Zoetermeer

Tony

Administrator
Medewerker
08 mei 2010 kermis vuurwerk te Zoetermeer
plaats : Zoetermeer
provincie : Zuid Holland
wie : Jaco vuurwerk
wat : ontbrandings vergunning
waar : Eiland v.Tuijlpark
tijd : tussen 22.00u en 22.30u

Thanks to Vinnie voor de datum!

Arjan

Registered User
Vanmiddag zijn we daar aan het opbouwen en maken er wel wat van. Heb hier de schietlijst klaar en er gaan om en nabij de 80 cakes (meeste van Zena) de lucht in.. Nu nog hopen op een droge avond! :cool:

voor wie ook komt, tot vanavond!

Tijd is trouwens tussen 22:00/22:30 uur..

Tony

Administrator
Medewerker
Filmpje op youtube gevonden van Stefantvstvs

Leuk showtje vind ik het!

stefantvs

Administrator
Medewerker
Liep net nog langs deze locatie! Zo jammer , want ook nu is de kermis er..... maar geen vuurwerk! wie o wie neemt eens contact op met de kermis organisatie! stefan wilt graag wat meer vuurwerk in zn woonplaats.

joszie

Zilveren Member
Dat wordt zelf de portemonnee trekken Stefan :)

Ik denk dat veel kermissen gestopt zijn met een vuurserkshowtje? Of is dat alleen mijn gevoel?

stefantvs

Administrator
Medewerker
Dat wordt zelf de portemonnee trekken Stefan :)

Ik denk dat veel kermissen gestopt zijn met een vuurserkshowtje? Of is dat alleen mijn gevoel?
Het is inderdaad wel wat minder geworden. En als het geld vanuit de kermis organisatie moet komen dan snap ik het ook wel dat ze het niet meer doen. De kermis in Zoetermeer is niet echt een drukke bedoeling. Maar aan de andere kant het hoort er gewoon bij😔💥 al is er rondom de kermis vrij veel gebouwd en vraag mij af of je daar nog een fatsoenlijke show kan schieten ergens.

firewire

Registered User
Welke freak kan hier zo ff de namen van de 2 artikelen tussen minuut 3.30 en 4.00 uit zijn mauw schudden?

Dé rauwe fluiters waaier die zijn tijd ver vooruit was net als de waaiers erna…

Schuim

Moderator
Medewerker
Die waaiers er na durf ik zo niet te zeggen, lijkt me toch echt meer een prof markt product.
En die fluiters? Zijn dat die niet van Schuurmans, of de FPM collectie?
De namen heb ik zo even niet paraat.

MasterBsc

Registered User
Klopt, Sky Screamer/Falcon van Schuurmans ( Vulcan ). Is voor m'n gevoel de beste fluitcake ooit geweest in z'n soort, leek beter te gaan dan de rauwe fluiters van tegenwoordig maar kan ook best zijn omdat je dit verder niet had toen der tijd. Gingen super hoog, je herkende deze gelijk aan die kronkelende rauwe fluiters die per 6 de lucht in gingen!

Thanks voor de nostalgie @firewire

Laatst bewerkt:

firewire

Registered User
- Sky Screamers (Vulcan). Een van de allerbeste cakes ooit voor de NL markt.
- Tequila Blue van Zena (Mooi ding met die vallende kwalletjes)
Toen ik de vraag bedacht, had ik o.a. jou reeds in het hoofd wbt kandidaat die wel eens kon reageren.😆👊🏼

Die ‘vallende kwalletjes’ worden ook wel ‘Wind Bells’ genoemd.

Laatst bewerkt:

firewire

Registered User
Klopt, Sky Screamer/Falcon van Schuurmans ( Vulcan ). Is voor m'n gevoel de beste fluitcake ooit geweest in z'n soort, leek beter te gaan dan de rauwe fluiters van tegenwoordig maar kan ook best zijn omdat je dit verder niet had toen der tijd. Gingen super hoog, je herkende deze gelijk aan die kronkelende rauwe fluiters die per 6 de lucht in gingen!

Thanks voor de nostalgie @firewire
De vraag was bedacht voor heren zoals jou en Heartworn.💪🏼 Machtig dus dat jullie beide reageren.💥🙏🏼

Hij leek niet alleen beter te gaan, maar ging dat ook echt. Ongeëvenaard!

De eerste batches Sky Screamers waren trouwens nog van Beko/Skyline.😉

Laatst bewerkt:

MasterBsc

Registered User
De vraag was bedacht voor heren zoals jou en Heartworn.💪🏼 Machtig dus dat jullie beide reageren.💥🙏🏼

Hij leek niet alleen beter te gaan, maar ging dat ook echt. Ongeëvenaard!

De eerste batches Sky Screamers waren trouwens nog van Beko/Skyline.😉
Juist! Pfff breng me terug naar die tijd haha. Wat dacht je van de Sky Symphony?

Foto even gestolen van het topic hier op het forum. Dat label van de SkyLine had gewoon iets! Geen idee wat het is ( nostalgie waarschijnlijk haha )

20181124_103651.jpg

Bovenaan