Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lol, wat een gezeur om niets.
Als deze bak bij je in de straat staat te rammen en jij er op 5 meter afstand vanaf staat dan komt er een glimlach op je gezicht en de buurt draait zich even om naar het spektakel.
ongeacht hoe hard of zacht de knal is en of je de uitwerking wel of niet mooi vind.
Tenzij de buurman staat te steppen met fuego's natuurlijk! :hehe!:
Komt lekker uit de verf die bak zeg...tjonge jonge eindelijk een filmpie van een demo waar ze blijkbaar wel kunnen doorlonten of goed kunnen schieten...
Heerlijke grootse effecten, inderdaad als deze op 5 a 10 meter van je vandaan staat te schieten knipper je echt wel even met je ogen....Dat dit mogelijk is op consumentenvuurwerk gebied...wie had dat 10 jaar kunnen denken...
Schitterend om de gehele lucht gevuld te zien met Gouden camuro, Goud to red blinker, En blauw met het gouden floss en laten we de soort van pixie dust niet vergeten..... Constant tempo in mijn ogen niet storend, maar dan kan je je voorbereiden op de volgende salvo...
Tenzij de buurman staat te steppen met fuego's natuurlijk! :hehe!:
wel, als je buurman een stepper heeft dan is het een groot vuurwerk fan en had je allang met hem afgesproken om samen om de beurt iets af te schieten![]()
blijf er zelf ook bij dat dit een topcake is... de laatste fimpjes doen voor mij niet echt onder tov de demo. Natuurlijk was het daar een ideale lokatie.. maar zelf stook ik dit jaar naar een flatgebouw..... en dat wordt genieten, zeker weten.
Ging goed fout net! De finalecake klapte uit mekaar en schoot alle kanten op!
zooow dat is een ernstig ongeluk ja. Moet er niet aan denken dat dit in de straat gebeurt. Heel wreed. oppassen dus met deze potjes. Hij sust je eerst in slaap met zijnn tempo, maar dan...
Ik heb dit al zo vaak meegemaakt.
Staat los van 25gram, doorlonten of wat dan ook. Een 49 schots cakes schiet ook aardig lang door kan ik je vertellen.
Afgelopen jaar van diverse importeurs spullen gehad die uit elkaar klapten. Gelukkig zijn er nu batchtesten en die zouden dit soort dingen mochten ze veel voorkomen bij 1 fabriek moeten filteren.
Tuurlijk. gebeurt geregeld. Punt is dat wij het direct in de gaten hebben, maar de "gewone man"' niet.