Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In Den Bosch werd er geschoten bij de vestingwerken aan de waterkant .
Er werd een soort vuurspuwende draak verdreven met muziek en vuurwerk .
Luchthuilers , zilverstaarten , peony's , salutes , geen grote shells , wel leuk om gezien te hebben . :smile1:
in Tilburg was echt ruk,
alleen maar klein consumenten vuurwerk, meer niet!
Idd was toch een zeer leuke show vond ik! Alleen de échte finale was niet super vond ik maja dat halverwege was wel kicke!
Al met al een leuke show vondt ik![]()
@Pyroben : was het Rohan die de show verzorgde ?
Heb je ook een schietlijst voor ons ?![]()
Yep - Yep, waarheen sturen...