zeer intresant!!!!

ABH Explosief

Registered User
rustig aan

Jongens ik begrijp dat iedereen z'n mening wil geven maar als je al ziet dat er al 20 berrichtjes staan waarin iedereen aangeeft dat hij/zij het er mee eens is, ga dan niet als een kudde dier er noch meer berrichten neer zetten.
Is 'n beetje iriektand....... maargoed
;)

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Re: rustig aan

ABH Explosief zei:
Jongens ik begrijp dat iedereen z'n mening wil geven maar als je al ziet dat er al 20 berrichtjes staan waarin iedereen aangeeft dat hij/zij het er mee eens is, ga dan niet als een kudde dier er noch meer berrichten neer zetten.
Is 'n beetje iriektand....... maargoed
;)

wat bedoel je hier nou mee? het was juist de bedoeling dat mensen hun reactie konden geven, op het geen wat poziloc geschreven had.

USRRobiwan

Registered User
Ik zie ook totaal niet in het topic ja of nee knikkers. Alleen mensen die een eigen mening hebben of een eigen oplossing aandragen.

Oude koeien uit de sloot halen vindt ik pas irritant :+

xavier

Registered User
Wat ik persoonlijk bizar vind, is het volgende. Dit gaat nu over de knallers, maar over batterijen. Je ziet regelmatig post met de vraag wat een batterij doet. Op de product movies van Alpeco staan er al heel wat. Ik vind het bizar dat er weing of geen comments onder staan. Iedereen kan zijn mening daarin kwijt, maar toch zijn er weinig reacties.

Tony

Administrator
Medewerker
xavier zei:
Wat ik persoonlijk bizar vind, is het volgende. Dit gaat nu over de knallers, maar over batterijen. Je ziet regelmatig post met de vraag wat een batterij doet. Op de product movies van Alpeco staan er al heel wat. Ik vind het bizar dat er weing of geen comments onder staan. Iedereen kan zijn mening daarin kwijt, maar toch zijn er weinig reacties.

Comments worden in het foto album bijna niet gelezen., En als iemand ze al neerzet is het vaak rotzooi dus dan verwijderen wij hem. Ze kunnen beter die vragen stellen in het forum. Maar wat je zegt er staan genoeg filmpjes op internet van diversen produkten en dan niet alleen van het merk bonbridge,.

Mensen zijn helaas iets te lui.

Thundah

Registered User
Re: Wat missen jullie nog ??

Ik mis een betere ordening in het forum. Laat me me nader verklaren. Bijvoorbeeld het aantal verschillende plaatsen waar filmpjes staan, Je hebt het echte Movies-gedeelte, je hebt "Foto's en Video's" in het subforum "Oud en nieuw 2004-2005-2006", EN je hebt "Film materiaal" in "Fotos , Videos en media Forum". Waarom maken we er geen overzichtelijk geheel van, en Jullie eigen filmmateriaal in het Movies gedeelte zoals het is, en 1 Foto en Video (Media dus) gedeelte?

Verder vind ik het nederlands absoluut belabberd en ja, ik weet dat niemand daar zin heeft om op te letten, maar

hoi allemaal
ik had een vraagje want ik ga vrijdag naar belgie eindelijk me pa zo gek gekregen met de trein maar we wouden nu een bigben of z'n jumborol of hindoe rol kopen en ik wou weten of iemand hier films van heb"

Vind ik echt ernstig, net als posts; "WOW FETT FILMPJUH MAN!". Tuurlijk, een d'tje in Hij Rijdt vergeten hoeft niet afgestraft te worden, maar er zijn zoveel useless posts zonder leestekens, en met zoveel spelfouten en smileys dat ik me, en ik weet ZEKER dat ik niet de enige ben, er aan erger.

Just two of my suggestions.

deef0003

Registered User

Thundah zei:
Ik mis een betere ordening in het forum. Laat me me nader verklaren. Bijvoorbeeld het aantal verschillende plaatsen waar filmpjes staan, Je hebt het echte Movies-gedeelte, je hebt "Foto's en Video's" in het subforum "Oud en nieuw 2004-2005-2006", EN je hebt "Film materiaal" in "Fotos , Videos en media Forum". Waarom maken we er geen overzichtelijk geheel van, en Jullie eigen filmmateriaal in het Movies gedeelte zoals het is, en 1 Foto en Video (Media dus) gedeelte?

