P
poziloc
Guest
ff een reactie !
het gevaar schuilt ook in het overmoedig raken met vuurwerk.
dus denk nou niet, zo ik heb nu 3 shells afgeschoten....het gaat goed.
en daar zit nu het gevaar!!!
je gaat dus overmoedig raken....men wordt gemakzuchtig met het schieten!
de aandacht/ concentratie wordt minder.
en dat gebeurd vaker dan je denkt.....zoiets sluipt erin, zonder dat je het zelf vaak in de gaten hebt.
kijk maar is naar jezelf, als je weer vuurwerk gaat afsteken, en hoe voorzichtig je bent, en hoe snel dit verwaterd omdat je weer vertrouwd raakt met het vuurwerk.
voorbeeldje: als je het eerste blok/mortier aansteekt, zal je het met gestrekte arm aansteken en je uit de voeten maken...rennen dus.
en let dan is op je zelf als je er al een paar afgeschoten hebt....je gaat dichter op het vuurwerk staan met afsteken....loopt rustig weg en je neemt een veel kleinere afstand om naar je eigen vuurwerk te kijken.
het is raar maar waar....
ook ik heb hier last van
het gevaar schuilt ook in het overmoedig raken met vuurwerk.
dus denk nou niet, zo ik heb nu 3 shells afgeschoten....het gaat goed.
en daar zit nu het gevaar!!!
je gaat dus overmoedig raken....men wordt gemakzuchtig met het schieten!
de aandacht/ concentratie wordt minder.
en dat gebeurd vaker dan je denkt.....zoiets sluipt erin, zonder dat je het zelf vaak in de gaten hebt.
kijk maar is naar jezelf, als je weer vuurwerk gaat afsteken, en hoe voorzichtig je bent, en hoe snel dit verwaterd omdat je weer vertrouwd raakt met het vuurwerk.
voorbeeldje: als je het eerste blok/mortier aansteekt, zal je het met gestrekte arm aansteken en je uit de voeten maken...rennen dus.
en let dan is op je zelf als je er al een paar afgeschoten hebt....je gaat dichter op het vuurwerk staan met afsteken....loopt rustig weg en je neemt een veel kleinere afstand om naar je eigen vuurwerk te kijken.
het is raar maar waar....
ook ik heb hier last van
Laatst bewerkt: