Event Immortal Gold Prof

Bomber68

Registered User
Alles wat ik van dit ding gezien heb (op video :p) vind ik geniaal. En niet alles hoeft in een keer de lucht in geramd te worden. Harde burst zou van mij ook niet eens hoeven. Gewoon mooi om zo'n schouwspel de straat in te mogen knallen. Lijkt mij in ieder geval stug dat ik er niet van zal genieten...

bridge

Bronzen Member
Lol, wat een gezeur om niets.
Als deze bak bij je in de straat staat te rammen en jij er op 5 meter afstand vanaf staat dan komt er een glimlach op je gezicht en de buurt draait zich even om naar het spektakel.

ongeacht hoe hard of zacht de knal is en of je de uitwerking wel of niet mooi vind.

Tenzij de buurman staat te steppen met fuego's natuurlijk! :hehe!:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Tenzij de buurman staat te steppen met fuego's natuurlijk! :hehe!:

Ja mijn buurman doet dat ook ieder jaar echt vervelend.

Maar ik vind de Immortal gold op film een topper! Dus ik ben erg blij dat ik hem gekocht heb! Kan bijna niet wachten totdat we weer mogen stoken!

Tony

Administrator
Medewerker
Komt lekker uit de verf die bak zeg...tjonge jonge eindelijk een filmpie van een demo waar ze blijkbaar wel kunnen doorlonten of goed kunnen schieten...

Heerlijke grootse effecten, inderdaad als deze op 5 a 10 meter van je vandaan staat te schieten knipper je echt wel even met je ogen....Dat dit mogelijk is op consumentenvuurwerk gebied...wie had dat 10 jaar kunnen denken...

Schitterend om de gehele lucht gevuld te zien met Gouden camuro, Goud to red blinker, En blauw met het gouden floss en laten we de soort van pixie dust niet vergeten..... Constant tempo in mijn ogen niet storend, maar dan kan je je voorbereiden op de volgende salvo...

Vergeet niet dat doorlonten verboden is. Ook voor de prof schieter.
Op het moment dat ze dit wel doen moeten ze eigenlijk op minimaal 128 meter gaan staan omdat dit blok dan onder prof vuurwerk valt. Dus de kans is groot dat de vaak los van elkaar geschoten worden (hand)

rikkoenjeffrey

Registered User
Ik ben bij 4 demos geweest afgelopen 5 dagen. 1 ding weet ik echt zeker heb niet 1 produkt gezien die hierbij in de buurt kwam ik wou dat ik er 2 besteld had.

golddigger

Registered User
Zoals in tegenstelling van de meeste hier, was ik er niet erg van onder de indruk. Vond hem aardig, niks bijzonders.
Hier bij mijn filmpje.

Richardus

Registered User
Fjoeh, vandaag de eennalaatste bij Giezen in Hoogkerk kunnen scoren! Me happy!

edit; even meeneuzelen in de discussie :hehe!: Ik denk inderdaad dat dit product heel erg gehypet is en daardoor de verwachtingen wat te hoog kunnen zijn geworden bij sommigen. Net als het schieten van drie stuks op de eerste vertoning. Daarbij heb ik het idee dat sommigen het liefst zo intens ruig hard mogelijk willen hebben.

Persoonlijk vind ik dit blok zo mooi vanwege een combinatie van subliem mooie effecten. Het goud is geweldig gevuld en prachtig gekleurd, de willows zijn mooi rood en de luchtvullende salvo's zijn dan voor mij de climactorische kers op de pudding die de boel afmaakt. Ik koop zo'n bak niet voor enorm spektakel, dat hoeft enkel in de (sub)finale, ik koop deze bak voor de hoge kwaliteit aan prachteffecten die er in zitten verwerkt, in een structuur/opbouw die nagenoeg perfect is. Dit is pyrotechniek voor consumenten van de hoogste plank.

Wil je spektakel en kick je niet zozeer op opvallende effecten qua soort of kwaliteit, dan ben je inderdaad goedkoper/beter uit met een 4 Seasons of Buurtassortiment.

