Bonbridge 16s Palmtree ass.

rubje rub rub

Registered User
dat is zeer jammer want ik ga waarschijnlijk in de zomervakantie naar alpeco en ik wou er graag een paar menemen voor zon prijs;(

Firespree

Registered User
rubje rub rub zei:
dat is zeer jammer want ik ga waarschijnlijk in de zomervakantie naar alpeco en ik wou er graag een paar menemen voor zon prijs ;(

fallas zei:
op dit moment zijn de blokken niet voorraadig

Staat toch echt op dit moment..... betekent dat ze er zijn als de volgende lading binnenkomt dat kan ook over een week zijn dus gewoon ff bellen wanneer ze ze weer hebben...
:w

rubje rub rub

Registered User
Firespree zei:
Staat toch echt op dit moment..... betekent dat ze er zijn als de volgende lading binnenkomt dat kan ook over een week zijn dus gewoon ff bellen wanneer ze ze weer hebben...
:w

oh ik had het verkeerd gelezen dankje|:(

Rocketfreak

Registered User
Kan het zijn dat de verpakking van deze potten verandert is? Ik heb namelijk vorige week bij Alpeco een 16sh palmtree pot gekocht en er staat sinomax willow op. Niet de gebruikelijke verpakking zoals je die ziet op bijvoorbeeld de site van euro-pyrotechnie. Ook staat erop dat de pot 480 gram sas heeft.
(eek)

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Kan het zijn dat de verpakking van deze potten verandert is? Ik heb namelijk vorige week bij Alpeco een 16sh palmtree pot gekocht en er staat sinomax willow op. Niet de gebruikelijke verpakking zoals je die ziet op bijvoorbeeld de site van euro-pyrotechnie. Ook staat erop dat de pot 480 gram sas heeft.
(eek)

doe anders even een foto ervan dat is wat makkelijker, 480gram sas dat klopt volgens mij wel.

1 pagina terug staat een foto zoals ze waren post nummer 39

Laatst bewerkt:

micheel

Registered User
doe anders even een foto ervan dat is wat makkelijker, 480gram sas dat klopt volgens mij wel.

ik meen dat de bonbridge palmtree potten 368 gram sas hadden maar ook ik kan me vergissen, ben tijdje terug bij alpeco geweest enkreeg de palmtree in bruin papier.
m.v.g. micheel

Rocketfreak

Registered User

Ik heb hem hier maar even neergezet, wist zo vlug ff niet hoe het anders moest..

Photo-0011.jpg
(no)

Hopelijk werkt dit

Laatst bewerkt door een moderator:

Firespree

Registered User
(eek)

Is dit nu de 16 shots palm waar het in dit draadje over gaat??? (zie foto post hierboven).

Dat is zoals je aan de andere post van rocketfreak kan zien waarschijnlijk wel het geval (win)

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Is dit nu de 16 shots palm waar het in dit draadje over gaat??? (zie foto post hierboven).

ik denk toch echt nu ik je foto gezien hebt dat het om een andere pot gaat, kan me niet voorstellend dat uit de sinomax willow pot een palm effect gaat komen..misschien hebben ze je de verkeerde meegegeven of iets dergelijks.

xavier

Registered User
16s palmtree potten zijn voorlopig niet meer in voorraad. Deze zijn vervangen door deze 16s sinomax willow. Effect : green glittering willow

Thijsz_01

Registered User
Green Glittering willow, hmz klinkt leuk. Hopen dat deze net zo mooi is als de (oude) palm potten.

Ja heb hem ook staan zou echter pas met oudjaar worden afgestoken! Voor de duidelijkheid: In de vitrine van Alpeco staat de 16 schots green palmtree, waar dit topic letterlijk over gaat! Toch heeft hij een ander kaartje erop liggen met de tekst 'green glittering willow', dus had ik hem maar meegenomen! Hier nog een extra foto in vergelijking met andere potten (en blokjes)!
dscn66162zn1.jpg

Biff

Registered User
Deze potten reeks is dus helemaal verdwenen ?
Heeft iemand hier info over ?

Laatst bewerkt:
Bovenaan