Het is inderdaad wel wat minder geworden. En als het geld vanuit de kermis organisatie moet komen dan snap ik het ook wel dat ze het niet meer doen. De kermis in Zoetermeer is niet echt een drukke bedoeling. Maar aan de andere kant het hoort er gewoon bijDat wordt zelf de portemonnee trekken Stefan
Ik denk dat veel kermissen gestopt zijn met een vuurserkshowtje? Of is dat alleen mijn gevoel?
- Sky Screamers (Vulcan). Een van de allerbeste cakes ooit voor de NL markt.Welke freak kan hier zo ff de namen van de 2 artikelen tussen minuut 3.30 en 4.00 uit zijn mauw schudden?
Dé rauwe fluiters waaier die zijn tijd ver vooruit was net als de waaiers erna…
Toen ik de vraag bedacht, had ik o.a. jou reeds in het hoofd wbt kandidaat die wel eens kon reageren.- Sky Screamers (Vulcan). Een van de allerbeste cakes ooit voor de NL markt.
- Tequila Blue van Zena (Mooi ding met die vallende kwalletjes)
De vraag was bedacht voor heren zoals jou en Heartworn.Klopt, Sky Screamer/Falcon van Schuurmans ( Vulcan ). Is voor m'n gevoel de beste fluitcake ooit geweest in z'n soort, leek beter te gaan dan de rauwe fluiters van tegenwoordig maar kan ook best zijn omdat je dit verder niet had toen der tijd. Gingen super hoog, je herkende deze gelijk aan die kronkelende rauwe fluiters die per 6 de lucht in gingen!
Thanks voor de nostalgie @firewire
Juist! Pfff breng me terug naar die tijd haha. Wat dacht je van de Sky Symphony?De vraag was bedacht voor heren zoals jou en Heartworn.Machtig dus dat jullie beide reageren.
Hij leek niet alleen beter te gaan, maar ging dat ook echt. Ongeëvenaard!
De eerste batches Sky Screamers waren trouwens nog van Beko/Skyline.![]()