Plum Bloom
Registered User
Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat het de bedoeling is dat meldpunt Vuurwerkoverlast binnenkort weer geopend wordt.
Vuurwerkoverlast.nl is nog steeds in de lucht. En er is geprutst aan de overzichtskaart.
In de Gelderse dorpjes Otterlo en Wekerom was de afgelopen twee jaar sprake van veel 'valse' meldingen. Die meldingen staan er nog wel, maar de plaatsnamen van beide dorpen zijn inmiddels weggehaald. De meestermanipulator heeft er dus weer met zijn handjes aan gezeten.
Lijkt er bij nader inzien op dat op de kaart nog meer namen van kleine dorpen zijn weggehaald.
Het lijkt erop dat de site niet meer in de lucht is. Ik krijg de volgende melding
"This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources."
Dat doet hij ook via allerlij media.Dacht dat Bonte altijd in september al begon met manipuleren?
Vuurwerkoverlast.nl is nog steeds in de lucht. En er is geprutst aan de overzichtskaart.
In de Gelderse dorpjes Otterlo en Wekerom was de afgelopen twee jaar sprake van veel 'valse' meldingen. Die meldingen staan er nog wel, maar de plaatsnamen van beide dorpen zijn inmiddels weggehaald. De meestermanipulator heeft er dus weer met zijn handjes aan gezeten.
Lijkt er bij nader inzien op dat op de kaart nog meer namen van kleine dorpen zijn weggehaald.
Bonte heeft de overzichtskaart aangepast. Zodra je in gaat zoomen, wordt het beeld heel snel onduidelijk en kun je moeilijk bepalen waar de melding daadwerkelijk gedaan is. Vorige jaren was dit erg gedetailleerd. Of mijn computer begint oud te worden :TT TT:
Niets mis met je computer.
Vorig jaar overigens ruim 3.000 verzonnen meldingen, dagen voordat het meldpunt open ging. Nu aanvankelijk dus 16, maar inmiddels ongeveer 300.
Het valt wel op. Ik heb ondertussen een e-mail gestuurd naar diverse redacties van de landelijke (en enkele plaatselijke) media, om dit eens in de gaten te houden. Het zal weinig uithalen vrees ik, maar niet geschoten is altijd mis.