Chainthunder

Viber

Registered User
Het rare vind ik gewoon dat de Chain 100s te hard gaat, wat is dat voor iets!! Het is toch gewoon hetzelfde vuurwerk maar dan korter? En de 60s dan, is die al wel goedgekeurd of ook al niet? En de 200s dan? |:( Vind het jammer dat het allemaal zo lang moet duren dat keuren en dat er dan ook nog eens verschil word gemaakt tussen eigenlijk hetzelfde soort vuurwerk...

Laatst bewerkt door een moderator:

Tony

Administrator
Medewerker
Viber zei:
Het rare vind ik gewoon dat de Chain 100s te hard gaat, wat is dat voor iets!! Het is toch gewoon hetzelfde vuurwerk maar dan korter? En de 60s dan, is die al wel goedgekeurd of ook al niet? En de 200s dan? |:( Vind het jammer dat het allemaal zo lang moet duren dat keuren en dat er dan ook nog eens verschil word gemaakt tussen eigenlijk hetzelfde soort vuurwerk...

De 60schots en de 200schots versie van de chinathunders bestaan niet ( meer ).

cracker

Registered User
wat een gezeur allemaal

wat een gezeur allemaal. Als het niet goed genoeg voor je is koop je lekker je knal in NL. Die chainthunders zijn mega. je hoort echt niet het verschil tussen een 100 en 500 shots. Ooit heb ik een 500K rol afgestoken na een paar minuten gingen de oren er van zeer doen. De duur van de rol bepaald tevens ook hoe hard een rol wordt ervaren

Tony

Administrator
Medewerker
cracker zei:
wat een gezeur allemaal. Als het niet goed genoeg voor je is koop je lekker je knal in NL. Die chainthunders zijn mega. je hoort echt niet het verschil tussen een 100 en 500 shots. Ooit heb ik een 500K rol afgestoken na een paar minuten gingen de oren er van zeer doen. De duur van de rol bepaald tevens ook hoe hard een rol wordt ervaren

Ik snap jou post niet echt.
Er klaagt niemand over de chainthunders volgens mijn ??!!
Maar goed kan aan mijn leggen.

Schuim

Moderator
Medewerker
dat bedoelt die ook niet Tony, hij bedoelt te zeggen:
je kunt twee precies de zelfde type rollen hebben maar dan eentje met 10.000 schoten en eentje met 100 schoten deze zijn dus voor de rest zijn het pts gehalte, hoe strak ze gerolt zijn, enz. gewoon het zelfde.
dan klinkt toch de eene mat harder dan de andere.

of te wel 1 knal kunnen je oren makkelijk(er) verwerken, maar 10.000 knallen in een duur van 50 seconden doen meer pijn aan je oren dan dat ze dat in 10 seconden doen.

dit komt simpelweg omdat je oren dan overbelast raken door de lange(re) duur van de rol en je oren dan meer knallen moeten verwerken.

Greedings,
Schuim :w

Tony

Administrator
Medewerker
Viber zei:
De 60s volgens mij nog wel hoor, had er vorige week nog 2

De 60schots zijn niet de orginele zoals in de post hier boven vertelld word.
De Chainthunders zijn op dit moment alleen in 100schots en 500schots te koop.

Sweet Laker

Registered User
BMW-freaky zei:
Die van 60 schots zijn niet van Bonbridge. Zijn te koop in Baarle voor 3.50 per stuk. Deze zijn reeds afgekeurd..

Zijn die in Baarle (dus niet het merk dat Alpeco voert) ook afgekeurd, of bedoel je de 60 schots van Zena/Loots en zijn die afgekeurd?

BMW-freaky

Registered User
--sjon beton-- zei:
koop gewoon de echt harde chainthunder 100 of 500...

Ehhh, probeer je hier mee te beweren dat de zogenaamde Celebration Chainthunders niet goed zijn?

Er is helemaal niets mis met de Celebration Chainthunders, deze zijn minimaal even hard. Het is zelfs zo dat de Celebration Chainthunders 1 gram flash per knaller bevatten, de Bonbridge Chainthunders maar 0.5 gram.. Dat is ook de reden dat er van de Celebration Chainthunders geen grotere versie is dan de 240 schots. Dan zou de totale hoeveelheid PTS boven de 250 gram uitkomen.

Viber

Registered User
Sweet Laker zei:
Zijn die in Baarle (dus niet het merk dat Alpeco voert) ook afgekeurd, of bedoel je de 60 schots van Zena/Loots en zijn die afgekeurd?

BMW-freaky zei:
Ehhh, probeer je hier mee te beweren dat de zogenaamde Celebration Chainthunders niet goed zijn?

Er is helemaal niets mis met de Celebration Chainthunders, deze zijn minimaal even hard. Het is zelfs zo dat de Celebration Chainthunders 1 gram flash per knaller bevatten, de Bonbridge Chainthunders maar 0.5 gram.. Dat is ook de reden dat er van de Celebration Chainthunders geen grotere versie is dan de 240 schots. Dan zou de totale hoeveelheid PTS boven de 250 gram uitkomen.

Harry Loots heeft mij verteld dat de Celebration Chainthunders 100s en 60s afgekeurd zijn. Ze hebben nu alleen nog de Chain 60s liggen...

Laatst bewerkt:

nitraat4life

Registered User
Viber zei:
Harry Loots heeft mij verteld dat de Celebration Chainthunders 100s en 60s afgekeurd zijn. Ze hebben nu alleen nog de Chain 60s liggen...

Ze zijn wel afgekeurd alleen ze hebben hem nogwe l te koop? ik snap hem effe niet meer? wat bedoel je nu precies :p

remio

Registered User
BMW-freaky zei:

geloof hier dus echt niets van. heb de bonbridge en de celebration naast elkaar gehoord en vond de bonbridge constanter, harder en dr waren minder weigeraars... dus is zeer zeker wel een verkooppraatje. knallers zijn even groot en even dik, maar kwaliteit van de bonbridge is vele malen beter.

als er echt 1x zoveel kruid in zou zitten zou het verschil wel aanzienlijk moeten wezen en het is verre van dat.

gegroet remio

Bovenaan