Fjoeh, vandaag de eennalaatste bij Giezen in Hoogkerk kunnen scoren! Me happy!
edit; even meeneuzelen in de discussie :hehe!: Ik denk inderdaad dat dit product heel erg gehypet is en daardoor de verwachtingen wat te hoog kunnen zijn geworden bij sommigen. Net als het schieten van drie stuks op de eerste vertoning. Daarbij heb ik het idee dat sommigen het liefst zo intens ruig hard mogelijk willen hebben.
Persoonlijk vind ik dit blok zo mooi vanwege een combinatie van subliem mooie effecten. Het goud is geweldig gevuld en prachtig gekleurd, de willows zijn mooi rood en de luchtvullende salvo's zijn dan voor mij de climactorische kers op de pudding die de boel afmaakt. Ik koop zo'n bak niet voor enorm spektakel, dat hoeft enkel in de (sub)finale, ik koop deze bak voor de hoge kwaliteit aan prachteffecten die er in zitten verwerkt, in een structuur/opbouw die nagenoeg perfect is. Dit is pyrotechniek voor consumenten van de hoogste plank.
Wil je spektakel en kick je niet zozeer op opvallende effecten qua soort of kwaliteit, dan ben je inderdaad goedkoper/beter uit met een 4 Seasons of Buurtassortiment.
Over het Rubro-verhaal; hoge bomen vangen veel wind. Ik feliciteer Rubro met alle ophef over alle cakes, ze mogen er dolblij mee zijn. Tot nu toe is qua negativiteit enkel het (vocht?)probleem met Secret Salute en de ontbrekende mines bij Secret Salvo. Voor de rest stijgen ze met Royal en Vuurwerkvisie/Zena ver boven de rest van de importeurs uit, opeens op de hielen gezeten door Broekhoff. Rubro geeft ons ranzig vet gaaf vuurwerk :tounge: ik ben d'r blij mee!