zeer intresant!!!!

Thundah

Registered User
Re: Wat missen jullie nog ??

poziloc zei:
je moet is weten, hoeveel berichten er aangepast worden plus verwijderd.
daar zal je nog van opkijken!!
ook wij worden het wel eens zat en plaatsen dan vaak een reactie die kort maar krachtig is, waarbij de boodschap meetsal wel goed overkomt.
dit wordt vaak via de pm gedaan, maar wordt ook wel eens via het forum zelf geplaatst.
zo zijn er personen, die nogal hardleers zijn....deze blijven ook stijgen in hun warn level!!!.....totdat deze tot 100% gestegen is....dat betekend einde oefening op fpm!!
ik zal is aan toon vragen, of die een keer de statistieken hier kan neerzetten.
weet zeker dat je er van op zal kijken wat de crew van fpm allemaal doet qua aanpassingen!!!
daarbij is het ook nog eens puur vrijwillig!!! met een zeer hoge inzet om het allemaal bij te houden....hier gaan vaak nachtelijke rust uurtjes inzitten plus de nodige pauzes op het werk....dus aan de inzet ligt het dus niet.

Tuurlijk! Het is ook geen verkapt verwijt dat jullie "alleen maar op jullie luie reet zitten", en ik merk ook dat er een hoop posts verwijderd worden, en warnlevels omhoog gaan, ik constateer alleen dat het nog steeds niet om over naar huis te schrijven is, maar goed, ik zal wel een zeikerd zijn ;)..

Tony zei:
Movies is het gedeelte waar wij zeg maar de Binnenlandse, Buitenlandse en de festivals films opzetten die door onze crew gefilmd is. Daar is posten voor een member buiten de crew niet toegestaan. Dit om kwaliteit te waarborgen van de filmpjes en dat het mooi overzichtelijk blijft.

Mensen hebben vaak films van oud en nieuw en willen die tonen. Dit gebeurd vaak in de eerste maand van het jaar. Deze films hou ik liever gescheiden van de rest want er zijn mensen die speciaal op zoek zijn naar oud en nieuw filmpjes om een indruk te krijgen van wat andere op deze dag hebben meegemaakt.

En dan heb je inderdaad het film en foto materiaal. In het film materiaal kan je alles kwijt zoals films van shows en andere vuurwerk wat er zo door het jaar heen gefilmd wordt. Deze 3 film forums voorkomt dat het 1 grote megelmoes wordt. Mensen weten waar ze voor oud en nieuw films moeten zijn en voor de show films. Willen ze films zien die door de FPM crew gefilmd zijn dan gaan ze naar het MOVIE gedeelte. Nu is het een stuk overzichtelijker naar mijn mening dan wanneer je alles in 1 gedeelte gooit.

Hetzelfde hebben we gehad met het buitenlands vuurwerk. Eerst was daar een algemeen forum voor maar omdat echt alles door elkaar stond hebben we mooie sub forums gemaakt waardoor het voor iedereen duidelijk is waar je moet zijn als je iets wilt weten over bijvoorbeeld vuurpijlen. Hetzelfde idee is er dus met de movies.

Oké, dan heb ik de reden van de twee usermovie subfora verkeerd begrepen, kan gebeuren.

Verder je stukje dat het leuk is om complimenten te krijgen in plaats van.....

Het is niet zo dat ik, en ik denk niet dat ik de enige ben, hier in dit topic wat schrijf om mijn beklag uit te zaaien, nee, dit is een verkapt zeur-topic, maar wel met een reden, dus ik denk dat het niet op z'n plaats is om zo te bedanken voor een complimentje, terwijl dit een "breng je -al dan niet opbouwende- kritiek uit"-topic is.

:)

P

poziloc

Guest
antwoord op je vraag die er niet meer staat.
waarom dit bij het knalvuurwerk stond.

omdat er in het knal gebeuren de meeste onzin wordt geplaatst en daarbij het meest gelezen wordt...van daar ook de topictitel...zeer intresant!!!
het had dus een doel. puur om een bepaalde doelgroep te berijken....juist de jongere knal vergelijkers zeg maar.
ik had het ook bij opmerkingen kunnen plaatsen....maar dat wordt simpelweg niet veel gelezen.

