trixx zei:1,5" is geen 4"
offtopic!
trixx zei:dat klopt, en ik bedoel het ook niet bemoeiïg al, maar iederen keer dat ik zie dat er een nieuw bericht is bij 4" blokken, ben ik nieuwsgierig naar wie er nu weer iets te zeggen over 4" blokken heeft, en dan kijk ik, en dan zie ik weer dat gedoe over dat blokje van 1,5"!! het maakt me verder weinig uit, maar vond het vanochtend vervelend haha!![]()
Pirate zei:Een blok met de post ? En niemand die DAT vreemd vind ... ongeacht het formaat.
Ook vervoer vanuit china wordt er mee gegooid, dus denk dat dat wel losloopt (zie filmpje bnn vorig jaar).
michael1 zei:sorry. vervang 'aanraden' door: 'verkiezen' van shells schieten boven mortierblok afsteken...
ik ben overigens het niet met je eens.
gantpoplin zei:Iets minder geschikt? Maak er maar gerust van totaal niet geschikt voor in een woonwijk... ook als er geen flagebouwen staan! Om dit soort blokken te kunnen schieten heb je ruimte nodig. Zelfs meer ruimte dan dat je nodig hebt bij enkel schots mortieren. Dit is geen kinderspul. Bedenk goed als je ze hebt en gat afsteken, dat het echt onverantwoord is om dit maar even in een woonwijk af te steken. Als je ze wil afsteken, gewoon op een groot kaal landschap!
michael1 zei:Hier heb je een goed punt Schuim...!
Met shells kan je een veel mooiere 'show' neerzetten![]()