Bonbridge 16s Palmtree ass.

Pirate

Registered User
klopt linkerzijwand ;)

Echter potten werden vorig jaar dus als feestvuurwerk verkocht en nu hing er een geel kaartje aan !!!

Zonde hoor die keuringen....

Pirate

Registered User
oke dan ben ik in de war .... ik herkende ze als assortiment3 , die vorig jaar naast 1&2 (duh) op de achterwand aan de linkerkant geshowed stonden en wel een wit kaartje hadden, ook vertelde de verkoper dat ze NU niet meer in de categorie vielen en dat er daarom een (nog) lichtere versie was gemaakt.

Zo is het mij verteld.
Sorry.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Pirate zei:
oke dan ben ik in de war .... ik herkende ze als assortiment3 , die vorig jaar naast 1&2 (duh) op de achterwand aan de linkerkant geshowed stonden en wel een wit kaartje hadden, ook vertelde de verkoper dat ze NU niet meer in de categorie vielen en dat er daarom een (nog) lichtere versie was gemaakt.

Zo is het mij verteld.
Sorry.

klopt ook wel wat je allemaal zegt, alleen gaat dat niet over de 16s bonbridge potten.

wat jij bedoelt zijn de nieuwe 19 shots potten die nu nog in een bruin karton verpakt zijn!

P

poziloc

Guest
hier een foto waar het assortiment opstaat

foto_s_vuurwerk_011.jpg

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Pirate zei:
nee op zeker een 16 shots vierkante pot in een assorti, kan zo snel geen foto vinden in de gallery

maar goed kennelijk een ander soort 16 shots .... maakt verder niet uit ....

edit :

ik denk dat ik in de war ben met deze (bovenste 4), maar ook dat weet ik niet zeker, het lijkt allemaal op elkaar ....

http://www.freakpyromaniacs.com/album/data/541/medium/22Alpeco_71_.jpg

ik blijf sorry zeggen hier ....

blijf sorry zeggen hier????? voel je je aangevallen? zijn toch normale antwoorden die gegeven worden?

Pirate

Registered User
Nou de tendens op dit forum is wel een beetje :

1. nee het is niet zo !
2. als je gelezen/gezocht had ...

Daar heb ik soms problemen mee ja. Echter dit draadje is een slecht voorbeeld en het is zeker niet richting jou bedoelt.

Tis toch te gek dat ik bij ieder antwoord al bang ben voor een admin-break :+ ik probeer mee te praten en te helpen, maar das best lastig ....
ach het zal wel aan mij liggen, slecht geslapen ...

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Pirate zei:
Nou de tendens op dit forum is wel een beetje :

1. nee het is niet zo !
2. als je gelezen/gezocht had ...

Daar heb ik soms problemen mee ja. Echter dit draadje is een slecht voorbeeld en het is zeker niet richting jou bedoelt.

Tis toch te gek dat ik bij ieder antwoord al bang ben voor een admin-break :+ ik probeer mee te praten en te helpen, maar das best lastig ....
ach het zal wel aan mij liggen, slecht geslapen ...

Dat maak je zelf er een beetje van.
Helaas had ik vannochtend geen tijd om te reageren op jou berichten.

Je geeft informatie op een forum maar deze informatie is verkeerd dit had je kunnen weten als je het forum volgt of simpel zoekt. De mensen krijgen bepaalde informatie van ons die zelf bij Alpeco vandaan komt en waar ik 100% vanuit gaat dat het goed is ( ook wij maken fouten ). En dan komt er ineens een vracht andere informatie die anders is en waar mensen in de war van raken.Dus dat betekend voor ons dubbel werk mits je info goed is en wij er zelf wat van kunnen opsteken en leren. Dus het enige wat wij vragen van de members is voordat je post kijk eerst even rond want de kans is heel erg groot dat het al gemeld is. Meer vragen we niet.
En post met antwoorden als Tof verhaal , Vet cool , bedankt!!! zitten wij niet echt op te wachten. Dat staat ook in de regels beschreven. Voor je het weet hebben we 10.000 posts waarvan er maar 1000 informatie bevatten waar iedereen wat aan heeft.

Voor de rest heb ik geen aanmerkingen over je andere 10 posts van vandaag dus niks aan het handje. :w

gantpoplin

Registered User
Vorig jaar had ik deze potten dus ook 1 karton van de Golden...() 1 daarvan wankelde bij de eerste paar schoten, dus het is raadszaam de pot vast te zetten, bij een andere kwamen grote stukken brandend op de grond, misschien fabricage fout, maar verder zijn het wel super potten, vooral voor de rpijs hoef je ze neit te laten liggen;) ]:)

Anthony_bomb.

Registered User
Kan je het effect van deze 360 grams palm-potten duidelijk onderscheiden van bijvoorbeeld 250 grams palm-potten ?

En hebben ze een standaard tempo of erg snel... of mischien wel erg traag ?
Deze info heb ik nog niet voorbij zien komen in dit topic namelijk ;)

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Anthony_bomb. zei:
Kan je het effect van deze 360 grams palm-potten duidelijk onderscheiden van bijvoorbeeld 250 grams palm-potten ?

En hebben ze een standaard tempo of erg snel... of mischien wel erg traag ?
Deze info heb ik nog niet voorbij zien komen in dit topic namelijk ;)

vind dat ze zeker wel goed te onderscheiden zijn van bv de 250gr potten boeketten zijn duidelijk groter.

over het tempo is mij niet veel meer van bijgebleven bedoel dus niet erg langzaam maar ook niet snel, vergelijkbaar met de 250gr potten misschien iets langzamer

gantpoplin

Registered User
Het Tempo is snel opeenvolgend, als het eerste boeket uit elkaar klapt en bijna dooft klapt eht volgende boeket alweer uitelkaar...enz.... Er zit iig duidelijk verschil het effect is groter en blijft lang hangen! Ook de bursknallen zjin duidelijk harder! :w

vonk

FPM Moderator
Medewerker
FB fireworks zei:
Zijn de Palmtree Potten op Voorraad bij Alpeco?

Of zitten ze uberhaut wel nog in het assortiment van Alpeco.

FB fireworks.

dit zijn vragen die je het beste bij alpeco kan neerleggen, dit omdat de voorraad nog al eens veranderd!

rubje rub rub

Registered User
61182_a.jpg

ik heb er een foto van gevonden(als ze het zijn dan teminste)

ze zijn bij alpeco verkrijgbaar

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan