Event Immortal Gold Prof

Savaga

Registered User
Heb je deze net zelf afgestoken al?

Ik ga ook gewoon een voor een doen, net zo makkelijk en volgens mij er niet minder mooi door..

-edit- ik zie dat je de 6 elements wel had doorgelont; was ie daardoor wel extra mooi nog?

Laatst bewerkt:

Savaga

Registered User
Het was hier net wat rustiger qua ind en regen, dus het zekere voor het onzekere genomen en deze net afgeschoten; mijn god! Wat een effecten en wat een bursts! Deze volgend jaar zeker weer als ie dan te verkrijgen is!!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ook weer een heerlijke cake. Op de 1 of andere manier maakte hij minder indruk op me als eerder op demo's. Maar dat kan natuurlijk ook aan al het andere vuurwerk leggen. Dit is gewoon een dikke gouden cake! Tempo is relaxed en effecten zijn mooi vol!

Volgend jaar weer.

VuurwerkFreak90

Registered User
Was trots op me zelf, perfect door gelont, totaal geen pauzes gewoon perfect. :lub:

Was echt een superbak, mooie effecten heerlijk gewoon volgend jaar weer!

Grav3D1gger

Registered User
Ik vond deze wel mooi (de mooie volle effecten) maar toch viel die enigzins tegen. Ook het doorlonten is niet helemaal goed gegaan, is moest de laatste opnieuw aansteken. Gelukkig had ik deze voor de 6 elements afgeschoten waardoor ik toch nog een mooie finale had.

ramon328

Registered User
deze bak zit nog steeds goed in mijn geheugen, bij de demo vond ik hem tegenvallen maar in de straat heb ik hem ervaren als op de filmpjes. veel complimenten gehad van de buren en iedereen stond te genieten van deze bak waar voor het gevoel geen einde aankwam.
op het moment van aansteken was het even droog en er was weinig wind. (00:15)

ik heb denk ik geluk gehad want zoals ik vannacht al schreef, geen seconde pauze gehad.

een bak ver boven verwachting.

10skud

Registered User
Wat een top bak! Had alleen de pech dat hij er na 3 schoten al mee stopte waardoor ik hem vanaf het eind heb moeten afsteken. Het doorlonten was wel perfect gegaan. Kleuren kwamen iets minder over dan ik verwacht had. Maar blijft toch een topper.

Guillermo

Registered User
Ik was tevreden over deze cake, alles netjes de lucht in gegaan en het goud was erg mooi, leek wel vloeibaar.
Doorgelont met vertraging (fuse connectors), denk dat het wel iets van kracht van deze cake afneemt, als je hem vloeiend over laat lopen word je wat meer overdonderd denk ik.

paulus01

Registered User
Hij lijkt me wat traag op de film hierboven. Hoe hebben anderen dat ervaren?
Kleuren wel mooi, denk dat ik deze volgend jaar toch ook maar op het lijstje toevoeg (en dus budget wat optrek :))

Mystifying Sage

Registered User
Bij mij was het doorlonten geen probleem, geen enkele vertraging tussen de potten. Echter stopte hij er halverwege B1 zelf mee.

Stukkie visco en het was opgelost......maar verder leuk blokje.... Gestaag tempo. Mooie volle salvoos

Bovenaan