Anthony_bomb. zei:De 100s mag toch verkocht worden totdat de voorrad op is ?
Nee de 100schots mag verkocht worden tm 30 september. 1 oktober zullen deze niet meer te koop zijn zonder kvk papieren totdat hij een keuringsnummer heeft.
Anthony_bomb. zei:De 100s mag toch verkocht worden totdat de voorrad op is ?
bosman zei:Toch apart dat je wel 'ongekeurde' artikelen met KVK mag halen.
bosman zei:Toch apart dat je wel 'ongekeurde' artikelen met KVK mag halen.
Schuim zei:nee, tot eind deze maand en dan word die met kvk...
dit geld ook voor alle pirats (zelfs de mini's |) en spanish crackers.
dit omdat ze gekeurt moeten worden begreep ik.
ik weet niet hoe het daarna gaat lopen.
tijd zou het leren neem ik aan.
hoop dat xavier hier een beter antwoord op kan geven, want het was mij ook niet helemaal duidelijk, maar dit begreep ik er van.
Misschien is het geen keus maar werden ze er toe gedwongen, de keur-capaciteit bij de Belgen is niet denderend (3 producten per dag).remio zei:waarom heeft alpeco ervoor gekozen om nu pas (en alles tegelijk) te laten keuren? en dan ook nog eens nu de drukke periode voor de deur staat?
endruco bv kan wel het 1 en ander nu verkopen omdat ze het blijkbaar eerder hebben laten keuren...
gegroet remio
cracker zei:Was vandaag bij alpeco. Een karton chainthunders is fors duurder geworden. Maar nog steeds een aanrader. En niet vragen hoe duur ze waren want je krijgt geen antwoord.
bosman zei:Enig idee wat de reden daar van kan zijn geweest?
bosman zei:Enig idee wat de reden daar van kan zijn geweest?
Alpeco is nog steeds bezig om een grotere versie van chainthunder 500 te maken. Deze zal een eindknal hebben en valt in categorie spektakelvuurwerk. Zij hopen einde mei de eerste stalen binnen te krijgen om te testen.