Re: Wat missen jullie nog ??
Tuurlijk! Het is ook geen verkapt verwijt dat jullie "alleen maar op jullie luie reet zitten", en ik merk ook dat er een hoop posts verwijderd worden, en warnlevels omhoog gaan, ik constateer alleen dat het nog steeds niet om over naar huis te schrijven is, maar goed, ik zal wel een zeikerd zijn
..
Oké, dan heb ik de reden van de twee usermovie subfora verkeerd begrepen, kan gebeuren.
Verder je stukje dat het leuk is om complimenten te krijgen in plaats van.....
Het is niet zo dat ik, en ik denk niet dat ik de enige ben, hier in dit topic wat schrijf om mijn beklag uit te zaaien, nee, dit is een verkapt zeur-topic, maar wel met een reden, dus ik denk dat het niet op z'n plaats is om zo te bedanken voor een complimentje, terwijl dit een "breng je -al dan niet opbouwende- kritiek uit"-topic is.

poziloc zei:je moet is weten, hoeveel berichten er aangepast worden plus verwijderd.
daar zal je nog van opkijken!!
ook wij worden het wel eens zat en plaatsen dan vaak een reactie die kort maar krachtig is, waarbij de boodschap meetsal wel goed overkomt.
dit wordt vaak via de pm gedaan, maar wordt ook wel eens via het forum zelf geplaatst.
zo zijn er personen, die nogal hardleers zijn....deze blijven ook stijgen in hun warn level!!!.....totdat deze tot 100% gestegen is....dat betekend einde oefening op fpm!!
ik zal is aan toon vragen, of die een keer de statistieken hier kan neerzetten.
weet zeker dat je er van op zal kijken wat de crew van fpm allemaal doet qua aanpassingen!!!
daarbij is het ook nog eens puur vrijwillig!!! met een zeer hoge inzet om het allemaal bij te houden....hier gaan vaak nachtelijke rust uurtjes inzitten plus de nodige pauzes op het werk....dus aan de inzet ligt het dus niet.
Tuurlijk! Het is ook geen verkapt verwijt dat jullie "alleen maar op jullie luie reet zitten", en ik merk ook dat er een hoop posts verwijderd worden, en warnlevels omhoog gaan, ik constateer alleen dat het nog steeds niet om over naar huis te schrijven is, maar goed, ik zal wel een zeikerd zijn
Tony zei:Movies is het gedeelte waar wij zeg maar de Binnenlandse, Buitenlandse en de festivals films opzetten die door onze crew gefilmd is. Daar is posten voor een member buiten de crew niet toegestaan. Dit om kwaliteit te waarborgen van de filmpjes en dat het mooi overzichtelijk blijft.
Mensen hebben vaak films van oud en nieuw en willen die tonen. Dit gebeurd vaak in de eerste maand van het jaar. Deze films hou ik liever gescheiden van de rest want er zijn mensen die speciaal op zoek zijn naar oud en nieuw filmpjes om een indruk te krijgen van wat andere op deze dag hebben meegemaakt.
En dan heb je inderdaad het film en foto materiaal. In het film materiaal kan je alles kwijt zoals films van shows en andere vuurwerk wat er zo door het jaar heen gefilmd wordt. Deze 3 film forums voorkomt dat het 1 grote megelmoes wordt. Mensen weten waar ze voor oud en nieuw films moeten zijn en voor de show films. Willen ze films zien die door de FPM crew gefilmd zijn dan gaan ze naar het MOVIE gedeelte. Nu is het een stuk overzichtelijker naar mijn mening dan wanneer je alles in 1 gedeelte gooit.
Hetzelfde hebben we gehad met het buitenlands vuurwerk. Eerst was daar een algemeen forum voor maar omdat echt alles door elkaar stond hebben we mooie sub forums gemaakt waardoor het voor iedereen duidelijk is waar je moet zijn als je iets wilt weten over bijvoorbeeld vuurpijlen. Hetzelfde idee is er dus met de movies.
Oké, dan heb ik de reden van de twee usermovie subfora verkeerd begrepen, kan gebeuren.
Verder je stukje dat het leuk is om complimenten te krijgen in plaats van.....
Het is niet zo dat ik, en ik denk niet dat ik de enige ben, hier in dit topic wat schrijf om mijn beklag uit te zaaien, nee, dit is een verkapt zeur-topic, maar wel met een reden, dus ik denk dat het niet op z'n plaats is om zo te bedanken voor een complimentje, terwijl dit een "breng je -al dan niet opbouwende- kritiek uit"-topic is.