NelisB zei:ik wil die ook:9 echt geweldig dat spul.
Verkopen ze de chaintunders ook bij onze oosterburen of zal je daarvoor toch echt richting belgië moeten?
Dit is in Duitsland ook verboden en alleen in Belgie te koop.
NelisB zei:ik wil die ook:9 echt geweldig dat spul.
Verkopen ze de chaintunders ook bij onze oosterburen of zal je daarvoor toch echt richting belgië moeten?
okee bedankt voor de informatieremio zei:0.5gr p knallerdie 1 gr die op de celebration staat klopt niet.
gegroet
kooimens zei:Is er misschien al meer bekend over die nieuwe Chainthunder die er in mei zou komen?
:w Kooimens
remio zei:edit, dr duiken trouwens steeds meer 1200 sh chains op hehe. hebben er mensen ervaring hiermee? prijzen hoot ik van 45 tot 65 euri.
gegroet remio
sjwimp zei:had vorig jaar losse chaintunders ... gingen echt goed maar ben dit jaar naar salon roger geweest (in maaseik) maar mochten ze niet meer verkope ..:'( maar is er nog wel aan te komen zo ja waar ..?
hij bedoeld lightning crackers, die eruit zien als de losse rotjes aan een chainthunder.vonk zei:losse chainthunders??? nog nooit van gehoord, of heb je stiekem een rits lopen los peuteren, is in ieder geval niet erg verstandig als dit zo zou zijn.
maar heb je eventueel een foto van de losse chainthunder en hoe ze verpakt waren?
denendo zei:De thread waar je deze post in plaatst...daar staat op pagina 1 al dat dit de celebration thunder betreft..
Eerst de thread lezen voordat je een vraag stel![]()
Sateetje zei:Absoluut ophangen. Dan krijg je veel meer terug voor je 25 euro(en het is een stuk veiliger)
Neem genoeg afstand, dan moet het wel lukken in een straat van 10m breed.