Pirate zei:
Nou de tendens op dit forum is wel een beetje :
1. nee het is niet zo !
2. als je gelezen/gezocht had ...
Daar heb ik soms problemen mee ja. Echter dit draadje is een slecht voorbeeld en het is zeker niet richting jou bedoelt.
Tis toch te gek dat ik bij ieder antwoord al bang ben voor een admin-break :+ ik probeer mee te praten en te helpen, maar das best lastig ....
ach het zal wel aan mij liggen, slecht geslapen ...
Dat maak je zelf er een beetje van.
Helaas had ik vannochtend geen tijd om te reageren op jou berichten.
Je geeft informatie op een forum maar deze informatie is verkeerd dit had je kunnen weten als je het forum volgt of simpel zoekt. De mensen krijgen bepaalde informatie van ons die zelf bij Alpeco vandaan komt en waar ik 100% vanuit gaat dat het goed is ( ook wij maken fouten ). En dan komt er ineens een vracht andere informatie die anders is en waar mensen in de war van raken.Dus dat betekend voor ons dubbel werk mits je info goed is en wij er zelf wat van kunnen opsteken en leren. Dus het enige wat wij vragen van de members is voordat je post kijk eerst even rond want de kans is heel erg groot dat het al gemeld is. Meer vragen we niet.
En post met antwoorden als Tof verhaal , Vet cool , bedankt!!! zitten wij niet echt op te wachten. Dat staat ook in de regels beschreven. Voor je het weet hebben we 10.000 posts waarvan er maar 1000 informatie bevatten waar iedereen wat aan heeft.
Voor de rest heb ik geen aanmerkingen over je andere 10 posts van vandaag dus niks aan het handje. :w