Heemstede
Samen met VWM-ers Marty en Roel ben ik naar de show in Heemstede geweest. Deze viel wederom zeker niet tegen. Iets minder Z-shapes dit jaar, maar wel een mooi gecombineerd gebruik van blokken en shells (max 3"). De show begon rustig, met een "tails to peony" blok en werd al snel gevolgd door de eerste V- en W-shape effecten. Opvallend was dit jaar het gebruik van pittige flash-salutes tijdens de show. Deze zelfde salutes maakte onderdeel uit van de finale. Verder waren er prachtige Crossettes in verschillende kleuren te bewonderen en vond ik de witte lange tails, die in V-shape waren geplaatst, zeer mooi.
Op een aantal momenten werd een flinke verzameling shells tegelijkertijd omhoog gejaagd om de hemel goed te vullen. De gekozen shells waren van verschillende types, waarbij ik vooral de wat langer hangende Brocade effecten erg mooi vond.
Als enige minpunt moet ik aantekenen dat af en toe, tussen het geweld in, de show even stokte en het publiek dacht dat het klaar was. Maar dat zie je wel vaker gebeuren in soortgelijke shows. Daarentegen duurde de show ongeveer 18 minuten, waarbij ik mij geen moment heb verveeld.
--> Azuma fireworks: hierbij onze complimenten voor deze prima show!
Een en ander is uiteraard weer vastgelegd op video en zal ik binnenkort uploaden.
Groetjes,
Cameo