The Cigarman

Moderator
Medewerker

hammer time zei:
ik word een beetje moe van de slijmers.
ik zie regelmatig post waarin mensen van de FPM crew een soort van de hemel ingeprezen worden. het komt niet tot nouwelijks voor dat je een discusie ziet met een crew lid.

ik vind dat als je ergens anders over denkt of iets er over kwijt wil dat je dat dan ook moet zeggen ookal is het een member met van 10 jaar met 2 post of is het een crew lid van FPM met 4000 posts. het is natuurlijk zo dat deze mensen vaak meer ervaring hebben. maar het is een forum en op een forum mag je je verhaal kwijt hoe jij over het geen denkt wat er in de thread behandelt word.

ik wil niemand persoonlijk aanspreken. ik wil het in het algemeen zeggen. niet als vervelende opmerking om jullie onder uit te halen ofzo. maar ik ben benieuwt op de reacties.

Ik wil even op het geslijm naar de moderators reageren.
Ik geef vrij vaak een complimentje aan de moderators.
Dat doe ik niet om te slijmen, maar omdat ik het goed vind wat voor aktie ze hebben gedaan.
Ik zit op dit forum vanaf 2002 geloof ik, ik wist toen erg weinig over vuurwerk.
Dankzij FPM heb ik erg veel geleerd over vuurwerk en dat doe ik nog steeds.

Ik geef graag complimentjes, want als ik dat van anderen krijg waardeer ik dat ook.

Even een ander voorbeeld, van mij zelf.
Ik ben leiding op scouting.
Ik heb begin juli een zomerkamp gehad.
Dan vind ik het erg tof, dat de kinderen aan het eind van het kamp je een hand geven en je bedanken voor het geweldige kamp.
Dan weet je dat maanden van voorbereiding niet voor niks is geweest is en de kinderen ook een tof zomerkamp hebben gehad.
Er waren zelf een aantal ouders die geld hadden ingezameld, zodat we met de leiding onderling uit eten konden gaan.
Dat zijn de complimentjes die ik en de rest van mijn leidingteam waardeer.

En zoals eerder voor de moderators gezegd is, zij hebben allemaal een full time baan en doen dit in hun vrije tijd.
Dus moeten ze vaak famillie en vrienden op de achtergrond moeten houden.
Maar die vrienden komen ze vaak tegen op een vuurwerkshow.;)
En ik denk dan wel, dat soms een complimentje door de leden, op zijn tijd wel gewaardeerd wordt.

En dan nog een punt.
Msn en breezer taal, daar baal ik ook van.
Ik heb immers toch geleerd op school, dat je leestekens en hoofdletters moet gebruiken in een normale zin.
Een foutje maakt iedereen en ik ook.
Daarom kijk ik vaak wel een stuk of drie keer mijn antwoord na.
Mede omdat ik niet blind kan typen.
Maar dat is ook, wat je persoonlijk zelf kan doen.
Even je best doen, zodat iedereen het kan begrijpen.

Enne toch moet ik het even zeggen.
MODERATORS VAN FREAK PYROMANIACS, GA ZO DOOR!

Laatst bewerkt door een moderator:

Alexy

Registered User
Hmmmm... En dan is het ook nog is zo, dat als er een enter na het einde van een zin volgt, dat aanduid op een nieuwe alinea.

Maar goede actie, als je netjes typt, komt het ook duidelijker over:)!

P

poziloc

Guest
Tuurlijk! Het is ook geen verkapt verwijt dat jullie "alleen maar op jullie luie reet zitten", en ik merk ook dat er een hoop posts verwijderd worden, en warnlevels omhoog gaan, ik constateer alleen dat het nog steeds niet om over naar huis te schrijven is, maar goed, ik zal wel een zeikerd zijn ..

kom is met suggesties !
en wat is er precies om niet over naar huis te schrijven?