Over het Rubro-verhaal; hoge bomen vangen veel wind. Ik feliciteer Rubro met alle ophef over alle cakes, ze mogen er dolblij mee zijn. Tot nu toe is qua negativiteit enkel het (vocht?)probleem met Secret Salute en de ontbrekende mines bij Secret Salvo. Voor de rest stijgen ze met Royal en Vuurwerkvisie/Zena ver boven de rest van de importeurs uit, opeens op de hielen gezeten door Broekhoff. Rubro geeft ons ranzig vet gaaf vuurwerk :tounge: ik ben d'r blij mee!

Laatst bewerkt:

hengelovuurwerk

Registered User
Wat mij overigens verbaasd is het aantal mensen dat op basis van een filmpje gekijk een oordeel hebben.

Iedereen weet toch dat (de meeste) camera's geen waarheidsgetrouw beeld geven? Laat staan in een weiland op 60 meter afstand. De ervaring op straat is altijd beter.

jaco

Registered User
blijf er zelf ook bij dat dit een topcake is... de laatste fimpjes doen voor mij niet echt onder tov de demo. Natuurlijk was het daar een ideale lokatie.. maar zelf stook ik dit jaar naast een flatgebouw..... en dat wordt genieten, zeker weten.

Laatst bewerkt:

KruitFreak

Registered User
blijf er zelf ook bij dat dit een topcake is... de laatste fimpjes doen voor mij niet echt onder tov de demo. Natuurlijk was het daar een ideale lokatie.. maar zelf stook ik dit jaar naar een flatgebouw..... en dat wordt genieten, zeker weten.

Dan ga ik op de 10e verdieping staan, daar is de burst wat beter:tounge:

Slomo

Banned
Ging goed fout net! De finalecake klapte uit mekaar en schoot alle kanten op!

Hier waren al zo veel mensen bang voor, lekker dat doorlonten..

Stel je voor dat Cake 1 zo uitelkaar klapt.... midden in een doodnormale straat...

Hoe geef je mensen die anti vuurwerk zijn nog wat extra argumenten..

Hierdoor zie je wel dat zo een afstand bij een demo geen slecht idee is!

bridge

Bronzen Member
zooow dat is een ernstig ongeluk ja. Moet er niet aan denken dat dit in de straat gebeurt. Heel wreed. oppassen dus met deze potjes. Hij sust je eerst in slaap met zijnn tempo, maar dan...

Tony

Administrator
Medewerker
zooow dat is een ernstig ongeluk ja. Moet er niet aan denken dat dit in de straat gebeurt. Heel wreed. oppassen dus met deze potjes. Hij sust je eerst in slaap met zijnn tempo, maar dan...

Ik heb dit al zo vaak meegemaakt.
Staat los van 25gram, doorlonten of wat dan ook. Een 49 schots cakes schiet ook aardig lang door kan ik je vertellen.
Afgelopen jaar van diverse importeurs spullen gehad die uit elkaar klapten. Gelukkig zijn er nu batchtesten en die zouden dit soort dingen mochten ze veel voorkomen bij 1 fabriek moeten filteren.

bridge

Bronzen Member
Ik heb dit al zo vaak meegemaakt.
Staat los van 25gram, doorlonten of wat dan ook. Een 49 schots cakes schiet ook aardig lang door kan ik je vertellen.
Afgelopen jaar van diverse importeurs spullen gehad die uit elkaar klapten. Gelukkig zijn er nu batchtesten en die zouden dit soort dingen mochten ze veel voorkomen bij 1 fabriek moeten filteren.

Tuurlijk. gebeurt geregeld. Punt is dat wij het direct in de gaten hebben, maar de "gewone man"' niet.

Tony

Administrator
Medewerker
Tuurlijk. gebeurt geregeld. Punt is dat wij het direct in de gaten hebben, maar de "gewone man"' niet.

Het blijft uiteraard vervelend. Ik krijg er stress van.
Maar wat ik al zei, de batchtest zou dit straks moeten voorkomen. Althans, we zullen het steeds minder gaan tegenkomen.
Gebeurd dit namelijk bij 1 of 2 producten in de batchtest waar ze er maximaal 80 per artikel van mogen testen zwaai dan maar met je handje naar je verloren container.

Bovenaan