Chainthunder

Ferrariman

Registered User
Ik ben weleens benieuwd naar wat een karton Chainthunders 500 tegenwoordig kost. Misschien mag de prijs hier ook niet worden vermeld, geef me dus maar gewoon een pm als je het weet. ;)
Alvast bedankt he!

iliasboy

Registered User
xavier zei:
Alpeco is nog steeds bezig om een grotere versie van chainthunder 500 te maken.
Deze zal een eindknal hebben en valt in categorie spektakelvuurwerk. Zij hopen einde mei de eerste stalen binnen te krijgen om te testen.

Ik ga binnekort naar alpeco en met kvk ]:) maar hebben ze die nieuwe chainthunder nog steeds niet? :D want mei is al een tijdje geleden :w

remio

Registered User
als er een richttijd word gegeven, moet je dr altijd een paar maanden bovenop gooien :p

maar als ze dr maar voor december zijn, toch?? als ze dr zijn of echt onderweg dan staat t hier als eerst :w

gegroet remio

P

panzerknacker

Guest
vraagje_

ik wou graag weten of de prijs van een karton chainthunder nog steeds word gehalveerd..... :w

Tony

Administrator
Medewerker
panzerknacker zei:
ik wou graag weten of de prijs van een karton chainthunder nog steeds word gehalveerd..... :w

Wij kunnen en mogen geen handels prijzen doorgeven.
Het beste is dat je dit zelf aan Alpeco vraagt want de prijzen kunnen nog al eens veranderen.

P

panzerknacker

Guest
owke ja ik was van plan om volgende week te gaan en vleder jaar kreeg ik de kartons door de helft maar dan moet ik het maar zelf afwachten als ik daar ben iedergeval bedankt voor de info. :p

KobeBryan

Registered User
SilverDragon zei:
Huh geen echte 1200, ik dacht dat die toch echt ook Chainthunder heette,

hier een foto van de 600 shots versie:

chain600ii7db.jpg

Hee, ik heb 2 jaar geleden zoiets gehad. Alleen, daar stond geen "celebration cracker" aan de zijkant en volgens mij was het ook 500 shots ipv 600. Was dit misschien gewoon de oude verpakking van de huidige Chainthunder 500 van Bonbridge?

Tony

Administrator
Medewerker
KobeBryan zei:
Hee, ik heb 2 jaar geleden zoiets gehad. Alleen, daar stond geen "celebration cracker" aan de zijkant en volgens mij was het ook 500 shots ipv 600. Was dit misschien gewoon de oude verpakking van de huidige Chainthunder 500 van Bonbridge?

Dit zijn de chinathunders 600 schots.
Daarna zijn ze gekomen met de nieuwe 500schots in een andere verpakking.
De 1200 schots is nooit uitgebracht door Alpeco .
Alpeco heeft alleen de 60 schots ,100 schots , 500 schots en 600 schots gehad waarvan nu alleen de 100schots en 500schots nog te koop zijn.

berstalon3

Registered User
Ik heb vorig jaar die chainthunder van 600 nog gehad, van een duitshandelaartje(die heeft ook alles hwr ;) ) Dit jaar maar die van 500 nemen!

Bovenaan