Chainthunder

fireworks12

Registered User
hab ok 2x de 500 versie en het leek wel of de een sneller ging dan de ander allebij op de grond gelegd, en zoals loof003 al zegt zag ik ook allerlij dingen wegvliegen mischien dat dat gewoon knallers van de mat zijn.

hellas_verona

Registered User
hehe puur geweld. had 2 hindoe 3000 met een chainthunder 500 aan het einde. beetje over elkaarheen gerold. echt schitterend. prefereer dit toch boven een 100 duizendklapper lol

Gigabyte

Registered User
Poeh, die dingen gaan harder alsdat ik verwacht had (was de eerste keer chainthunder voor mij).
De eerste mat had ik vrij dichtbij gelegen en heb ik toen maar noodgedwongen de rug toegekeerd.
De tweede wat verder weg gelegd en dat ging een stuk beter.
Sommige mensen met gewone rollen, zag ik met ongeloof naar het geweld van mijn kleine matjes kijken...

Gaan voor volgend jaar in ieder geval ook weer op de lijst.

nitraat4life

Registered User
Wij hadden diverse 100.000 klappers en een paar chainthunder. De chainthunders gaan toch een STUK harder als de 100.000 rollen, en trekken veel meer kijks alhoewel de 100.000 klappers ook zeker niet slecht waren en ook heel lekker.. vind het toch geweldig al die rode snippers en de straat helemaal vol van de 100k! Het zijn gewoon allebei onmisbaare matten en ook totaal niet met elkaar te vergelijken.. In ieder geval weet ik wel zeker dat ik geen jaar zonder chainthunder wil zitten!

Haagse Pyromaan

Registered User
Ik had dit jaar 3 chainthunders.Knalden lekker hard en vooral die felle flitsen maken de show.Alleen jammer dat ze in 10 seconden weg zijn als je ze neerlegd.Ik had voor dat geld toch liever nog een 100.000 gehad.Maar volgens mij ben ik een van de weinige hier.

Torrr

Registered User
Inderdaad Haagse Pyromaan, ik heb namelijk het liefste Hindoe rollen of/ en de Chainthunder dan een 100K. Ze zijn gewoon super vet.

da Burp

Registered User
Had dit jaar voor het eerst 2 chinathunders, wat een heerlijk geweld. Publiek stond er echt van te kijken wat voor een teringherrie er vanaf kwam. Daar waren ze toch lichtelijk verbaast over na een 100K. :bigsmile: Heb ze alletwee opgehangen, dat is toch net ff meer waar voor je geld vind ik. Als je ze neerlegt zijn ze zo snel weg.

mortier18

Registered User
Ik had dit jaar 3maal chainthunder500 van alpeco.
Tjongjonge wat een aanfluiting zeg.
Ze liepen allemaal voor geen meter,ze gingen uit en de knallen waren ook niet om over naar huis te schrijven.
Voor mij geen chainthunders meer.

Gegroet,

Mortier.

DjTerence

Registered User
Dan heb jij denk ik een slechte doos met chanthunders gekregen?
Want ik heb wel een aantal chainthunder500 meegemaakt(deze jaarwisseling toevallig niet), en die deden het perfect!
2 jaar terug had iemand een hele lange chainthunder, die ging wel een stuk of 10 keer uit..
Moest er steeds een Thumping Thunder bij leggen, zodat de chainthunder weer aanging met de vlam van de nitraat :blink1:
Maargoed, later hadden we die chainthunder maar weggegooid.

RNBakker

Registered User
Mijn buurman had ook drie chainthunders gehaald en die waren zeer slecht. Vorig jaar heeft hij er de show mee gestolen. Dit jaar lag het tempo laag en veel knallers knalden niet, maar gingen vliegen. Gelukkig had hij een paar Color king crackers, die waren nog harder dan de chainthunders van vorig jaar.

--sjon beton--

Registered User
ik had ook inderdaad problemen met mn chainthunders.
zowel de 100 (20 stuks) als de 500 (3 stuks).
30% van de knallers knalden niet maar vlogen weg:S
nog nooit meegemaakt.

pyro023

Registered User
Ik heb geen enkel probleem gehad met mijn chain(100 shots).
iemand die misschien weet hoe het komt dat er enkelen slechten bij zaten?
Ik vind het wel jammer omdat dit de naam van de chainthunder zeker niet ten goede zal komen,terwijl hij een vlekkelooze reputatie had in vuurwerkland.

mvg pyro023

remio

Registered User
voor zover ik weet had ik dezelfde als voorgaande jaren maar mijne ging ook niet lekker. laag tempo en knallen vielen tegn.... maat van mij had er ook 1 en bij dezelfde zaak op dezelfde dag gekocht maar deze ging ouderwets.

Koetje

Registered User
Karton gehaald in augustus en geen problemen hier, hooguit dat er iets meer wegvlogen dan andere jaren.

KruitFreak

Registered User
Die bij mij deden het ook prima. Op de 100sh zaten gele stickers op de zijkant maar bij de 500sh waren die volgens mij gedrukt op de doos.

Torrr

Registered User
Ik had dit jaar 3maal chainthunder500 van alpeco.
Tjongjonge wat een aanfluiting zeg.
Ze liepen allemaal voor geen meter,ze gingen uit en de knallen waren ook niet om over naar huis te schrijven.
Voor mij geen chainthunders meer.

Gegroet,

Mortier.

De mijne kwamen toch ook bij Alpeco vandaan, maar ze waren gewoon toppie

Plum Bloom

Registered User
De mijne kwam met horten en stoten op gang. En ik ken iemand die 'm een tweede keer moest aansteken! Vorig jaar had ik er een waarvan de helft wegvloog.

Bovenaan