zeer intresant!!!!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Hoi USRRobiwan.
Sorry hoor, misschien is het erg flauw en off topic.
Maar ik krijg nu erg zin in een trappistenbiertje.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
USRRobiwan zei:
Het is natuurlijk vrij logisch dat er nu niets te melden valt voor de ladingen wannabe *uche* Temporary Pyromanen aka TemP *uche*, die graag informatie willen over welke kanonslag het hardste knalt bij oma in de brievenbus.

Deze busladingen idioten, komen rond de 10 of 11de maand van het jaar weer in grote getalen een bezoek brengen aan het "FPM" bedevaartsoort, om daar de 'normale' forumgangers te bestoken of te belagen met honderden bizare vragen in de meest vreeemde taalvormen van msn tot breezer taal.

Het merendeel van de vragen zijn een terugkomend begrip dat al jaren opgeslagen ligt in het grote boek genaamd "archief". Ondanks duidelijke aanduidingen schijnen deze veelal jonge bedevaartgangers het archief niet te zien of totaal te negeren. Zelfs het gouden knopje genaamd "Search" wat hier door de monniken in de wandelgangen van het klooster regelmatig geprezen wordt als de 10 geboden van FPM, wordt totaal niet waargenomen. Soms lijkt het wel alsof de duvel er mee speelt!

Pas in februari zijn de meeste bedevaartgangers ontwaakt uit hun trrance en keren zij meestal ontdaan terug naar hun leefomgevingen. Pas dan kan de schade aan de kloostermuren weer worden hersteld door de bouwmeesters. En kunnen de monniken van het FPM klooster zich richten op hun jaarlijkse gang naar de diensten in Valencia, Bari en andere oorden waar diep gelovigen in de leer van FPM hun heil gaan halen.

:+ :p :eek:

amen!!!;);) ;) ;) :)

P

poziloc

Guest
Zo dit gaat even een schop krijgen!
We kunnen weer merken dat de seizoen freaks weer online komen.
Lekker blind posten zonder ook maar enig zelf initiatief om wat te zoeken!!
Het lijken net baby's die gevoerd moeten worden.
Msn en Breezah taal zijn ook weer schering en inslag om maar van de taalfouten te zwijgen. Maar dat zal wel met dat Msn te maken hebben.
Af en toe lijken we net Schoolmeesters met het aanpassen van berichten
Nogmaals een oproep, om hier a.u.b. op te letten!
We wijzen er ook op, om de eerste post te lezen a.u.b. zie hier onder in het geel

Na dagelijks veel berichten te verwijderen met antwoorden zoals vet, cool,gaaf en de nodig Breezah/Msn taal...oftewel onnodige posts,
zijn we het een beetje zat aan het worden!!
Dit geld vooral voor het Knalvuurwerk gedeelte!!!
Zoals ook vragen neerzetten die al meerdere keren zijn beantwoord!
Nieuwe topics maken met vragen die allang beantwoord cq behandeld zijn!!
Berichten plaatsen in Breezah/Msn taal!!!
dit wordt direkt verwijderd!!! met een pm erachter aan met een waarschuwing!!!
Dit geld voor zowel de nieuwe als de oudere gebruikers!!
we krijgen ook regelmatig pm's van leden, die zich aan dit soort gedrag ergeren.

Dus mensen let aub even op, wat jullie posten
kijk even je bericht na, voordat je hem plaatst!
Het is een kleine moeite en voorkomt een hoop ergenis

We attenderen jullie er ook op, om dit even op je gemak door te lezen
http://www.freakpyromaniacs.com/forum/index.php?do=cfrules

Laatst bewerkt:

500gram

Banned
Het moet hier ook niet gekker worden met die kinderen ,het lijkt hier soms echt wel een kleuterschool,speelplaats.

Heren van FPM Succes en hou je hoofd koel ,met alles wat je doet

Groeten,
500GRAM

vonk

FPM Moderator
Medewerker
wil hier nog aan toevoegen dat de members en nu doe ik een gok, ongeveer 25% zien van alle berichten/msn/breezer taal en die andere 75% word al verwijderd voordat iemand het ziet.

dit om maar een indicatie te geven hoeveel er al word gefilterd voordat een hoop members het zien.

NLsandman

Registered User
Nog een tip voor mensen die toch nog moeite hebben om het zonder msn of breezah taal te doen.

Firefox 2.0 bevat een spellings controle en dat is heel handig als je op forums reageert.
Woorden die niet kloppen worden onderstreept en kunnen met rechter muis knop aangepast worden

firefox 2.0

Laatst bewerkt:

appiehappie

Registered User
Zo'n programma als Firefox is natuurlijk voor sommige mensen erg handig, maar deze jongen blijft erbij dat als men een beetje op school opgelet heeft, er geen spellingscontrole nodig is. Natuurlijk, er sluipen altijd wel eens wat fouten erin maar de meeste zijn eenvoudigweg te herstellen voordat je gaat posten.

