Die duidelijkheid heb ik allang al gehad man.
Als je me niet gelooft wacht je maar tot de folders komen dan zie je het vanzelf.
Zou het persoonlijk erg jammer vinden als de Zinks er uit gingen bij Jaco. Verder hebben ze niet veel in de collectie waar ik nou warm van wordt. Dit was toch wel een extra stimulatie om daar toch nog even vuurwerk te kopen...
Dit jaar zelfs Zinkpijlen te koop in Groningen, Rotterdam, Pijnacker, Rijswijk, Almere, Arkel en Hattem als ik het goed heb.
We houden van goed en Legaal Nederlands vuurwerk.
What the hell?! Eerst misschien helemaal weg, dan bij eentje en nu opeens scattered door het land?! Onder welke collectie/importeur dan, of is het daar los van?Dit jaar zelfs Zinkpijlen te koop in Groningen, Rotterdam, Pijnacker, Rijswijk, Almere, Arkel en Hattem als ik het goed heb.
Te koop bij Vuurwerkhal ?? En tegen welke prijs?
In Rijswijk 59.95
En is dan ook bekend welke versie van de Zink pijlen het betreft? Volgens mij zat er nogal wat (kwaliteits)verschil tussen de Zink pijlen van JACO en de Rijswijkse Vuurwerkhal.
Er circuleerden vorig jaar inderdaad filmpjes van Zink pijlen, van de Rijwijkse vuurwerkhal.
Van die pijlen was de kwaliteit een stuk minder, maar dat bleek om de Duitse versie van Zink pijlen te gaan.
Was ik hoorde van de eingenaar van RWVH, was dat het dezelfde Zink pijlen waren, als die van Jaco.
Er circuleerden vorig jaar inderdaad filmpjes van Zink pijlen, van de Rijwijkse vuurwerkhal.
Van die pijlen was de kwaliteit een stuk minder, maar dat bleek om de Duitse versie van Zink pijlen te gaan.
Was ik hoorde van de eingenaar van RWVH, was dat het dezelfde Zink pijlen waren, als die van Jaco.