Zena Trophy (Büllingen, Belgie)

MichelWRX

Registered User
Allereerst Zena en alle andere, bedankt voor de mooie dag!

Ik heb een geweldige dag beleeft met alle freaks.

Samen met Richard in de auto lekker oude klappers geluisterd, zoals gewoonlijk.
Je bent een geniale kerel Rich maar volgende keer wel op je benen blijven staan haha.

Ik was gevraagd door Arno om te helpen met de show voor LVC en dat heb ik met alle plezier gedaan.
Helaas ging de show niet helemaal als geplanned maar ik heb weer wat dingen bijgeleerd en het is gewoon leuk om te doen :)
2 single rows klapte uit elkaar en enkele cues zijn niet ontstoken, waarschijnlijk door te kort aan voeding in die kist.

Dan de Mascleta. Ik heb er van genoten!
Ik was er eigenlijk bang voor dat het geluid zou verdwijnen het dal in maar het viel me nog alles mee.
Kan je nagaan als je in Valencia tussen die gebouwen staat enzo, niet normaal.

Van de eindshow heb ik echt staan te genieten, ook al viel het geluid weg.
Ik had op dat moment al genoeg op dus dan kijk je toch niet zo krap meer :p
Zonder muziek was de show alsnog zeer mooi om te kijken.
Ik heb de longen uit mijn lijf staan gillen tijdens de show.

Tussen alle activiteiten nog enkele dingen geprobeerd :D
Helaas kwam er een halve Duitser irritant doen.
Heb het nog vrij netjes opgelost met me 'laufen!!!'

Ray.Ray

Registered User
@MichelWRX nu hoor ik jullie weer en lig ik weer in een deuk :)
Super avond / dag gehad stond net naast jullie te filmen .

Hopelijk mijn filmpje geupload voor eind volgende week Lol man wat duurt dit lang...

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Foto's van mijn kant.

De mascleta.
Mascleta_zpsf7ce2daa.gif

De tentoonstelling van het vuurwerkmuseum en de nieuwe dummy's.
VWM-en-dummy_zps6c4b18e6.gif

De Zena trophy.
Trophy_zps9195434a.gif

De Pyromusical.
(Excuses voor de regendruppels die af en toe op lens zaten.)
78dc366fa0ebf5cb6a449621f2ada89b-d6oif4c.gif

Laatst bewerkt:

MichelWRX

Registered User
Ja Stefan, we waren aardig heen op dat tijdstip haha.

Ok Ray.ray, sorry voor de pokke herrie dan :tounge: Beetje sfeer op tape.
Ik kan me gewoon niet inhouden dan, sta te dansen en te springen achter de statief.
Richard was ook aardig op dreef moet ik zeggen.

GMP82

Zilveren Member
Heel erg jammer dat het showtje zo slecht is gegaan, maar ey, that's the life of a freak. We hebben ontzettend veel tijd, liefde en heel wat uurtjes erin gestoken.
De vraag van hoe het eruit had gezien als alles wel goed was gegaan zullen we nooit weten. Dat voelt nog het rotste momenteel.

Enorm balen dat het dan niet gaat zoals je het bedacht en uitgewerkt hebt..... al gaven die MODS op de grond aardig wat spektakel...

Bij ons (TEAM FPM) is alles af gegaan -zelfs de red glitter mods- en eigenlijk ook allemaal (99%) zoals de bedoeling was. Vincent heeft ontzettend netjes weg staan drukken. De caldera's 1 sec te vroeg maar een kniesoor die daarop let. Enige minpuntjes waren cakes die wat minder (of langer-korter) presteerden (dan je van tevoren vanuit was gegaan), maar ja daar doe je niks aan, dat is overmacht.

We hebben zelf in ieder geval alles er uit gehaald en hadden het niet beter kunnen doen dan we nu gedaan hebben.

Mooi werk Vincent, Laurens en Randy :)

funkie x

Registered User
ik heb de dag van mijn leven gehad gisteren!!! zo ontzettend genoten van al het moois!

allereerst mijn complimenten naar toon en zijn team voor de mascleta. wat een brok geweld was dat zeg! ook al waren er wat dingetjes die niet lekker gingen, om zoiets voor het eerst te schieten vind ik een top prestatie!

ook wil ik ons FPM team de complimenten geven. vanaf het begin liep de samenwerking al vlekkeloos en op de trophy zelf bleek dat we een hecht team waren die er op gebrand was het perfect uit te voeren. Randy en Marco hadden beide nog geen enkele show opgebouwd en vincent en ik hebben geprobeerd het hen zo goed mogelijk uit te leggen hoe je moet priemen, onstekers plaatsen enz. zo hebben we samen onze show neergezet met een vlekkeloze show als resultaat. Marco, Randy en vincent, bedankt!!

ook de pyromusical was geweldig maar wat eeuwig zonde dat de muziek wegviel! enkele posten werkten ook niet maar buiten dat was het een hele goede show met een super finale. je stond werkelijk waar tussen de bommen!

dit was trouwens ook de laatste keer dat ik in een tent heb geslapen zeg haha. door de wind en kou geen oog dicht gedaan, ben eindelijk een beetje ontdooit. verder een dag om nooit meer te vergeten!

RedBaron

Registered User
Wat een geweldig evenement was het weer de Zena Trophy! hier de Mascleta, en de slotshow, met originele volledige soundtrack eronder.. Spijtig dat het geluid uitviel, maar gelukkig hebben we de soundtrack dus nog! organisatie, big smile fireworks, Rob bakker, Toon, en alle andere die betrokken zijn ontzettend bedankt voor deze spectaculaire dag!

Veel kijk plezier!

Mascleta:

slot show:

Scav

Registered User
Team 1:

Team 2:

Team 3:

Team 4:

Team 5 (FPM):

Team 6:

Team 7:

Team 8:

Team 9:

Team 10:

Laatst bewerkt:

Ray.Ray

Registered User
Ja Stefan, we waren aardig heen op dat tijdstip haha.

Ok Ray.ray, sorry voor de pokke herrie dan :tounge: Beetje sfeer op tape.
Ik kan me gewoon niet inhouden dan, sta te dansen en te springen achter de statief.
Richard was ook aardig op dreef moet ik zeggen.

Ronnie waar ben je we worden Nuchter :haha geweldig Was geweldig toch zal deze dag niet snel vergeten.

en weer een filmpje geupload .... pff het gaat niet snel maar staan er toch al een hoop op :tounge:

Mascleta te büllingen

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member
Topdag gister hoor! helemaal prima. Bedankt aan iedereen die dit mogelijk maakte. Qua competitie vond ik FPM en Crew ver boven de rest uitsteken. Wie heeft er eigenlijk gewonnen? Ik kan de uitslag niet 123 vinden

GMP82

Zilveren Member
En nou ik m'n filmpjes terug zit te kijken, kom ik tot de conclusie dat team Büllingen gediskwalificeerd had moeten worden, aangezien de show >4min duurt... ;-)

Bovenaan