Verder vind ik het nederlands absoluut belabberd en ja, ik weet dat niemand daar zin heeft om op te letten, maar

Vind ik echt ernstig, net als posts; "WOW FETT FILMPJUH MAN!". Tuurlijk, een d'tje in Hij Rijdt vergeten hoeft niet afgestraft te worden, maar er zijn zoveel useless posts zonder leestekens, en met zoveel spelfouten en smileys dat ik me, en ik weet ZEKER dat ik niet de enige ben, er aan erger.

Just two of my suggestions.
hier wil ik mijn antwoord wel even op uitbrengen.

ten eerste het is goed geordend en het is een hoop werk om die allemaal al weer te gaan veranderen.
de mensen van het forum hebben ook normaal werk en kunnen niet dag en nacht er aan werken om het netjes te ordenen.

ten tweede de breezah taal en onodige posts daar word al heel wat aan gedaan door de fpm crew dus dat is eigenlijk geen echte suggestie.

groette

Laatst bewerkt:
P

poziloc

Guest

je moet is weten, hoeveel berichten er aangepast worden plus verwijderd.
daar zal je nog van opkijken!!
ook wij worden het wel eens zat en plaatsen dan vaak een reactie die kort maar krachtig is, waarbij de boodschap meetsal wel goed overkomt.
dit wordt vaak via de pm gedaan, maar wordt ook wel eens via het forum zelf geplaatst.
zo zijn er personen, die nogal hardleers zijn....deze blijven ook stijgen in hun warn level!!!.....totdat deze tot 100% gestegen is....dat betekend einde oefening op fpm!!
ik zal is aan toon vragen, of die een keer de statistieken hier kan neerzetten.
weet zeker dat je er van op zal kijken wat de crew van fpm allemaal doet qua aanpassingen!!!
daarbij is het ook nog eens puur vrijwillig!!! met een zeer hoge inzet om het allemaal bij te houden....hier gaan vaak nachtelijke rust uurtjes inzitten plus de nodige pauzes op het werk....dus aan de inzet ligt het dus niet.

hammer time

Registered User

ik wil ook nog wel wat zeggen. ik weet niet of het hier nou echt thuis hoort, maar ik ga geen apparte thread er voor openen.

ik heb 2 punten, waar ik me regelmatig aan erger,

punt 1. ik kom zo vaak posts antwoorden tegen zoals. kijk bij de search functie dan had je het gevonden ect.

omdat het één van de grootste fora is kwa vuurwerk is bijna elk effect elke artikel en vele situaties ooit aan bod gekomen.

dat zou betekenen dat je bijna niets tot nouwelijks nog kan vragen over producten. terwijl je mischien toch met die vragen zit. (er zullen nu wel vele reacties in jullie opkomen zoals je moet ook de tijd nemen om te zoeken) maar het is nog net zo makkelijk niet.

het lijkt mij daarom een goed idee om er een speciale thread voor te openen met korte vragen. waarna iemand anders jou weer door kan verwijzen naar een andere thread waar hij/zij het antwoord kan vinden. ik zou graag willen weten hoe jullie hier over denken voor dat ik zo een soort thread zomaar opengooi.

als 2de punt.
ik word een beetje moe van de slijmers.
ik zie regelmatig post waarin mensen van de FPM crew een soort van de hemel ingeprezen worden. het komt niet tot nouwelijks voor dat je een discusie ziet met een crew lid.

ik vind dat als je ergens anders over denkt of iets er over kwijt wil dat je dat dan ook moet zeggen ookal is het een member met van 10 jaar met 2 post of is het een crew lid van FPM met 4000 posts. het is natuurlijk zo dat deze mensen vaak meer ervaring hebben. maar het is een forum en op een forum mag je je verhaal kwijt hoe jij over het geen denkt wat er in de thread behandelt word.

ik wil niemand persoonlijk aanspreken. ik wil het in het algemeen zeggen. niet als vervelende opmerking om jullie onder uit te halen ofzo. maar ik ben benieuwt op de reacties.

Laatst bewerkt door een moderator:
P

poziloc

Guest
punt 1. ik kom zo vaak posts antwoorden tegen zoals. kijk bij de search functie dan had je het gevonden ect

moeten wij dan al die vragen/antwoorden gaan zoeken??
als dit zelfs door een groot aantal leden wordt beaamd, zegt dit toch genoeg.
dit soort zaken gebeuren op meerdere fora's
reken maar als je 10x dezelfde vraag tegenkomt, geplaatst door nieuwe leden, dat je het aardig zat wordt!!!
daarbij staat er in de faq duidelijk dat je de zoekfunctie moet gebruiken.
we gaan nu de rollen is omdraaien!
stel voor...jij heb een forum over guppen...nu komt dagelijks de vraag voorbij:
hoeveel guppen kan ik houden in een vissekom?...terwijl het allang beantwoord is....hoe reageer jij dan, na 30 keer het bericht gezien te hebben???

omdat het één van de grootste fora is kwa vuurwerk is bijna elk effect elke artiekel en vele situaties ooit aan bod gekomen. dat zou betekenen dat je bijna niets tot nouwlijk nog kan vragen over producten. terwel je mischien toch met die vragen zit. (er zullen nu wel vele reacties in jullie opkomen zoals je moet ook de tijd nemen om te zoeken) maar het is nog net zo makkelijk niet. het lijk mij daarom een goed idee om er een speciale thread voor te openen met korte vragen. waarna iemand anders jou weer door kan verwijzen naar een andere thread waar hij/zij het antwoord kan vinden. ik zou graag willen weten hoe jullie hier over denken voor dat ik zo een soort thread zomaar opengooi.

hier beginnen we niet aan...dan krijg je een verkapte zoekfunctie.
verdere reactie zie boven.

als 2de punt. ik word een beetje moe van de slijmers. ik zie regelmatig post waarin mensen van de FPM crew een soort van de hemel ingeprezen worden. het komt niet tot nouwlijk voor dat je een discusie ziet met een crew lid ik vind dat als je ergens anders over denkt of iets er over kwijt wil dat je dat dan ook moet zeggen ookal is het een member met van 10 jaar met 2 post of is het een crew lid van FPM met 4000 posts. het is natuurlijk zo dat deze mensen er vaak meer ervaring hebben. maar het is een forum en op een forum mag je je verhaal kwijt hoe jij over het geen denkt wat er in de thread behandelt word.

hmm dat is vreemd...crew leden hebben een hoog post gehalte...waar zou dat vandaan komen???
in iedergeval niet door het niks doen.
met de rest van de tekst???? ik kom daar weinig wijs uit

Mattenfreak

Registered User

hammer time zei:
ik wil ook nog wel wat zeggen. ik weet niet of het hier nou echt thuis hoort, maar ik ga geen apparte thread er voor openen.

ik heb 2 punten, waar ik me regelmatig aan erger,

punt 1. ik kom zo vaak posts antwoorden tegen zoals. kijk bij de search functie dan had je het gevonden ect.

omdat het één van de grootste fora is kwa vuurwerk is bijna elk effect elke artiekel en vele situaties ooit aan bod gekomen. dat zou betekenen dat je bijna niets tot nouwlijk nog kan vragen over producten. terwel je mischien toch met die vragen zit. (er zullen nu wel vele reacties in jullie opkomen zoals je moet ook de tijd nemen om te zoeken) maar het is nog net zo makkelijk niet. het lijk mij daarom een goed idee om er een speciale thread voor te openen met korte vragen. waarna iemand anders jou weer door kan verwijzen naar een andere thread waar hij/zij het antwoord kan vinden. ik zou graag willen weten hoe jullie hier over denken voor dat ik zo een soort thread zomaar opengooi.

als 2de punt. ik word een beetje moe van de slijmers. ik zie regelmatig post waarin mensen van de FPM crew een soort van de hemel ingeprezen worden. het komt niet tot nouwlijk voor dat je een discusie ziet met een crew lid ik vind dat als je ergens anders over denkt of iets er over kwijt wil dat je dat dan ook moet zeggen ookal is het een member met van 10 jaar met 2 post of is het een crew lid van FPM met 4000 posts. het is natuurlijk zo dat deze mensen er vaak meer ervaring hebben. maar het is een forum en op een forum mag je je verhaal kwijt hoe jij over het geen denkt wat er in de thread behandelt word.

