Event Immortal Gold Prof

sprinkhaan

Registered User
Zou dat het zelfde verhaal zijn dat men bij de belgische cakes al zag ,dat het reserve lont niet weg brand aan het eind ?
Dan word hobbieën om ze goed door te verbinden.

mickeyzegtboem

Registered User
Verder viel het mij op dat een aantal doorlusbakken (Zena cakebox en garden of eden) een aantal maal opnieuw aangestoken moesten worden. Dus denk dat er nog gewerkt moet worden aan het op een goede manier doorlussen.

Volgens mij hadden ze de visco's met een knijper ofzo aan elkaar gezet...
Heb expres op de visco's gelet of deze aansprongen aan het eind, en dat deden ze allemaal.
kan alleen maar zeggen, als je bij die doorlont bakken op het visco wil door verbinden, gebruik tywraps of nog beter (en hier te koop) fuse connectors

bassie666

Registered User
wat ik me afvraag is of er nu 3 dozen tegelijk worden afgestoken in dit filmpje of 2 en dat dat de rechter niet goed werkt.
Als je het filmpje links afdekt en alleen de rechter doos bekijkt dan vind ik het niet vergelijkbaar met de bakken die ik altijd bij alpeco haalde, blijft wel een mooie doos daar niet van, maar ik vind het wel misleidend als het 3 dozen blijken te zijn op het filmpje.

Mystifying Sage

Registered User
wat ik me afvraag is of er nu 3 dozen tegelijk worden afgestoken in dit filmpje of 2 en dat dat de rechter niet goed werkt.
Als je het filmpje links afdekt en alleen de rechter doos bekijkt dan vind ik het niet vergelijkbaar met de bakken die ik altijd bij alpeco haalde, blijft wel een mooie doos daar niet van, maar ik vind het wel misleidend als het 3 dozen blijken te zijn op het filmpje.

Het filmpje bij het eerste bericht over dit artikel zijn er 3...Te weten 2 aan de linkerkant en 1 aan de rechterkant...

stef

Member
Wat een hoop vragen allemaal weer.
Gewoon die cakes (4) aan elkaar tapen en klaar.
Ze eindigen allemaal met fysco die uit een snellont komen.
Dus even het bij elkaar gedraaide (overgang) van snel lont naar fysco open punniken en de lontjes in elkaar steken en klaar is kees.
Hoe verder je ze er in steek des de groter de kans dat er een overgang plaats zal vinden in het gebuisde lont.
Zo niet, (lijkt mij niet) dan loop je er ff naar toe en steek je het alsnog aan. (verder aan)
Niet moeilijk doen en gewoon de hele handel van A naar B in elkaar steken en van B naar C, van C naar D en klaar ben je. enz enz.

GMP82

Zilveren Member
Wat een hoop vragen allemaal weer.
Gewoon die cakes (4) aan elkaar tapen en klaar.
Ze eindigen allemaal met fysco die uit een snellont komen.
Dus even het bij elkaar gedraaide (overgang) van snel lont naar fysco open punniken en de lontjes in elkaar steken en klaar is kees.
Hoe verder je ze er in steek des de groter de kans dat er een overgang plaats zal vinden in het gebuisde lont.
Zo niet, (lijkt mij niet) dan loop je er ff naar toe en steek je het alsnog aan. (verder aan)
Niet moeilijk doen en gewoon de hele handel van A naar B in elkaar steken en van B naar C, van C naar D en klaar ben je. enz enz.

niet iedereens is een even ervaren en doorgewinterde vuurwerkstoker, dan kun je het beter vragen, dan dat je dom gaat zitten klooien... toch?

stomme vragen bestaan niet, stomme antwoorden wel

postvoordennis

Registered User
Oke en dat is van de buitenkant zichtbaar net als bijvoorbeeld de cakes van Zena (Thor)? Als de overgang van quickmatch naar visco niet goed is afgeplakt dan kan een cake direct afgaan namelijk.

Tony

Administrator
Medewerker
Oke en dat is van de buitenkant zichtbaar net als bijvoorbeeld de cakes van Zena (Thor)? Als de overgang van quickmatch naar visco niet goed is afgeplakt dan kan een cake direct afgaan namelijk.

Nou dat was/is het probleem bij de Zena BE spullen. Dat was niet goed afgewerkt.
Lesli heeft het bijvoorbeeld bij zijn BigMcThunder en daar is het zoals het eigenlijk hoort.

Bomber68

Registered User
Kan ook maar erg stevig is dit niet. Wil je meer zekerheid gebruik tywraps of de fuse connectors uit de shop.

Voor de zekerheid toch de connectors even besteld. Zie vanzelf wat het prettigste werkt! Dank in ieder geval voor de info.

Vanochtend deze box besteld bij Vuurwerk Hol. Laatste exemplaar. Hadden er 12 binnen gekregen, hele meut al uitverkocht. Gelijk de Event 6 elements er ook bij gedaan. Kiezen lukte niet, dus dan beide maar :)

Laatst bewerkt:

Dex

Registered User
Ik zit al 2 tot 3 weken te zoeken. Ik dacht dat de Rijswijkse Vuurwerkhal hem wel zou hebben, maar helaas valt hun assortiment dit jaar flink tegen. Er is zeker geen mogelijkheid dat deze nog ergens in Zuid Holland te krijgen is?

Alle dealers die deze verkopen lijken in de uithoeken van het land te zitten. Echt frustrerend. Je zou toch verwachten dat ze ook dealers in de drukke randstad willen?

Laatst bewerkt:

olaf81

Registered User
Vuurwerk-hol.nl in Nieuwerkerk a/d ijssel heeft hem wel en is ook gelijk te zien op hun demo,maar dichterbij weet ik hem ook niet te vinden.

VuurwerkFreak90

Registered User
Ik zit al 2 tot 3 weken te zoeken. Ik dacht dat de Rijswijkse Vuurwerkhal hem wel zou hebben, maar helaas valt hun assortiment dit jaar flink tegen. Er is zeker geen mogelijkheid dat deze nog ergens in Zuid Holland te krijgen is?

Alle dealers die deze verkopen lijken in de uithoeken van het land te zitten. Echt frustrerend. Je zou toch verwachten dat ze ook dealers in de drukke randstad willen?

Ligt aan Rubro niet de Rijswijkse vuurwerkhal, Rubro levert van uit wat ik begreep als eerste aan hun "folderklanten" je mag blij zijn dat er waarschijnlijk 2 artikelen worden verkocht bij de Rijswijkse vuurwerkhal van Rubro.

Maar goed probeer anders HAOKAN fireworks in Pijnacker of die hem nog hebben.

Laatst bewerkt:
Bovenaan