rubje rub rub
Registered User
dat is zeer jammer want ik ga waarschijnlijk in de zomervakantie naar alpeco en ik wou er graag een paar menemen voor zon prijs;(
rubje rub rub zei:dat is zeer jammer want ik ga waarschijnlijk in de zomervakantie naar alpeco en ik wou er graag een paar menemen voor zon prijs ;(
fallas zei:op dit moment zijn de blokken niet voorraadig
Firespree zei:Staat toch echt op dit moment..... betekent dat ze er zijn als de volgende lading binnenkomt dat kan ook over een week zijn dus gewoon ff bellen wanneer ze ze weer hebben...
:w
Kan het zijn dat de verpakking van deze potten verandert is? Ik heb namelijk vorige week bij Alpeco een 16sh palmtree pot gekocht en er staat sinomax willow op. Niet de gebruikelijke verpakking zoals je die ziet op bijvoorbeeld de site van euro-pyrotechnie. Ook staat erop dat de pot 480 gram sas heeft.
(eek)
doe anders even een foto ervan dat is wat makkelijker, 480gram sas dat klopt volgens mij wel.
1 pagina terug staat een foto zoals ze waren post nummer 39
Er zit 365 gram ps. in
Antwoord stond op de eerste pagina
doe anders even een foto ervan dat is wat makkelijker, 480gram sas dat klopt volgens mij wel.
1 pagina terug staat een foto zoals ze waren post nummer 39
Kan het zijn dat de verpakking van deze potten verandert is? Ik heb namelijk vorige week bij Alpeco een 16sh palmtree pot gekocht en er staat sinomax willow op. Niet de gebruikelijke verpakking zoals je die ziet op bijvoorbeeld de site van euro-pyrotechnie. Ook staat erop dat de pot 480 gram sas heeft.
(eek)
Is dit nu de 16 shots palm waar het in dit draadje over gaat??? (zie foto post hierboven).
Is dit nu de 16 shots palm waar het in dit draadje over gaat??? (zie foto post hierboven).
Green Glittering willow, hmz klinkt leuk. Hopen dat deze net zo mooi is als de (oude) palm potten.
Deze potten reeks is dus helemaal verdwenen ?
Heeft iemand hier info over ?