blok voor mij ogen had er meer van verwacht zaten ook kleine effecten bij B1 en B2 cake voor mij geen 140 euro waard en nooit weer. De Jorge jw 418 knalde deze box met gemak uit en is nog iets goedkoper ook.

Appels met peren vergelijken!

Ik had ook de Zenabox die was echter wel stukken beter dan deze box dus..

kingmokum

Banned
Zena cakebox was ook gewoon erg goed, stond versteld, enorme hoogte, dikke burst en grote boeketten.

Ieder zn mening maar de event gold is beetje overhyped krijg ik het idee.

Marco_clappers

Registered User
Zena cakebox was ook gewoon erg goed, stond versteld, enorme hoogte, dikke burst en grote boeketten.

Ieder zn mening maar de event gold is beetje overhyped krijg ik het idee.

imortal gold was echt wel goed, de goud effecten waren ongekend vol en groot, alleen de wind maakt deze gouden cake veel minder mooi in tegenstelling tot cakes die gekleurde sterren hebben.

ps.
scheelt dat jij DE azijnzeiker schijnt te zijn:tounge:

Laatst bewerkt:

kingmokum

Banned
Begrijp me absoluut niet verkeerd, ik zeg niet dat de gold een slecht blok is... het staat zeker in mijn top 50 van het Nederlandse vuurwerk. Er zijn gewoon andere blokjes welke minstens even mooi of mooier zijn waarvan de prijs aantrekkelijker is.

rikkoenjeffrey

Registered User
Kijk ik had de zenabox ook, en daar was ik ook echt blij mee. Ik heb beide gefilmt en de film laat hetzelfde zien dan mijn ervaring van de beide blokken. Ik vond de gold beter. En dan vergelijken met een jorge blok die hier niet verkocht worden.

Slomo zet je mening maar gerust neer, denk dat niet alleen ik er niet op zit te wachten!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wat ik zo zie op de filmpjes en als ik het hoor in de reviews heeft deze cake zich nu wel bewezen.
Op de demo vond ik deze best goed, maar heb hem toch achterwege gelaten vanwege teveel herhaling.
Zo te zien marginaal minder dan op de demo in Rijssen, maar ja, daar gingen er dan ook 3 tegelijk.
Ik koop dan liever 4 X Alcatraz denk ik, maar ieder z'n ding natuurlijk.

rikkoenjeffrey

Registered User
We kunnen er ook een vuurwerk battle van maken heartworm. Aanstaand oud en nieuw 1 immortalgod tegen 4 x alcatrz doorgelont eens kijken op een afstand welke de winnaar is +film:hehe!:

Marco_clappers

Registered User
ieders mening verschilt natuurlijk, en dit blok is met een korting die de meeste ook wel krijgen als ze instaat zijn om zo een blok te kopen 114 euro. misschien volgend jaar nog goedkoper als er meer van gemaakt worden?

argss

Registered User
Ik vindt de event Gold ook overhyped....de meeste potten van Pronk vuurwerk vond ik mooier.
Hij is zeker niet slecht,en behoord wel in de top40 van het mooiste vuurwerk maar ik kreeg persoonlijk niet het wow gevoel dat het de topper van de avond was.

Ik denk dat bv twee imperial blink plus bv twee h20(Pronk) en een Grazy Ibiza(Pronk) een spectaculairdere combi is voor hetzelfde bedrag,krijg je ernog een top gratis cake bij:hehe!:

rikkoenjeffrey

Registered User
Dat is het enige kritiek puntje wat ik heb tenopzichte van rubero. Te weinig gemaakt, daardoor misschien hogere marge kunnen houden. Overal adverteren, terwijl hij al uitverkocht was de eerste dag. Ik herinner me nog goed de dummys in de vuurwerk winkels met het bordje uitverkocht erop.

2Fast4U

Registered User
Overhyped? Ja en nee. Ze vielen mij ook een beetje tegen, maar dat kwam grotendeels door de wind denk ik. Goud-effecten en wind is geen goede combi. Er was ook onderling kwaliteitsverschil tussen de cakes. Lonten zaten niet op de juiste (exacte) plek, 1 cake/blok was beduidend trager dan de andere. Zonde dat ze bezuinigen op fatsoenlijk lont. Anders zeker een (prof)topproduct, qua legaal vuurwerk dan.

argss

Registered User
Denk ook dat de wind/regen een rol heeft gespeeld,toen ik hem afstak begon het net weer harder te regenen,als ik filmpjes van mezelf en anderen zie,dan zie je toch de invloed van het weer.

Ik wil hem weleens zien bij perfecte weersomstandigheden.

Laatst bewerkt:

Smeer

Registered User
Vond deze zeker mooi maar wel te duur. Ook bij mij ging het doorlonten niet goed omdat de reserve lont niet afging van b1, jammer.

prinsvlad

Registered User
Ook de Immortal Gold besteld , rond 21 december niet uitverkocht in de Rubro winkel te Almelo.
Prijs: 139 euro terwijl die in oa. Hengelo te koop was voor 125 bij een dealer!.
Helaas was het weer bagger slecht wat zeker invloed heeft gehad op de effecten (wind).
De afzonderlijke potten aan de zijkant opengesneden om zo bij het brede lont onder in de pot te komen en op deze manier verbonden. Helaas stopte de ImmoGold al na de eerste pot , dus opnieuw aansteken bij de tweede. Hierna ontbrandden de potten netjes en zonder vertraging , in elkaar overlopend , door waarna er nog 3 Delicious Thunder blokjes , 1 halen 2de gratis , achteraan gingen , die supersnel nagenoeg in 1 keer de lucht invlogen (verbonden met snelllont) , ja helaas de vierde deed het niet maar dat zijn toch gave potjes hoor voor 12,50 euro p/stuk!!.

Gelukkig nieuwjaar nog !!

Bert

Registered User
Mooie cakebox met goede effecten, deed naar mijn mening niet onder van de eerdere (demo)filmpjes. Ik had wel wat problemen met het doorlonten, en daardoor meerdere keren opnieuw moeten aansteken.

postvoordennis

Registered User
Ik zie veel klachten voorbij komen dat de reservelont niet af gaat. Jammer het je daar niet op kan vertrouwen, zoiets kan je hele project verkloten.

Laatst bewerkt:
Bovenaan