Chainthunder

Sateetje

Registered User
Afgelopen jaren de China Thunders gehad, die van Alpeco. Eerst 600, nu de 500. Klappen ongelofelijk hard. Ik verwacht niet dat er betere zijn.

PS: Waarom staat er China Thunder op de doos terwijl het Chainthunder genoemd wordt (of andersom)?

remio

Registered User
heb m hier zelf ook liggen. ze zetten wel vaker wat op de etikketen neer in china, doen ze niet zo moeilijk over.

ik zette er niet voor niets een aantal punten bij neer om dat te verstevigen, ook al zou er 240 inzitten, dan is het wel van slechte kwaliteit aangezien de hele mat minder is van kwaliteit.....ivm die van bonbridge dan. neemt niet weg dat het wel een goede mat blijft, maar de bonbridge is gewoon beter naar mijn mening ;)

gegroet remio

Tony

Administrator
Medewerker
Sateetje zei:
PS: Waarom staat er China Thunder op de doos terwijl het Chainthunder genoemd wordt (of andersom)?

Wij van FPM verzinnen weleens namen als er nog geen echte naam is voor een artikel en zetten dit dan op het forum. Bij de chainthunder was het geval zo dat ik het waarschijnlijk verkeerd gelezen of geschreven heb waardoor er 2 letters zijn verwisseld en als je dat niet op tijd oplost is het bijna niet meer terug te draaien.Naar mijn mening hoeft dat ook niet want ik vind Chainthunder veel mooier klinken.

Zelfde geldt voor Treuno rockets en Treuno's no4. :w

dennis-pyro

Registered User
album_picm.php

Dit zijn de 60 schots celebration crackers

Laatst bewerkt:

hindoerol

Registered User
aeroxman55 zei:
Waarom verschijnen er geen chainthunders die groter zijn als de 500 shots??
Die kunnen ze dan met kvk verkopen?

:w zijn wel in de handel alleen dan onder de toonbank zijn er ook van 1200 schots

greetz hindoe:w

Rambo007

Registered User
hoi wij webben dit jaar voor het eerst ook een paar van die 500 sh chainthunders

ik wil die graag ophangen maar zit er ook zon lus aan het als bij de chinese rol???

zo neit hoe hangen jullie hem dan altijd op?

groeten

PeterVuurwerk

Registered User
Rambo007 zei:
hoi wij webben dit jaar voor het eerst ook een paar van die 500 sh chainthunders

ik wil die graag ophangen maar zit er ook zon lus aan het als bij de chinese rol???

groeten

er zit inderdaad een wit ophanglusje aan het einde van de mat.
let wel op, als je de chainthunder uit zijn verpakking haalt moetje zowiezo enkele witte lusjes wegknippen (deze dienen om de mat bij me kaar te houden) kijk dus goed uit welk lusje door knipt en niet de verkeerde

Tony

Administrator
Medewerker
Rambo007 zei:

groeten

Het eindlusje is ook niet altijd sterk dus de kans dat is er af valt is groot.

PoundeR

Registered User
Tony zei:
Het eindlusje is ook niet altijd sterk dus de kans dat is er af valt is groot.

Das bij ons gebeurd afgelopen jaar, tijdens het knallen brak het lusje, zo de rits op de grond, en weg was ie :)

Je kan het beste het touw om de laatste 10 cm heen slaan, knoopje erin en dan optakelen.

zink901

Registered User
dennis-pyro zei:
album_picm.php

Dit zijn de 60 schots celebration crackers

Hey Dennis, als je goed kijkt zie je dat dit de 240 shots chainthunder is. Echter, de 60 shots mat ziet er exact hetzelfde uit, alleen dan 4x zo kort.

NelisB

Registered User
ik wil die ook:9 echt geweldig dat spul.
Verkopen ze de chaintunders ook bij onze oosterburen of zal je daarvoor toch echt richting belgië moeten?

Bovenaan