4 inch blokken

jetztgehtslos

Registered
mensen zouden eerst eens naar hun omgeving moeten kijken voor ze iets aanschaffen. geen goede plek om iets af te steken zou moeten betekenen dat je het dan moet laten gaan, simpel. ik blijf daar bij, heb het vorig jaar ook al gezegd maar haal het nu nog eens aan. denk aan de gevolgen dat een stuk vuurwerk kan hebben zou ik zeggen.

succes gewenst aan de mensen die toch groter kaliber willen schieten terwijl de ruimte die ze hebben erg krap is.

Luna 1337

Registered User
het zal wel lukken :) een stukje verderop is er een bouwput met honderden meters zand dus daar kan ik ze dan rustig neerzetten ;)

nitraat4life

Registered User
Luna 1337 zei:
het zal wel lukken :) een stukje verderop is er een bouwput met honderden meters zand dus daar kan ik ze dan rustig neerzetten ;)

Dan zou ik wel een stalen plaat of iets dergelijk op het zand leggen aangezien door de kracht het blok zich mischien sgeef kan sgieten of wat dan ook. dit komt door de zachte ondergrond.

/n4l

magic sky line

Registered User
Luna 1337 zei:
ingraven kan toch ook?

ingraven zou kunnen als het niet vriest want anders ben je in een uur nog niet klaar. zandzakken is een goeie oplossing heb ik vorig jaar ook gedaan met een 2"blok van de kruiterij en dat ging goed.

Laatst bewerkt:

atlantvinc

Registered User
ik heb dit jaar het meest grote, meest gevaarlijke, meest spectaculaire ding dat ik afgezondert van de buitenwereld ga afsteken.... de NITRO van next gen....FEAR MEH!!! :D

gantpoplin

Registered User
atlantvinc zei:
ik heb dit jaar het meest grote, meest gevaarlijke, meest spectaculaire ding dat ik afgezondert van de buitenwereld ga afsteken.... de NITRO van next gen....FEAR MEH!!! :D

Wat is de toegevoegde waarde van jou bericht? En inderdaad ben het er mee eens dat je dit soort blokken links moet laten liggen, of je moet genoeg ruimte hebben, als het blok omvalt....tjsa...danzijn de gevolgen niet te overzien!|:(

]-[arry

Registered User
Het zal wel aan mij liggen, maar ik lees nu al een paar jaar veel vuurwerk forums, en telkens beweren veel mensen 4inch blokken te hebben gehad, maar de 23keer dat ik o&n heb meegemaakt, heb ik er helaas nog nooit een 4inch blok mogen meemaken of aangeboden gekregen. Volgens mij zijn er veel minder van die dingen in omloop dan er wordt beweerd

near

Registered User
Ik denk dat het gewoon een beetje ligt welke mensen je kend.
Mij zijn ze ookwel een paar keer aangeboden, maarjah de kosten van zo'n ding is de helft tot 3kwart van mijn budget;) Dus vind ik niet echt een goed plan.

Maar zouw sowieso, geen 4"blok pakken, het is leuk maar doe me maar eerst wat andere kleine blokjes.

harryslinger@

Registered User
hey ik heb dit jaar een hjl 4 inch blok op de kop kunnen tikken als ik het hier zo lees schijnen ze nogal schaars te wezen ik heb hem kunnen kopen voor 140 euro is dit een knappe prijs en ben ook benieuwd of iemand er hier filmpjes of wat anders van heeft met andere woorden ik zou wat informatie over deze potten willen hebben

gantpoplin

Registered User
Ik neem aan dat het een HJL 16 schots 4" blok is? Ik heb nog wel een filmpje van Blitzknal...PM mij maar even dan stuur ik het filmpje naar je email! En 140 E...ik zal het voor de prijsw niet laten liggen, misschien wel voor de veiligheid. Ik kan nu wel zeuren dat het gevaarlijk is en dat je het beter kan laten staan maar afsteken doe je toch wel, dus lees iig even de treads door mbt. mortierbommen en blokken!

harryslinger@

Registered User
hey we maken elke jaar een stelling voor de dozen zodat ze echt niet om kunnen vallen die stelling schroeven we weer vast aan palen die we de grond in slaan dus qua omvallen is het echt gewoon onmogelijk en het is inderdaad een 16 shots kan ik hier ergens een filmpie ervan terug vinden ??

Schuim

Moderator
Medewerker
Ja, maar is het ook een HJL die je hebt?

Of van een ander merk.

Dan hebben wij een veel beter filmpje voor je, dan er gewoon 1 van een 4" blok.

Pen uberhaubt even alle info op die je hebt..

EDIT:

srry.. even over het HJL gelezen..
ga even de CDrommetjes afzoekken voor je..

harryslinger@

Registered User
het is op zekers een hjl 4 inch 16 kg 16 shots afm 47*47*59 voor het eerst dit jaar ik ben benieuwd wat is er mooier die 3 inch of die 4 inch ??

Schuim

Moderator
Medewerker
Met dat gele blokje net boven het tekst vak, aan de rechter kant, met dat bergje en zonnetje er op afgebeeld..

Moet je de foto wel even opslaan op een site..
kan gewoon hier op FPM onder de link Photo's

Even de url van de foto copieren en in het vakje plakken wat je te zien krijgt bij de net genoemde knop, en klaar is kees..
Naja, in dit geval harry ;)

Ik heb zelf de voorkeur bij een 4" blok, dit omdat ik de efectgrote heerlijk vind, groter zouden ze ook niet moeten verkopen, dit is precies goed..

Hoewel 3" ook heerlijk is, vooral met de salute's.

Bovenaan