Onze show liep helaas niet helemaal zoals het hoorde, wat gebeurde er nou precies?
Hoe had het dan wel moeten gaan?
Dit was het eerste ontwerp van de show.
We zijn begonnen met de muziekkeuze voor de Intro.
Omdat onze Teamcaptain (Aftershock/Arno) een echte Metalfreak is, hij het toch wel gaaf vond dat ik in zijn Team wilde deelnemen, kwamen we al snel bij het nummer "Thunderstruck" uit van ACDC.
We kozen voor een harde opening, met als doel het publiek gelijk in de show te "trekken"
De bedoeling was bij de intro op dat nummer te schieten, met uiteindelijk bij elke keer thunderrrrrr een Mjolnir. Dit dan 3x, gevolgd door 2x Lionheart tegelijk.
Helaas ging dit al mis want de muziek was voorbij en ons showtje begon....
De knalcakes deden hun werk prima, vooral de Lionhearts dus dat ging op zich lekker.
Na deze opening had er een dik "fluitbeeld" moeten komen. Doel was gepimpte draaizonnen met Ground Mouse erop, daarboven 2x Ghostsong tegelijk, 10 seconden later had dan de 2x Hypnotised er bij moeten komen.
Het complete beeld was getimed op totaal 45 seconden, eerst 5 seconden draaizon, daarna Ghost Song, 10 seconden later de Hypnotised erbij.
Weet zeker als dit alles goed was gegaan, dat we een zeer mooi en woest fluitbeeld hadden gezien. Ook de Ghost Songs die bij de andere teams wel afgingen vond ik superschel en goed

Ghost Song in serie gezet, niet afgegaan.
Na het fluitbeeld was de opvolger het "MOD" beeld.
Ook dit ging compleet mis en alle Red Blinks knalden op de grond (ja dat waren wij dus)
Niet 1, niet 2, niet 3, maar praktisch allemaal. Wat was dan wel de bedoeling?
Wat wij wilden ging al niet ivm de beschikbare ruimte. Op de tekening is te zien hoe het had moeten staan.
De bedoeling was 2x Tiger tail, gevolgd door 3x Red Blink tegelijk, en om er nog eens overheen te pompen 4x Red Blink tegelijk. Ik vond dit zwaar *****, het had zo mooi kunnen zijn.
Hierna had de Finale moeten starten, wat ook helemaal weer fout ging.
Van thuis had ik planken meegenomen om een extra brede W-shape te maken met daarop de Caldera's. Dit had echt een flink brede knetterwolk moeten worden, helaas ging ook deze niet af! Geen Caldera's dus.
Ok de finale was getimed op de duur van de Caldera's, rond de 45 seconden.
De bedoeling was om hier 5x MOD Red Crackling boven te blazen, samen met 5x Silver Dragon. Helaas pruttelde alles maar wat na elkaar en ik kon ondertussen wel janken.
Tot slot had er een eindsalvo moeten komen, die bestond uit 2 "speciale" Silver Dragons.
Ook dit ging niet helemaal goed maar hier kan ik verder geen uitleg over geven .
Heel erg jammer dat het showtje zo slecht is gegaan, maar ey, that's the life of a freak. We hebben ontzettend veel tijd, liefde en heel wat uurtjes erin gestoken.
De vraag van hoe het eruit had gezien als alles wel goed was gegaan zullen we nooit weten. Dat voelt nog het rotste momenteel.
Ik hoop dat jullie hebben kunnen genieten van ons showtje, want zeg nou zelf, onze grondbommen, wie had dat nou in die hoeveelheid? Hehe!
Uiteraard wil ik nog mijn Teamleden bedanken voor de toffe samenwerking en vooral ook voor alle steun want had het er toch wel ff zwaar mee.
Bedankt mannen, en natuurlijk ook alle andere freaks, Zena, denk dat we er met zn allen een waar feestje van hebben gemaakt ondanks dat er veel mis ging!
:thumbsup: