Event Immortal Gold Prof

Savaga

Registered User
Ik vond op de filmpjes het tempo ook tegen allen, maar toen ik m zelf afsak helemaal niet. De effecten bleven ook mooi lang hangen, de eindsalvo's met dat kopergoude pixiedust was live ook veel mooier dan het op de filmpjes overkomt. Echt een heerlijke bak!

stef

Member
Ik had er drie, en heb m drie keer opnieuw aan moeten steken omdat de reserve lont niet door liep.
Heel jammer maar voor dat geen wat hij liet zien en top bak.
Volgend jaar weer.

Stef

Richardus

Registered User
Al met al heel erg genoten van deze bak! Met het goud en de salvo's was het echt wel de kers op de sierpudding deze jaarwisseling!

Kwaliteit effecten: hoog, prachtig goud in brocade en farfalles, mooi rood in de waves, alleen mag het fairy dust meer blink er in hebben; was zo wat kaal.
Grootte effecten: voldoende; farfalles moeten en kunnen niet groter, brocades en waves niet enorm maar gewoon goed.
Burst: goed, niet opvallend hard maar ook niet te zacht; toegespitst op de effecten
Verloop: uitmuntend, mooie afwisseling van effecten, goede tussenfinales en prachtig slot met de voetnoot van de fairy dust die ik eerder al aangaf; meer blink om dat laatste salvo indrukwekkend te maken, of midden tussen de 2 finalesalvo's brocades in...

Al met al een prachtbak, dikke aanrader voor liefhebbers van goud en kwalitatief hoogstaande effecten.

VuurwerkFreak90

Registered User
of127l.jpg

Leeg geschoten Immortal Gold, hopelijk volgende jaar weer. :)

ramontje

Registered User
Was een mooie goede cake,echter ging de eerste cake a1 na 3 schoten uit.

Had hem door gelont quickmatch op quickmatch maar wel visco's naar boven tussen elke verbinding als reserve,wat maar goed bleek.

Zeker voor herhaling vatbaar ondanks de hapering in het begin.

Tony

Administrator
Medewerker
Gewoon een super goede box!
De wind verziekte eigenlijk het goud effect maar alsnog vond ik hem goed overkomen.

Volgend jaar is hij er weer bij :)

Edit: En na al het gezeik van de laatste 2 maanden mogen we toch concluderen dat deze cake net zoals als op de demo?

nelisr

Registered User
Deze als laatste geschoten en was ook meteen de beste! Heerlijke box dit zeg.
Ondanks de harde wind en ook nog regen deed deze het prima. Volgende jaar weer.

stonetjes

Registered User
Schitterende bak zeg. Heerlijke effecten goed uitgewerkt en een lekker tempo (in het begin iets te langzaam naar mijn mening). En de goud effecten waren om van te watertanden. Kreeg ook veel complimenten van omstanders over deze doos.

Volgend jaar staat deze gewoon weer bij mij in de straat.

Bomber68

Registered User
Super, super, super! Heerlijk tempo. Een cake die niet gelijk alles de lucht in ramt, maar waar je ook ff rustig van kan genieten. De wind kreeg er soms ff vat op. Jammer, want dan was je ineens je goud kwijt. Maar vond hem afwisselend, grote effecten en ook die mines: heerlijk!! En ook bij mij staat tie volgend jaar weer te knallen. Dus vroeg bestellen allemaal, want volgens mij gaat tie bij veel mensen op herhaling haha.

kingmokum

Banned
In de wijk kwam er 1 voorbij en inmiddels heb ik meerdere filmpjes gezien.

Vond het een leuke bak maar 140 euro is teveel, ik ben van mening dat ik voor 140 euro een aantal cakes kan kopen welke beter presteren en samen een groter spektakel geven wanneer ik ze zelf doorlont.

rikkoenjeffrey

Registered User
Mokum maak er een project van een uitdaging, aanstaand nieuwjaar ga jij voor dat geld een mooiere combi maken die op elkaar ingespeeld is. Film dit en wij zullen het beoordelen. Veel succes alvast.

hengelovuurwerk

Registered User
In de wijk kwam er 1 voorbij en inmiddels heb ik meerdere filmpjes gezien.

Vond het een leuke bak maar 140 euro is teveel, ik ben van mening dat ik voor 140 euro een aantal cakes kan kopen welke beter presteren en samen een groter spektakel geven wanneer ik ze zelf doorlont.

Die indruk heb ik ook.

Heb m zelf geschoten, en hij was zeker erg goed daar niet van. Maar voor dat geld bouw ik volgend jaar liever zelf een showtje.

Daarnaast ging het doorlonten helaas niet goed omdat het reserve lont niet aanging. Doet toch afbreuk aan het totaal plaatje.

Laatst bewerkt:

adam

Registered User
Te saaie blok voor mij ogen had er meer van verwacht zaten ook kleine effecten bij B1 en B2 cake voor mij geen 140 euro waard en nooit weer. De Jorge jw 418 knalde deze box met gemak uit en is nog iets goedkoper ook.

Bovenaan