Zaliotuur

Registered User
poziloc zei:
kom is met suggesties !
Misschien vindt hij dat er soms posts blijven staan die ook slecht zijn.
Daar wil ik trouwens zelf ook wel wat over zeggen: ik ben zelf moderator op een ander forum en moderaten is niet makkelijk, je kunt namelijk door te streng te zijn letterlijk topics en hele subfora "doodmoderaten", er wordt dan gewoon niet meer gepost. Of het kan juist wanneer je niet genoeg moderate helemaal uit de hand lopen in een topic tot bijvoorbeeld een welles nietes spelletje.
Het is best moeilijk een goede balans te vinden en ik vind zelf dat de moderators en admins van FPM dat heel goed doen. Hulde!

Thundah

Registered User
poziloc zei:
kom is met suggesties !

Ik heb gemeld dat ik sommige posts niet om over naar huis te schrijven vind. Daar hadden we het al over.

Oh, en jongens, de enige reden dat ik jullie nog geen complimentje in dit topic heb gegeven is omdat ik niet vind dat het nodig is, in dit topic, maar hé! Jullie doen het echt fantastisch hoor. Jullie runnen de grootste vuurwerksite van Nederland, komen ermee in de krant, en dan heb je nog het forum, waar volgens mij het meeste tijd in gaat zitten. Vuurwerk blijft, en nu kijk ik naar het imago dat het in Nederland heeft, een onderwerp wat meestal alleen de kleine jongentjes spannend vinden, en na je 17e ga je meestal alleen maar zuipen op OeN. Zo staat vuurwerk in Nederland, en dat is ook wel voor een deel waar, want je merkt het aan het aantal "kwaliteit-posts", en daar gaat het me ook om. Er is bij vuurwerk, en ook bij dit forum, gezien het aantal leden maar een heel klein deel dat zich zo serieus met vuurwerk bezig houdt dat het de moeite neemt geen grammaticale en spellingsfouten te maken.

Omdat het zoveel mensen zijn die dat niet doen, en het er toch netjes uitziet, hebben jullie mijn complimentje ook, maar wel met een suggestie/staartje. Je kan niet alles krijgen hé? Hahaha ;)

Keep up the good work!

hammer time

Registered User

The Cigarman zei:
Ik wil even op het geslijm naar de moderators reageren.
Ik geef vrij vaak een complimentje aan de moderators.
Dat doe ik niet om te slijmen, maar omdat ik het goed vind wat voor aktie ze hebben gedaan.
Ik zit op dit forum vanaf 2002 geloof ik, ik wist toen erg weinig over vuurwerk.
Dankzij FPM heb ik erg veel geleerd over vuurwerk en dat doe ik nog steeds.

ik heb het misschien ook verkeerd uitgelegt. ik bedoel ook niet de complimentjes die er gegeven worden. kijk als een mod. of een member een leuk/mooi/informatief filmpje of info geeft is het begrijpelijk dat je diegenen daar voor bedankt. daar heb ik ook helemaal geen problemen mee. als jij je best doet voor andere is het super om tehoren dat jou inzet gewadeerd word. daar zal je me echt niet over horen want ik vind juist dat dat zo hoort.

ik zal proberen uitteleggen wat ik bedoel.
als jij ergens anders overdenk dan iemand anders op het form dan mag jij daar wat van zeggen. of het nouw een member of een mod. is. en volgens zijn er members die het soms niet eens zijn met mod. en er vervolgens niks van zeggen. ik zeg niet dat de mods. het fout hebben of fout doen. maar een mening is voor iedereen anders.

een soort gelijk voorbeeld, net na dat ik mijn post had gepost in deze thread. vroeg ik aan verschillende mensen of ze hun mening er op wilden geven. en ook wilden posten hoe hun er over dachten. (het is tenslote een form) als ik dan van meerdere mensen een reactie krijg van nee ik hou me mond straks word ik van het forum gegooit of ik wacht eerst wel af wat de mods. er van zeggen.
volgens mij hoort dat gevoel niet thuis op een forum. ik zal het nog een keer zeggen hoe ik over een forum denk en volgens mij hoort het ook zo, een forum is er voor om anderen jou verhaal te laten horen over hoe jij over iets denk, en jou mening moet niet bepaalt worden door andere. hoe die er over denken.

ik zelf heb dat gevoel gelukig niet. ik vind het voor me zelf een goeie zweer en ik blijf ook gewoon posten wat ik kwijt wil.

