Z@P
Registered User
Het lijkt erop dat er nog een jaartje komt, laten we het hopen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat de verkoop door het dak gaat en je een waanzinnige jaarwisseling gaat krijgen waarbij de millennium wisseling verbleekt qua hoeveelheid. Heb de afgelopen 2 jaar al gevierd met de gedachte dit kon wel eens de laatste zijn.We stoppen de gitzwarte dag nog heel even weg.
Zoals gezegd ziet het ernaar uit dat we dit jaar nog zonder probleem een oud en nieuw gaan vieren.
Als het helemaal meezit dan mogen we volgend jaar nog een keer. MAAR, als er dit jaar geen verbod is dan GENIETEN alsof het de laatste is..
Ik hoop het.Ik denk dat de verkoop door het dak gaat en je een waanzinnige jaarwisseling gaat krijgen waarbij de millennium wisseling verbleekt qua hoeveelheid.
Iets in mij zegt dat bij een verbod nog dit jaar veel van de nitwitten in het parlement op 1 januari ‘26 het schaamrood op de kaken zullen hebben. Omdat er niet honderden maar dit keer duizenden en duizenden woedende mensen zich tegen de politie zullen keren. Wappie-taferelen in het kwadraat. Wie wind zaait, zal storm oogsten.Die laatste keer moet ik maar zien, gejank van excessen is al begonnen dus iets zegt mij dat ineens de staatssecretaris het wel lukt en we dit jaar al verbod hebben want tjah politie, ziekenhuizen en de samenleven eist het.........?
Ach daar ben ik te nuchter inmiddels voor. Iedereen heeft een grote bek maar als het erop aan komt is 3 kwart zo mak als een lammetje....... We gaan zien komende maandenIets in mij zegt dat bij een verbod nog dit jaar veel van de nitwitten in het parlement op 1 januari ‘26 het schaamrood op de kaken zullen hebben. Omdat er niet honderden maar dit keer duizenden en duizenden woedende mensen zich tegen de politie zullen keren. Wappie-taferelen in het kwadraat. Wie wind zaait, zal storm oogsten.
Ik heb het niet over drie miljoen man. Maar wel over duizenden figuren tussen de 14 en 28, die in groepsverband uit woede voor het eerst een grens overgaan.Ach daar ben ik te nuchter inmiddels voor. Iedereen heeft een grote bek maar als het erop aan komt is 3 kwart zo mak als een lammetje....... We gaan zien komende maanden
Omdat ze geen lontje meer mogen aansteken? Die gedachte gaat toch ook wel ver?Iets in mij zegt dat bij een verbod nog dit jaar veel van de nitwitten in het parlement op 1 januari ‘26 het schaamrood op de kaken zullen hebben. Omdat er niet honderden maar dit keer duizenden en duizenden woedende mensen zich tegen de politie zullen keren. Wappie-taferelen in het kwadraat. Wie wind zaait, zal storm oogsten.
Moraalridders? De NSB is er niks bij!Wat te denken van die moraalridders (m/v), die bij een verbod op hoge poten naar buiten komen om met een belerende toon en dreigementen om de politie te bellen denken dat ze het mannetje zijn. Die anders zo vriendelijke man uit de straat, die met z'n kinderen wat leuks af staat te steken, kunnen ze nog wel eens zover krijgen dat hij niet meer zo vriendelijk is en overgaat tot fysiek geweld. Mensen zijn de betutteling beu en pikken het niet langer dat mensen elkaar niets gunnen.
Let wel dat de staatssecretaris ook riep eerst wet door 2de en 1ste kamer en daarna pas uitvoering. Hij is tot nu toe slechts adviseur van kabinet in debatAls zelfs de staatssecretaris van Milieu(!) op de rem trapt aangaande de invoering van het algehele vuurwerkverbod, gloort er nog hoop!
Bekijk bijlage 22927
Bron: de Volkskrant, zaterdag 05 april 2025.