]-[arry zei:Als je toch bezig bent, kun je deze harry dan ook dat filmpje sturen![]()
die blokken zijn al afgeschoten (kon je ook zien aan de datum die op de foto staat) en het filmpje staat ook ergens online. Die HJL 3" blok is super !Pirate zei:Lekker hoor !!
Ga je ze ook zelf filmen ? (graag als je het mij vraagt)
THE SHARE-MAN zei:die blokkenn zijn alleen in het illegale circuit te krijge
chrisb zei:ik had die blokken van HJL vorig jaar ook 3" 25 shots en 4" 16 shots :9 :9 :9
Mooie blokken, hoop geweld, al na de eerste (3") kwamen de juten door de straat.had alles netjes vast gezet en afgezet, ging prima zo maar inderdaad iets minder geschikt voor een woonwijkje met flat gebouwtjes![]()
MichaelB2 zei:Klein offtopic vraagje:
Mijn 25 shots blok is met de post vervoerd, wel goed verpakt zodat hij niet kon bewegen. Hoe groot is de kans dat door eventueel bewegen en vanbinne doordewar schudden, ontploft voordat ze de lucht inknallen? Is wel kwaliteits blok van Beko
MichaelB2 zei:Ja maar niet afsteken is ook zonde. En hij zat in een doos groter als de pot zelf, met eromheen papiersnippers dus tegen stoten en bewegen. Tik heeft ie niet gehad. En 't is maar 1,5 inch dus de schade valt nog te overzien als ie ontploft.
vonk zei:wat een DOMME opmerking man "t is maar 1,5 inch dus de schade valt wel mee als hij ontploft", doe even lekker normaal, zoek jij een groot weiland op aub! en ga daar je blok afsteken, ga geen risico,s nemen|![]()
gantpoplin zei:Ja michael het is niet zo gek dat Vonk zo reageert, je stelt een aantal zeer domme vragen, en de opmerking: De schade valt dan nog te overzien" ja dat gaat er bij de meeste hier op het forum niet in...!
Iig, je moet nooit vuurwerk blokken die niet prof worden ontstoken met de post laten vervoeren...Je weet niet wat ze er dan mee uitspoken en of datblok misschien gevallen is. Dan kan het wel 1,5" zijn maar dat is groot genoeg, om zware ongelukken mee te krijgen. Ik zou als ik jou was meer dan die 30 meter in acht nemen, sluit alle risico's uit als j ehet zonodig moet afsteken.