nu ik mijn eerste beginpost nog is lees begrijp ik dat jullie het anders opvatten dan dat ik het bedoelde. ik had het anders uit moeten leggen. ik hoop dat jullie het nu wel snapen wat ik bedoel. ik hoor graag jullie reactie hier op.

groeten hammer time,

vonk

FPM Moderator
Medewerker

hammer time zei:
ik heb het misschien ook verkeerd uitgelegt. ik bedoel ook niet de complimentjes die er gegeven worden. kijk als een mod. of een member een leuk/mooi/informatief filmpje of info geeft is het begrijpelijk dat je diegenen daar voor bedankt. daar heb ik ook helemaal geen problemen mee. als jij je best doet voor andere is het super om tehoren dat jou inzet gewadeerd word. daar zal je me echt niet over horen want ik vind juist dat dat zo hoort.

als jij ergens anders overdenk dan iemand anders op het form dan mag jij daar wat van zeggen. of het nouw een member of een mod. is. en volgens zijn er members die het soms niet eens zijn met mod. en er vervolgens niks van zeggen. ik zeg niet dat de mods. het fout hebben of fout doen. maar een mening is voor iedereen anders.

een soort gelijk voorbeeld, net na dat ik mijn post had gepost in deze thread. vroeg ik aan verschillende mensen of ze hun mening er op wilden geven. en ook wilden posten hoe hun er over dachten. (het is tenslote een form) als ik dan van meerdere mensen een reactie krijg van nee ik hou me mond straks word ik van het forum gegooit of ik wacht eerst wel af wat de mods. er van zeggen.
volgens mij hoort dat gevoel niet thuis op een forum. ik zal het nog een keer zeggen hoe ik over een forum denk en volgens mij hoort het ook zo, een forum is er voor om anderen jou verhaal te laten horen over hoe jij over iets denk, en jou mening moet niet bepaalt worden door andere. hoe die er over denken.

ik zelf heb dat gevoel gelukig niet. ik vind het voor me zelf een goeie zweer en ik blijf ook gewoon posten wat ik kwijt wil.

nu ik mijn eerste beginpost nog is lees begrijp ik dat jullie het anders opvatten dan dat ik het bedoelde. ik had het anders uit moeten leggen. ik hoop dat jullie het nu wel snapen wat ik bedoel. ik hoor graag jullie reactie hier op.

groeten hammer time,

zo heb je het denk ik wel duidelijk uitgelegd.... kan hier heel duidelijk in zijn en dat is dat je het wel HEEL bond moet maken wil je ineens gebannend worden dit gebeurd alleen als de regels ernstig overtreden worden.

en een mening geven is nog nooit iemand voor gebannend.:w

Tony

Administrator
Medewerker

hammer time zei:

groeten hammer time,

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Mensen hoeven niet bang te zijn om hun mening te geven want die accepteren wij. Als ik het er niet mee eens ben kan ik daar met degene over discussieren net als ieder ander dat kan.

Je wordt bij ons gebanned als
-Je er een zooitje van maakt
-Als je een grote bek hebt
-Als je je niet aan de belangrijkste regels houdt
Nutteloze posts zoals : Dank je , tof , relax
Mensen niet in hun waarde laten en overgaan tot discriminatie of gewoon mensen uitschelden.

Voor de rest is bijna alles mogelijk. We hebben de eerst 3 jaar flink moeten op treden om dit een goed forum te maken zodat iedereen wat kan leren. Mensen weten nu wat we graag willen laten zien en hoe we het geheel willen hebben.

Er is daarbij nog nooit gezegd dat discussieren niet mogelijk is. Daar is namelijk zoals jij al aangeeft een forum voor mits het natuurlijk een gezonde discussie is. Ik heb weleens een discussie gezien met meerdere leden over shells en daar kwam zoveel onzin uit en dan moet je zoiets afkappen en verwijderen.

