Event Immortal Gold Prof

Slomo

Banned
Ik zit al 2 tot 3 weken te zoeken. Ik dacht dat de Rijswijkse Vuurwerkhal hem wel zou hebben, maar helaas valt hun assortiment dit jaar flink tegen. Er is zeker geen mogelijkheid dat deze nog ergens in Zuid Holland te krijgen is?

Alle dealers die deze verkopen lijken in de uithoeken van het land te zitten. Echt frustrerend. Je zou toch verwachten dat ze ook dealers in de drukke randstad willen?

Rubro kan nooit voor zulke grote dealers leveren. Als de rijswijkse het in de folder wilt hebben is het gehele nederlandse assortiment in een klap op.

Haokan pijnacker heeft ze nog volgens mij? En anders hol vuurwerk nieuwe kerk

Dex

Registered User
Ten eerste: Bedankt voor de hulp!!

vuurwerk-hol had ik op het oog maar ik denk dat Bomber68 hier bovenin deze pagina de laatste heeft. Ik kon ze bij hun niet online bestellen om een een of andere onduidelijke reden. Ik moest daar echt fysiek voor hun het bestellen. Na het zien van de comment van VuurwerkFreak90 denk ik dat het te maken heeft met het 'folderklant' gebeuren.

Ziet er niet goed uit. :(
Is er nog een alternatieve optie voor deze? Ik wil eigenlijk wel zo'n mooie cakebox.

Mystifying Sage

Registered User

vuurwerk-hol had ik op het oog maar ik denk dat Bomber68 hier bovenin deze pagina de laatste heeft. Ik kon ze bij hun niet online bestellen om een een of andere onduidelijke reden. Ik moest daar echt fysiek voor hun het bestellen. Na het zien van de comment van VuurwerkFreak90 denk ik dat het te maken heeft met het 'folderklant' gebeuren.

Is er nog een alternatieve optie voor deze? Ik wil eigenlijk wel zo'n mooie cakebox.

Je zou Vechtweelde te Maarssen (Utrecht) kunnen proberen... Leuk assortiment met onder andere Rubro en dus ook de immortal...

Laatst bewerkt:

Dex

Registered User
Ja, ik dacht eigenlijk dat Maarssen te ver zou zijn, maar mijn chauffeur vind het prima. Dus ik ga het daar proberen!
Dank!

Anders had ik de Heron 4-5-6 op het oog trouwens.

Edit: Voor die boven mij; ik snap dat andere het misschien ook nuttig vinden, maar ik zoek enigzins in mijn omgeving. Goor is gewoon echt ver weg.

Laatst bewerkt:

Pyromanichgv

Registered User
Ik zit al 2 tot 3 weken te zoeken. Ik dacht dat de Rijswijkse Vuurwerkhal hem wel zou hebben, maar helaas valt hun assortiment dit jaar flink tegen. Er is zeker geen mogelijkheid dat deze nog ergens in Zuid Holland te krijgen is?

Alle dealers die deze verkopen lijken in de uithoeken van het land te zitten. Echt frustrerend. Je zou toch verwachten dat ze ook dealers in de drukke randstad willen?

Weet je ook eens hoe wij ons in het hoge noorden voelen tegenover het westen ;)

Bomber68

Registered User

Ik wilde hem ook via de site bestellen. Hadden ze er met opzet afgehaald omdat ze anders het overzicht kwijt raakten. Ze hadden er maar 12 en als er ineens online 12 man hem tegelijk bestellen... Dus gelijk om 10 uur voor de deur gestaan en had dus nog geluk. En vuurwerk Hol kreeg er ook geen enkele meer binnen (maar hij knalt nog wel bij de demo...)

Dex

Registered User
Ik wil toch even iets noemen.
Vuurwerk-hol mailde mij. Ze hadden keurig voor mij de doos gereserveerd . Dit was degene die ze zouden gaan schieten op de demo, maar dat boeide toch niet meer. Ik had toen al in Maarssen besteld, omdat ik het risico niet wou lopen. Maar wil toch even aangeven dat de service goed is. Jammer dat ze niet in de middag een mailtje konden sturen.

Hij knalt dus ook niet bij de demo.

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Zijn er ooit eerder 12 pagina's over 1 nieuw product in zo'n korte tijd volgeschreven? De cake is nog niet eens op een demo geschoten!

D

Deleted member 17038

Guest
Lekker, nou moeten we het even waar maken. en dat gaan we doen.......!!
Gr Wim

Je was 2 uitroeptekens vergeten! Ik ben wel heel erg benieuwd hoeveel views erbij gaan komen als de event boxen op de demo's zijn langsgekomen!

Tony

Administrator
Medewerker
... en ze waarschijnlijk al allemaal uitverkocht zijn...of niet? zijn er nog voor beschikbaar voor de verkoopdagen?

Er blijken nog een behoorlijk wat winkrls deze cakes op voorraad te hebben alleen dat zijn niet de winkels die op de fora's aanwezig zijn en dus vaak ook niet bekend.

Het speuren zal beginnen als ze bij de grote jongens niet meer te koop zijn.

Bovenaan