Chainthunder

Tony

Administrator
Medewerker
NelisB zei:
ik wil die ook:9 echt geweldig dat spul.
Verkopen ze de chaintunders ook bij onze oosterburen of zal je daarvoor toch echt richting belgië moeten?

Dit is in Duitsland ook verboden en alleen in Belgie te koop.

Schuim

Moderator
Medewerker
rond de 25 pleuro per stuk

*25 pleuro is de gemiddelde prijs, aangezien deze stijgt en daalt bij alpeco

sjwimp

Registered User
had vorig jaar losse chaintunders ... gingen echt goed maar ben dit jaar naar salon roger geweest (in maaseik) maar mochten ze niet meer verkope ..:'( maar is er nog wel aan te komen zo ja waar ..?

remio

Registered User
edit:p , dr duiken trouwens steeds meer 1200 sh chains op hehe. hebben er mensen ervaring hiermee? prijzen hoot ik van 45 tot 65 euri.

gegroet remio

Denendo

Registered User
remio zei:
edit:p , dr duiken trouwens steeds meer 1200 sh chains op hehe. hebben er mensen ervaring hiermee? prijzen hoot ik van 45 tot 65 euri.

gegroet remio

De thread waar je deze post in plaatst...daar staat op pagina 1 al dat dit de celebration thunder betreft..
Eerst de thread lezen voordat je een vraag stel ;)

Laatst bewerkt:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
sjwimp zei:
had vorig jaar losse chaintunders ... gingen echt goed maar ben dit jaar naar salon roger geweest (in maaseik) maar mochten ze niet meer verkope ..:'( maar is er nog wel aan te komen zo ja waar ..?

losse chainthunders??? nog nooit van gehoord, of heb je stiekem een rits lopen los peuteren, is in ieder geval niet erg verstandig als dit zo zou zijn.

maar heb je eventueel een foto van de losse chainthunder en hoe ze verpakt waren?

Wizz

Registered User
vonk zei:
losse chainthunders??? nog nooit van gehoord, of heb je stiekem een rits lopen los peuteren, is in ieder geval niet erg verstandig als dit zo zou zijn.

maar heb je eventueel een foto van de losse chainthunder en hoe ze verpakt waren?
hij bedoeld lightning crackers, die eruit zien als de losse rotjes aan een chainthunder.

zink901

Registered User
Ze zijn in feite ook hetzelfde, maar hebben wel een visco lontje ipv het schietlont, gelukkig maar.

Ze worden overigens niet meer verkocht.

remio

Registered User
denendo zei:
De thread waar je deze post in plaatst...daar staat op pagina 1 al dat dit de celebration thunder betreft..
Eerst de thread lezen voordat je een vraag stel ;)

ik snap ook wel dat die van celebration zijn.... lees altijd alles door voor ik wat post en zit hier al lang genoeg.............................;)

bedoelde ermee te zeggen dat ik ze verder nooit zie en ze ook niet in de winkel verkocht worden, maar alleen bij handelaren waar ik ze dus ook niet eerder ben tegengekomen... vandaar mijn vraag of andere mensen er ervaring of mss een filmpje van hebben:w

deef0003

Registered User
album_pic.php

foto van een 1200 schots chainthunder :w

barne

Registered User
ik had een vraagje ik heb laatst ook de chainthunder 500 gekocht:* maar ik heb een straat van ongeveer 10 meter breed kan ik hem in de straat afsteken of moet dat in een wat ruimer gebied. En zal ik hem ophangen of neerleggen

Sateetje

Registered User
Absoluut ophangen. Dan krijg je veel meer terug voor je 25 euro :) (en het is een stuk veiliger)

Neem genoeg afstand, dan moet het wel lukken in een straat van 10m breed.

Koetje

Registered User
Sateetje zei:
Absoluut ophangen. Dan krijg je veel meer terug voor je 25 euro :) (en het is een stuk veiliger)

Neem genoeg afstand, dan moet het wel lukken in een straat van 10m breed.

Het ligt er natuurlijk maar net aan wat je onder waar voor je geld verstaat: als je 15 seconden lang bruut geknal wilt horen moet je 'm toch echt neerleggen..
En veilig?gewoon een beetje verlengen met visco,dan heb je genoeg tijd om op veilige afstand te gaan staan.

Bovenaan