Dus ik hoop dat de mensen nu een beetje willen begrijpen dat we hier niet zijn om je te bannen maar om een goed informatief forum neer te zetten. Dit hebben we al voor 85% voor elkaar nu alleen de goede discussies nog. :w

Pyromaster2

Registered User

hammer time zei:

groeten hammer time,

Kijk dat is een punt die ik al jaren door heb.
Gewoon geslijm is dat verder niks, ik houd me persoonlijk voor niemand stil en als me wat niet aanstaat dan zeg ik het gewoon ook al is het de paus die aan de andere kant zit, je bent tenslotte vrij man om te zeggen en denken wat je wilt.
Maar vaak ga ik geen discussies aan hier omdat er dan geen touw aanvast te knopen is.|:(

Opzich heb ik geen problemen met de site en de navigatie maar soms wel de mensen die hierop zitten, altijd dat gezanik en gezeur over wat harder gaat, dat is iets waar ik me in de loop van jaren me extreem aan geergerd heb.
Denk je dat er eindelijk wat goede info op het forum staat dan krijg je dat gezanik weer, het weerhoudt mij er gewoon van om op zowat elk forum niet meer te kijken in het gedeelte ''illegaal knalvuurwerk''.

En tja ik ga geen aantijgingen doen die niet waar zijn richting de beheerders en verzorgers van het forum want ik ken ze persoonlijk niet.
Dus verder niks aan de hand maar die 2 kleine punten.
Ben het er verder mee eens dat complimenten gegeven mogen of kunnen worden maar niet als iemand van de crew hier eens een opmerking maakt en de helft van het forum erin meeloopt/slijmt want dat is iets wat mij extreem ergert.
Kijk het zijn geen goden ofzo gewone mensen net als ieder ander alleen dan met de passie die ook ieder ander die op VW-site's zitten deelt.
Je deelt gewoon de passie met elkaar, ik denk dat de meesten gewoon bang zijn als er wat verkeert gezegt wordt hier meteen een ban krijgen en het zo afgedaan hebben bij ook de andere site's.

Kijk ik kwam hier altijd erg graag zowat elke dag, kom nu ook elke dag nog wel maar zit hier steeds minder lang op want de meeste discussies die men tegenwoordig nog tegenkomt is die van of artikelen met Kvk zijn ja of nee of wat harder gaat, of vragen waar zowat niemand een antwoordt op heeft.

Laatst bewerkt:

Thundah

Registered User
Het nutteloos bannen gebeurt sowieso hier niet, en als het gebeuren zou, zullen ze het snel afleren want je merkt het vrijwel direct aan je groep actieve leden. :)

Verder geef ik je volkomen gelijk over de stereotypetopics als "Wat gaat harder". Vreselijk.

Pyromaster2

Registered User
Thundah zei:
Het nutteloos bannen gebeurt sowieso hier niet, en als het gebeuren zou, zullen ze het snel afleren want je merkt het vrijwel direct aan je groep actieve leden. :)

Verder geef ik je volkomen gelijk over de stereotypetopics als "Wat gaat harder". Vreselijk.

Naja maar ik heb het hier ook over het feit dat er wel zo overgedacht wordt terwijl dat ook niet zo is.
Maar denk ook dat de members de crew graag te vriend houdt en daarom ook niet meegaat in de mening van een ander.

P

poziloc

Guest
er zijn in totaal rond de 60 bans in die 5 jaar uitgedeeld.
redenen....flink kankeren.....handelen in vuurwerk....nicknames met kanker erin etc.
en een aantal met een dubbel acount, waarvan er 1 wordt gebanned.
zoals je ziet, valt het bannen opzich mee......je moet het dus wel erg bont maken, om gebanned te worden.
en zo en zo al niet om een normale discussie.
hoop dat hier mee, de angst om gebanned te worden ,weg gehaald is!!!
we zitten juist op goede discussies te wachten!!!
want die zien we eigenlijk veel te weinig

Pyromaster2

Registered User
poziloc zei:
er zijn in totaal rond de 60 bans in die 5 jaar uitgedeeld.
redenen....flink kankeren.....handelen in vuurwerk....nicknames met kanker erin etc.
en een aantal met een dubbel acount, waarvan er 1 wordt gebanned.
zoals je ziet, valt het bannen opzich mee......je moet het dus wel erg bont maken, om gebanned te worden.
en zo en zo al niet om een normale discussie.
hoop dat hier mee, de angst om gebanned te worden ,weg gehaald is!!!
we zitten juist op goede discussies te wachten!!!
want die zien we eigenlijk veel te weinig