Kijk, hier kan ik me in vinden. Punt 1, telkens over de search-functie, is soms wat vervelend om telkens te moeten lezen ja, maar aan de andere kant natuurlijk ook begrijpelijk. Beste is dan gewoon links te geven naar desbetreffende topics en slotje erop, alles geregeld. Ook een topic voor zulke vragen is wellicht makkelijk, moet ie wel als "belangrijk" worden gemaakt zodat ie bovenaan staat en anderen dus wel dat topic gelijk kunnen vinden.

Punt 2, discussies over FPM, is iets wat ook best aangemaakt kan worden, maar aan de andere kant ook via de chatbox kan worden geregeld. Ik heb wel discussies gehad met crewmembers in de chat, helaas waren deze dan wel oneindig aangezien ik niet vind dat er duidelijk naar je geluisterd wordt en mijn inbreng niet wordt geaccepteerd, kreeg hier dan ook vernederende reacties op, persoonlijk. Dit ging welliswaar niet om de site o.i.d., maar apparatuur waar wij naar aan het kijken waren en wat FPM gebruikt.
Ik vind zulke dingen wel belangrijk, zeker dat je normale antwoorden krijgt van desbetreffende of ander persoon van de crew, maak anders een "Wat vind je van FPM" o.i.d. aan waar members vragen of opmerkingen kunnen plaatsen met daarbij een link naar desbetreffend topic/post zodat er daar on-topic wordt gebleven en dit normaal kan worden afgehandeld.

Goede punten hammer time, wilde dit dan ook wel beantwoorden, weet alleen inderdaad niet of dit het goede topic daarvoor is. ;)

vonk

FPM Moderator
Medewerker
ik denk persoonlijk dat wat poziloc als idee aangeeft om de statistieken op het forum te plaatsten een goed idee is en dat jullie dan pas een oordeel kunnen/mogen vellen.

punt 1 van hammertime over de search funktie snap ik niet helemaal, dit word niet te pas en te onpas gebruikt..... wel als het gaat over bv of de chainthunder 100shots nu wel of niet met kvk is, dit is nou al zoveel besproken.
ook is het zo dat er gekeken word naar aanmeld datum van de member die een vraag stelt, is het een member die al langere tijd aangemeld is en regelmatig aktief op het forum zal die sneller zo,n reactie kunnen verwachten.

Devestator_001

Registered User

hammer time zei:

Ik vind sowiesow dat de search functie wel ff vernieuwd mag worden. Als ik iets zoek wat meerdere woorden bevat (bijvoorbeeld New Spring Wind), dan krijg ik alle topicks waar 1 van die woorden in staan, niet alleen de topicks waar ALLE woorden is staan.... Eerlijk gezegd ben ik te lui om ALLE pagina's dan door de spitten....

:w

Tony

Administrator
Medewerker

Zo ik ben er ook weer en ik ga maar even reageren want ik sta soms echt versteld van de dingen die mensen beweren en zeggen. En uiteraard zal ik ook proberen mee te denken met jullie over bepaalde ideeen.

Devestator_001 zei:
Ik vind sowiesow dat de search functie wel ff vernieuwd mag worden. Als ik iets zoek wat meerdere woorden bevat (bijvoorbeeld New Spring Wind), dan krijg ik alle topicks waar 1 van die woorden in staan, niet alleen de topicks waar ALLE woorden is staan.... Eerlijk gezegd ben ik te lui om ALLE pagina's dan door de spitten....

Een search functie verander je niet zomaar. Dit zit in het forum zelf gebouwd door de makers en ik denk dat de search functie uitgebreid genoeg is of jij gebruikt de advanced search niet!!!!

Mattenfreak zei:
Kijk, hier kan ik me in vinden. Punt 1, telkens over de search-functie, is soms wat vervelend om telkens te moeten lezen ja, maar aan de andere kant natuurlijk ook begrijpelijk. Beste is dan gewoon links te geven naar desbetreffende topics en slotje erop, alles geregeld. Ook een topic voor zulke vragen is wellicht makkelijk, moet ie wel als "belangrijk" worden gemaakt zodat ie bovenaan staat en anderen dus wel dat topic gelijk kunnen vinden.

