P
poziloc
Guest
nee hier is nog niks over bekend
poziloc zei:als je een beetje had gezocht, had je dit kunnen lezen
http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=4212
Viber zei:Het rare vind ik gewoon dat de Chain 100s te hard gaat, wat is dat voor iets!! Het is toch gewoon hetzelfde vuurwerk maar dan korter? En de 60s dan, is die al wel goedgekeurd of ook al niet? En de 200s dan? |Vind het jammer dat het allemaal zo lang moet duren dat keuren en dat er dan ook nog eens verschil word gemaakt tussen eigenlijk hetzelfde soort vuurwerk...
cracker zei:wat een gezeur allemaal. Als het niet goed genoeg voor je is koop je lekker je knal in NL. Die chainthunders zijn mega. je hoort echt niet het verschil tussen een 100 en 500 shots. Ooit heb ik een 500K rol afgestoken na een paar minuten gingen de oren er van zeer doen. De duur van de rol bepaald tevens ook hoe hard een rol wordt ervaren
Tony zei:De 60schots en de 200schots versie van de chinathunders bestaan niet ( meer ).
Viber zei:De 60s volgens mij nog wel hoor, had er vorige week nog 2
Viber zei:De 60s volgens mij nog wel hoor, had er vorige week nog 2
BMW-freaky zei:Die van 60 schots zijn niet van Bonbridge. Zijn te koop in Baarle voor 3.50 per stuk. Deze zijn reeds afgekeurd..
--sjon beton-- zei:koop gewoon de echt harde chainthunder 100 of 500...
Sweet Laker zei:Zijn die in Baarle (dus niet het merk dat Alpeco voert) ook afgekeurd, of bedoel je de 60 schots van Zena/Loots en zijn die afgekeurd?
BMW-freaky zei:Ehhh, probeer je hier mee te beweren dat de zogenaamde Celebration Chainthunders niet goed zijn?
Er is helemaal niets mis met de Celebration Chainthunders, deze zijn minimaal even hard. Het is zelfs zo dat de Celebration Chainthunders 1 gram flash per knaller bevatten, de Bonbridge Chainthunders maar 0.5 gram.. Dat is ook de reden dat er van de Celebration Chainthunders geen grotere versie is dan de 240 schots. Dan zou de totale hoeveelheid PTS boven de 250 gram uitkomen.
Viber zei:Harry Loots heeft mij verteld dat de Celebration Chainthunders 100s en 60s afgekeurd zijn. Ze hebben nu alleen nog de Chain 60s liggen...
BMW-freaky zei:Ehhh, probeer je hier mee te beweren dat de zogenaamde Celebration Chainthunders niet goed zijn?
Er is helemaal niets mis met de Celebration Chainthunders, deze zijn minimaal even hard. Het is zelfs zo dat de Celebration Chainthunders 1 gram flash per knaller bevatten, de Bonbridge Chainthunders maar 0.5 gram.. Dat is ook de reden dat er van de Celebration Chainthunders geen grotere versie is dan de 240 schots. Dan zou de totale hoeveelheid PTS boven de 250 gram uitkomen.
remio zei:geloof hier dus echt niets van.