Naja dan kun je de vraag stellen waar je die discussies over wilt hebben?
Want als ik eerlijk moet zijn zie ik de discussie door al die andere discussies niet meer.
Kijk wij als members kunnen wel discussies gaan voeren maar ook wij lopen op een doodpunt en dan krijg je toch al gauw het gevoel dat het forum draaiende te houden echt alleen op de members aankomt terwijl jullie zelf ook wel tal van discussies of info aan het licht kunnen brengen.
Een forum zonder members is geen forum en dat is ook een mening die ik deel, maar om het nu alleen maar af te laten hangen van de members wat betreft info is een mening die ik dan niet deel en dat zullen meerdere niet doen denk ik.

Kijk mensen die een eigen site hebben zijn ook altijd de crewmembers die de infoposts doen en nooit de members die je dat ziet doen (naja een enkeling dan) en dat vind ik opzich wel jammer aangezien de members ook zat weten, maar ik denk dat de crew hier zelf ook zat discussies aan het licht kunnen brengen want de meesten zijn bang of in de hoop dat de discussie geaccepteert wordt of doorgezet kan worden (in dit punt heb ik het over de members).
Druk hebben kan iedereen het wel, maar zoals jullie zeggen zitten jullie bijna een halve dag met het hoofd voor de monitor dan lijkt me het toch ook wel dat er tijd is om van jullie kant eens een goede discussie te starten.;)

Laatst bewerkt door een moderator:

Tony

Administrator
Medewerker
Pyromaster2 zei:
Naja dan kun je de vraag stellen waar je die discussies over wilt hebben?
Want als ik eerlijk moet zijn zie ik de discussie door al die andere discussies niet meer.
Kijk wij als members kunnen wel discussies gaan voeren maar ook wij lopen op een doodpunt en dan krijg je toch al gauw het gevoel dat het forum draaiende te houden echt alleen op de members aankomt terwijl jullie zelf ook wel tal van discussies of info aan het licht kunnen brengen.
Een forum zonder members is geen forum en dat is ook een mening die ik deel, maar om het nu alleen maar af te laten hangen van de members wat betreft info is een mening die ik dan niet deel en dat zullen meerdere niet doen denk ik.

Kijk mensen die een eigen site hebben zijn ook altijd de crewmembers die de infoposts doen en nooit de members die je dat ziet doen (naja een enkeling dan) en dat vind ik opzich wel jammer aangezien de members ook zat weten, maar ik denk dat de crew hier zelf ook zat discussies aan het licht kunnen brengen want de meesten zijn bang of in de hoop dat de discussie geaccepteert wordt of doorgezet kan worden (in dit punt heb ik het over de members).
Druk hebben kan iedereen het wel, maar zoals jullie zeggen zitten jullie bijna een halve dag met het hoofd voor de monitor dan lijkt me het toch ook wel dat er tijd is om van jullie kant eens een goede discussie te starten.;)

Ik deel niet de mening met je dat de crew voor alle discussies moeten zorgen. Een discussie komt er gewoon naar aanleiden van een post en ik denk dat die genoeg gedaan worden. Ik denk zelf ook dat wij genoeg threads plaatsen waar een discussie of leuke posts uit kunnen vloeien.

Kijk alleen maar naar alle shows die wij de afgelopen weken hebben gepost. Echt bizar veel en van alle soorten shows. Iedereen bekijkt deze films ook maar schijnbaar heeft er bijna niemand wat over te zeggen of te vragen. Kijk maar eens naar Nuits de Feu dat zijn toch echt shows waar je lekker over kan discusieren en het zijn zelfs threads waar ik gevraagd heb om jullie mening. Wat vindt je bijvoorbeeld van een show ? Wat vindt je niet mooi en wat wel ?

Maar niemand reageert hierop........Dus ik kan wel met mezelf in discussie gaan maar dan moet ik toch een kratje bier naast me hebben staan.

