Zink Pijlen Nederland

nelisr

Registered User
Re: Zink Pijlen JVE Jaco vuurwerk

Damn, geen Zinkpijlen bij Jaco meer! Had ze vorig jaar en vind ze erg goed en stonden al op het lijstje voor dit jaar. Hopelijk hoef ik niet al te ver te rijden voor die ene winkel want moet ze hebben.

Richardus

Registered User

Die duidelijkheid heb ik allang al gehad man.
Als je me niet gelooft wacht je maar tot de folders komen dan zie je het vanzelf.

Precies wat ik dus zeg: wacht maar op de folders, dan zien we het wel. Voor zover ik weet ben jij geen vertegenwoordiger van Jaco, Rijswijkse Vuurwerkhal, noch Zink, en heb je hun folders hier nog niet getoond.

Als idd Rijwijkse Vuurwerkhal er het alleenrecht op heeft verworven ten koste van initatiefnemers Jaco, dan is dat agressieve concurrentie. Daar heb ik zo'n hekel aan dat ik zo'n hele Vuurwerkhal meteen links laat liggen. De NL Zinks heb ik toch al 2x gehad. Tijd voor andere dingen.

Bert

Registered User

Zou het persoonlijk erg jammer vinden als de Zinks er uit gingen bij Jaco. Verder hebben ze niet veel in de collectie waar ik nou warm van wordt. Dit was toch wel een extra stimulatie om daar toch nog even vuurwerk te kopen...

The Cigarman

Moderator
Medewerker

Zou het persoonlijk erg jammer vinden als de Zinks er uit gingen bij Jaco. Verder hebben ze niet veel in de collectie waar ik nou warm van wordt. Dit was toch wel een extra stimulatie om daar toch nog even vuurwerk te kopen...

Ja inderdaad Bert.
Dat wordt wel stoken in Ede voor mij dit jaar.

Maar geen bezoek aan de vuurwerkwinkels daar.

Vuurwerkhal.nl

Registered User

Dit jaar zelfs Zinkpijlen te koop in Groningen, Rotterdam, Pijnacker, Rijswijk, Almere, Arkel en Hattem als ik het goed heb.

bridge

Bronzen Member
Waarom is iedereen toch zo panisch over deze pijlen. de 75 gramsversie is in belgie gewoon te krijgen en is daar legaal consuvuurwerk. voor 80 euro heb je er tien. dus nauwelijks duurder en nog ff een klasse beter.

Tony

Administrator
Medewerker
Maar wel ILLEGAAL!
Daarom zijn we zo Panisch. We houden van goed en Legaal Nederlands vuurwerk.

sebastiaantje

Registered User
We houden van goed en Legaal Nederlands vuurwerk.

Inderdaad.:weird: Op deze berichten heb ik dus zitten wachten, als dit echt zo is dan is dit goed nieuws. Daaron had ik een paar posten terug al een paar keer hierover gevraagd, en toen was het wacht de folders maar af, maarja wachten om te weten of en waar deze pijlen zijn duurt lang:toung:

En aangezien ZINK een van mijn nummero één is WIL ik die pijlen echt super graag. Dan twee van die pakketjes tegelijk. Alleen die alu motor alleen al:love:

Maarja , goed dan maar weer

Greetz

Richardus

Registered User

Dit jaar zelfs Zinkpijlen te koop in Groningen, Rotterdam, Pijnacker, Rijswijk, Almere, Arkel en Hattem als ik het goed heb.
What the hell?! Eerst misschien helemaal weg, dan bij eentje en nu opeens scattered door het land?! Onder welke collectie/importeur dan, of is het daar los van?

The Cigarman

Moderator
Medewerker

En is dan ook bekend welke versie van de Zink pijlen het betreft? Volgens mij zat er nogal wat (kwaliteits)verschil tussen de Zink pijlen van JACO en de Rijswijkse Vuurwerkhal.

Er circuleerden vorig jaar inderdaad filmpjes van Zink pijlen, van de Rijwijkse vuurwerkhal.
Van die pijlen was de kwaliteit een stuk minder, maar dat bleek om de Duitse versie van Zink pijlen te gaan.

Was ik hoorde van de eingenaar van RWVH, was dat het dezelfde Zink pijlen waren, als die van Jaco.

fireworkaddict

Registered User

Er circuleerden vorig jaar inderdaad filmpjes van Zink pijlen, van de Rijwijkse vuurwerkhal.
Van die pijlen was de kwaliteit een stuk minder, maar dat bleek om de Duitse versie van Zink pijlen te gaan.

Was ik hoorde van de eingenaar van RWVH, was dat het dezelfde Zink pijlen waren, als die van Jaco.

Er scheen inderdaad ook een probleem te zijn met een partij Zink pijlen die in Nederland verkrijgbaar waren. Dit probleem zou echter verholpen moeten zijn en de vertrouwde zink-kwaliteit zou nu weer terug moeten zijn...

Alfred

Registered User

Dat is goed nieuws ! :bigsmile: In dat geval zal er zeker weer een pakketje ingeslagen worden. Wellicht dat RWVH er nog een leuke actie van kan maken voor FPM ? :blink1:

Bovenaan