Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mantronix zei:m.i. zijn de 16 sh Palmtree nooit als feestvuurwerk verkocht, er zit nl. 360 gram PTS in.
Pirate zei:oke dan ben ik in de war .... ik herkende ze als assortiment3 , die vorig jaar naast 1&2 (duh) op de achterwand aan de linkerkant geshowed stonden en wel een wit kaartje hadden, ook vertelde de verkoper dat ze NU niet meer in de categorie vielen en dat er daarom een (nog) lichtere versie was gemaakt.
Zo is het mij verteld.
Sorry.
Pirate zei:nee op zeker een 16 shots vierkante pot in een assorti, kan zo snel geen foto vinden in de gallery
maar goed kennelijk een ander soort 16 shots .... maakt verder niet uit ....
edit :
ik denk dat ik in de war ben met deze (bovenste 4), maar ook dat weet ik niet zeker, het lijkt allemaal op elkaar ....
http://www.freakpyromaniacs.com/album/data/541/medium/22Alpeco_71_.jpg
ik blijf sorry zeggen hier ....
Pirate zei:Nou de tendens op dit forum is wel een beetje :
1. nee het is niet zo !
2. als je gelezen/gezocht had ...
Daar heb ik soms problemen mee ja. Echter dit draadje is een slecht voorbeeld en het is zeker niet richting jou bedoelt.
Tis toch te gek dat ik bij ieder antwoord al bang ben voor een admin-break :+ ik probeer mee te praten en te helpen, maar das best lastig ....
ach het zal wel aan mij liggen, slecht geslapen ...
Anthony_bomb. zei:Kan je het effect van deze 360 grams palm-potten duidelijk onderscheiden van bijvoorbeeld 250 grams palm-potten ?
En hebben ze een standaard tempo of erg snel... of mischien wel erg traag ?
Deze info heb ik nog niet voorbij zien komen in dit topic namelijk![]()
FB fireworks zei:Zijn de Palmtree Potten op Voorraad bij Alpeco?
Of zitten ze uberhaut wel nog in het assortiment van Alpeco.
FB fireworks.