P

poziloc

Guest
Er wordt hier door een aantal members redelijk wat info gegeven...zoals show datums en verslagen van shows.
Zo ook, over nieuwe produkten van vuurwerk en dat is alleen maar goed denk ik.
Mochten er members zijn, die info willen delen, moeten ze dat vooral niet laten!
Wat betreft de info...zo staat er een heleboel info op de index en het forum, wat van de crew afkomstig is.
Vooral wat shows en festivals betreft.
daarbij staat er ook het 1 en ander in de planning qua info...maar dat wordt terzijnertijd allemaal op de site geplaatst....dit heeft niks met stiekum gedoe te maken, maar puur om de info te bevestigen en uitgewerkt te krijgen.
Er wordt dus ook druk gewerkt achter de schermen, alleen zien jullie dat niet.
want zeg nou zelf...zoveel info over Fallas...hotels, vluchten etc.
waar vindt je dat?
Dit is ook geen 1 dag werk. Hier gaat redelijk wat tijd inzitten Plus de info die je in Valencia zelf ontdekt, wat aanraders zijn en niet.
Dit soort info, wordt eerst allemaal verzameld, totdat de tijd rijp is om het te publiceren op de site en zo zijn er nog meer dingen die nog gaan komen

PeterVuurwerk

Registered User
Het is natuurlijk top dat jullie zo "into the shows/festivals" zijn, maar er zijn natuurlijk ook veel members die jonger dan 18 zijn en die liever meer informatie lezen over de stukken vuurwerk uit belgie en nederland zelf. Niet iedereen heeft 2 uur rijden voor over om een vuurwerkshow te bekijken.
Ik wil hiermee zeggen dat je 2 doelgroepen hebt en ik denk dat jullie het meeste (op dit moment) op de mensen concentreerd die van brute shows en festivalls houden. En de magische maanden breken weer aan dus er is meer vraag naar producten dan naar shows.
Dit is in ieder geval mijn mening.

Tony

Administrator
Medewerker
PeterVuurwerk zei:
Het is natuurlijk top dat jullie zo "into the shows/festivals" zijn, maar er zijn natuurlijk ook veel members die jonger dan 18 zijn en die liever meer informatie lezen over de stukken vuurwerk uit belgie en nederland zelf. Niet iedereen heeft 2 uur rijden voor over om een vuurwerkshow te bekijken.
Ik wil hiermee zeggen dat je 2 doelgroepen hebt en ik denk dat jullie het meeste (op dit moment) op de mensen concentreerd die van brute shows en festivalls houden. En de magische maanden breken weer aan dus er is meer vraag naar producten dan naar shows.
Dit is in ieder geval mijn mening.

Daarom is dit ook goed verdeeld. Na de zomer zal er weer informatie vrij komen over producten van Nederlands vuurwerk en Buitenlands vuurwerk. Op dit moment werkt dat namelijk niet want er is geen reet te beleven.

USRRobiwan

Registered User
Het is natuurlijk vrij logisch dat er nu niets te melden valt voor de ladingen wannabe *uche* Temporary Pyromanen aka TemP *uche*, die graag informatie willen over welke kanonslag het hardste knalt bij oma in de brievenbus.

Deze busladingen idioten, komen rond de 10 of 11de maand van het jaar weer in grote getalen een bezoek brengen aan het "FPM" bedevaartsoort, om daar de 'normale' forumgangers te bestoken of te belagen met honderden bizare vragen in de meest vreeemde taalvormen van msn tot breezer taal.

Het merendeel van de vragen zijn een terugkomend begrip dat al jaren opgeslagen ligt in het grote boek genaamd "archief". Ondanks duidelijke aanduidingen schijnen deze veelal jonge bedevaartgangers het archief niet te zien of totaal te negeren. Zelfs het gouden knopje genaamd "Search" wat hier door de monniken in de wandelgangen van het klooster regelmatig geprezen wordt als de 10 geboden van FPM, wordt totaal niet waargenomen. Soms lijkt het wel alsof de duvel er mee speelt!

Pas in februari zijn de meeste bedevaartgangers ontwaakt uit hun trrance en keren zij meestal ontdaan terug naar hun leefomgevingen. Pas dan kan de schade aan de kloostermuren weer worden hersteld door de bouwmeesters. En kunnen de monniken van het FPM klooster zich richten op hun jaarlijkse gang naar de diensten in Valencia, Bari en andere oorden waar diep gelovigen in de leer van FPM hun heil gaan halen.

:+ :p :eek:

Bovenaan