Overigens ben ik van het soort dat zich wild ergert aan d-t fouten, dat is namelijk dom "stampwerk" op de lagere school. Ook vervelend: het continu switchen van het gebruik van enkelvoud-meervoud in één zin (congruentie-fout).
Nu moet ik wel vermelden (zonder de intentie om blasé over te komen of pretenties te hebben) dat ik met een hoge opleiding makkelijk praten heb en meer gericht ben op het voorkomen van fouten, maar toch wil ik in navolging van de moderators duidelijk maken dat het taalniveau écht omhoog kan.
Dit is een serieuze site, waarbij goed en verzorgd taalgebruik de norm moet zijn.

Spelfouten zijn onnodig, gebruik anders een woordenboek (of zou ik de enigste zijn met een Dikke Van Dale en een Groen Boekje binnen handbereik?).
Voor de rest is alles al wel gezegd door de anderen in deze thread.

Dikke pluim voor de moderators!

Reanimation

Registered User
(of zou ik de enigste zijn met een Dikke Van Dale en een Groen Boekje binnen handbereik?).

Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als je kritiek wilt vermijden, kunt je beter enig(e) gebruiken.

Met vriendelijke groet Re.

Laatst bewerkt:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
(of zou ik de enigste zijn met een Dikke Van Dale en een Groen Boekje binnen handbereik?).

Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als je kritiek wilt vermijden, kunt je beter enig(e) gebruiken.

Met vriendelijke groet Re.

enigste of enige, het is een duidelijk punt waar we naartoe willen en daar valt dit niet onder!

fouten maken mag (dat doe ik ook) maar hele verhalen op het forum typen wat vol met fouten en msn/breezer taal zit, word gewoon vervelend.

Laatst bewerkt door een moderator:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
En als je de fouten er uit wilt halen.
Even de tekst selecteren en op kopiëren drukken.
Word open en daar tekst in het lege document plakken.
En even de spellingscontrole er over.
Als alles weer nagekeken is in Word weer terugkopiëren in je antwoord.
En je oude tekst even weg halen natuurlijk.

Waar ik zelf erg van last heb is fouten gemaakt tijdens het typen.
Laatste letter van een woord bij het begin van het andere woord.
Omgedraaide letters enz.
Maar ik kan ook niet echt 100% blind typen.
Niemand is perfect en even nakijken is altijd oke.

Tony

Administrator
Medewerker
Probleem is niet zo dat de spelling niet klopt want eerlijk gezegd kan ik daar ook nog wat van leren, Het gaat erom dat er bewust worden verkeerd worden geschreven zoals Vonk al aangeeft in een andere thread. Kewl= Cool ect ect dat is gene waar we ons aan irriteren.

Rambo007

Registered User
Ik vind het af en toe ook te ver gaan maar om nou elke keer daar over door te zeiken gaat ook te ver,als iemand 1 woord in zon msn taal doet,noujah wat maakt het toch uit geef hem een pm dat hij er daar op moet letten maar om nou telkens daar over te zeiken is ook een beetje overdreven.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ik vind het af en toe ook te ver gaan maar om nou elke keer daar over door te zeiken gaat ook te ver,als iemand 1 woord in zon msn taal doet,noujah wat maakt het toch uit geef hem een pm dat hij er daar op moet letten maar om nou telkens daar over te zeiken is ook een beetje overdreven.

er word niet elke keer over gezeken, kijk maar eens onder wat posts van diverse members hoevaak daarbij staat dat het geedit is door iemand van fpm.

dus nee je zit ernaast, er word pas wat van gezegd als het te erg word!

Son-T

Registered User
Soms moet het gebeuren dat je een paar keer de dingen onder de aandacht moet brengen bij de mensen Sommige zijn hardleers en andere weten soms al niet meer wat ze 5 minuten daarvoor gelezen hebben.
In de regels staat dat er geen msn taal gebruikt mag worden , en we zullen daar ook niet over vallen als je een woordje vergeet te filteren of er een taal of spelfout in zit.
Waar het wel om gaat is dat sommige bewust het msn schrijven en die worden dan ook gestraft met strafpunten .En we hebben wel wat anders te doen dan al die mensen die msn taal gebruiken een PM te sturen.
Dus moet het soms zoals het beschreven is in de eerste regel.
(ik weet zeker dat meerendeels weer de 1e zin is gaan lezen omdat men het simpelweg niet heeft opgelslagen, en dus niet meer weet wat er stond)(yes)

Bovenaan