Event Immortal Gold Prof

Booomy

Registered User
Zoals al eerder gezegd heb ik deze er dit jaar niet op staan. Of ik er spijt van heb ja en nee haha. Hij is wel erg gruwelijk en had hem graag in het echt gezien. Maar ik heb voor andere cakes gekozen. 1 ding is zeker. Hij staat er al op voor volgend jaar ;-)

ramontje

Registered User
Deze en de event 6 besteld bij orthen,hij stond niet meer op de site maar dat was geen probleem.

Mailtje met bevesteging gekregen dat ik betaald heb,en hun deze 2 voor mij apart houden goede service dus!

Echter staat die op de deze site ook van orthen nog wel gewoon beschikbaar als te bestelleen.

http://freaks.vuurwerk-orthen.nl jammer dat de 4 seasons dan wel weer is uitverkocht,maar we zien op de losse verkoop dagen wel weer wat er wel en niet beschikbaar blijkt.

Vrijdag is hun demo,nog mailtje achteraan gestuurd voor een eventuele schietlijst van die avond,jammer genoegt nog niets van vernomen ben wel erg benieuwd of ze de event display zouden gaan schieten daar.

Marco_clappers

Registered User
met de fpm korting eraf, beetje laate reactie:crying: deze korting was aardig veel gelukkig bij huisman door de geweldige fpm actie:smiling: een beetje vuurwerker die deze cake koopt haalt waarschijnlijk voor meer dan 350 euro en dan zat je al op flinke kortingen!

painkill

Registered User
Voor de mensen die zeggen dat de immortal gold nog bij morsink vuurwerk in goor is, dan wil ik daar best even langsgaan, is een oude buurman van mij, en is nu letterlijk 3 minuten met de auto.. Zeker voor de mensen die hem last minute zoeken lijkt het mij wel handig als er iemand in de buurt is die hem desnoods al ophaalt :)

Is trouwens een directe dealer van rubro, dus ze kunnen denk ik ook wel wat voorraad regelen..

ramontje

Registered User
met de fpm korting eraf, beetje laate reactie:crying: deze korting was aardig veel gelukkig bij huisman door de geweldige fpm actie:smiling: een beetje vuurwerker die deze cake koopt haalt waarschijnlijk voor meer dan 350 euro en dan zat je al op flinke kortingen!

Ik neem aan dat je reactie op mijn post bedoeld was,echter als je kijkt en vergelijkt zie je dat er op deze geen korting werd gegeven net als de event 6 ik kopieer even van hun site.

Freak Korting
Vanaf € 200,- 35% korting standaard !
Met uitzondering van de volgende artikelen :
Rubro artikelen :
Buurt assortiment
Heavy legend Delicious thunder
Event Box 4 seasons
Event Spirit of bejing
Event Immortal box
Eventbox 6 elements
Royal fireworks Garden of Eden

Ik rij zelf ieder jaar even naar orthen,een klein uurtje maar dat is het ruimschoots waard,bij de vuurwerkstunthal in elst hadden ze deze 2 cake's ook en allebei al de eerste dag niet meer leverbaar volgens de site.

recemonster

Registered User
Ik heb begrepen van Ed Raket uit Bergen op Zoom dat o.a. de Immortal Gold onderweg is naar hun en deze op de demo as. zondag geschoten gaat worden!

Laatst bewerkt:

mrfire

Registered User
Ik neem aan dat je reactie op mijn post bedoeld was,echter als je kijkt en vergelijkt zie je dat er op deze geen korting werd gegeven net als de event 6 ik kopieer even van hun site.

Freak Korting
Vanaf € 200,- 35% korting standaard !
Met uitzondering van de volgende artikelen :
Rubro artikelen :
Buurt assortiment
Heavy legend Delicious thunder
Event Box 4 seasons
Event Spirit of bejing
Event Immortal box
Eventbox 6 elements
Royal fireworks Garden of Eden

Ik rij zelf ieder jaar even naar orthen,een klein uurtje maar dat is het ruimschoots waard,bij de vuurwerkstunthal in elst hadden ze deze 2 cake's ook en allebei al de eerste dag niet meer leverbaar volgens de site.

Ik heb niks aan die korting want de meeste spullen die ik koop zijn van rubro en laat daar nou net geen korting op worden gegeven! erg jammer want anders had ik daar voor 500 euro+ besteld
waar kan ik nu nog met korting bestellen waar ook rubro artikelen in zitten?

sprinkhaan

Registered User
Ik heb niks aan die korting want de meeste spullen die ik koop zijn van rubro en laat daar nou net geen korting op worden gegeven! erg jammer want anders had ik daar voor 500 euro+ besteld
waar kan ik nu nog met korting bestellen waar ook rubro artikelen in zitten?

De prijzen die je ziet bij deze producten zijn al aanbiedingen, heel veel lager zal je ze niet vinden.
Je moet je niet altijd blind staren op kortingspercentages , maar ook prijzen vergelijken onder de streep.

painkiller

Registered User
Het lijkt erop dat de laatste cake niet afgaat?
Ik ben blij dat ik hem besteld. Mooie grote boeketten en de lucht is constant gevuld.

!fireworkfreak!

Registered User
Vrij rap tempo zat er in, en laatste cake niet afgegaan of klopte de volgorde niet qua finale etc?
Ach goed,
Overigens ziet het er wel veel belovend uit! Mooie grote uitwerkingen in ieder geval prima blokkie denk ik zo:)!

Mystifying Sage

Registered User
JAmmer dat ook hier, net als bij de 6 elements die soort van golden glitter/pixie dust zo goed als niet te zien zijn of verdwenen zijn..

Ook lijkt het alsof hier van de 4 er ergens 2 tegelijk gaan...red glitter en de gouden... Verder gewoon strak en lekker grote effecten... Veelbelovend als ze nog even paar weekjes drogen.

Pancake77

Registered User
Ook wordt er gesuggereerd dat er cakes tegelijk zijn afgegaan, wat de korte tijdsduur kan verklaren, de finale is namelijk ook totaal anders.

Bovenaan