Ik pak even die van jou MattenFreak maar het had net zo goed de eerste post kunnen zijn waarmee deze discussie begonnen is.

Je vindt het vervelend maar ook wel begrijpelijk om te lezen. Als je het begrijpt dan zou je het minder vervelend moeten vinden. Ik weet dat het forum goed gevuld is en dat mensen met vragen rond lopen. Dit is geen enkel probleem maar waarom niet even simpel en snel de search functie gebruiken. Ik snap daar het probleem niet zo van. Het gaat hier ook niet om zoals Poziloc al aangeeft de vragen waar je wat mee zou kunnen maar meer de vragen over KVK en dergelijke die zijn al zo vaak gesteld.

Effe een simpel voorbeeld. Fallas daar krijgen we heel veel vragen over zoals bijvoorbeeld wanneer vindt het plaats. Soms zakt daar echt me broek vanaf. We hebben in het forum heel veel informatie staan maar ook op de index is er een INFO PAGINA over dit festival gemaakt. Dat heeft ons veel tijd gekost en dan is het echt vervelend als je dat soort simpele vragen krijgt en dan wordt je terecht naar de search functie gewezen.

Mattenfreak zei:
Discussies over FPM, is iets wat ook best aangemaakt kan worden, maar aan de andere kant ook via de chatbox kan worden geregeld. Ik heb wel discussies gehad met crewmembers in de chat, helaas waren deze dan wel oneindig aangezien ik niet vind dat er duidelijk naar je geluisterd wordt en mijn inbreng niet wordt geaccepteerd, kreeg hier dan ook vernederende reacties op, persoonlijk. Dit ging welliswaar niet om de site o.i.d., maar apparatuur waar wij naar aan het kijken waren en wat FPM gebruikt.

Discussies mogen er echt wel gevoerd worden. Ik ben zelfs vaak op zoek naar een GOEDE discussie maar let wel op een GOEDE discussie. Helaas komt deze er bijna nooit. Je hebt inderdaad een discussie met mijn in de chat gehad maaaar dit was een goede discussie alleen hadden we beide een andere mening. IK kijk op niemand neer en als het kan zal ik je altijd proberen te helpen maar vaak zien jullie totaal verkeerd en hebben jullie het idee dat wij een aanval op je plaatsen zodra we iets zeggen.

Ik probeerde je in die discussie alleen advies te geven. We hebben al wat meer ervaring met bepaalde dingen zoals cameras en het filmen van vuurwerk. Als ik je dan een advies geeft om bijvoorbeeld 2 maanden door te sparen zodat je een top camera heb dan kijk ik ineens neer op de spullen die je hebt ????!!!!!!! Het is puur een advies meer niet.

Ik weet ook niet wat de laatste jaren is gebeurd. De mensen die ons wel kennen weten dat we net zo gewoon zijn als jullie en ieder ander. Maar ik heb het idee dat er bepaalde verhalen de rondt in gaan waardoor sommige mensen weten hoe wij in elkaar steken terwijl ze ONS nog nooit gezien of gesproken hebben.

En ik vraag me af welke inbreng van jou wordt er niet geacepteerd ????!!!!!!

Hammer Time zei:
ik word een beetje moe van de slijmers.
ik zie regelmatig post waarin mensen van de FPM crew een soort van de hemel ingeprezen worden. het komt niet tot nouwelijks voor dat je een discusie ziet met een crew lid.

ik vind dat als je ergens anders over denkt of iets er over kwijt wil dat je dat dan ook moet zeggen ookal is het een member met van 10 jaar met 2 post of is het een crew lid van FPM met 4000 posts. het is natuurlijk zo dat deze mensen vaak meer ervaring hebben. maar het is een forum en op een forum mag je je verhaal kwijt hoe jij over het geen denkt wat er in de thread behandelt word.

ik wil niemand persoonlijk aanspreken. ik wil het in het algemeen zeggen. niet als vervelende opmerking om jullie onder uit te halen ofzo. maar ik ben benieuwt op de reacties.

Het is weleens fijn om complimenten te krijgen want dan weet je ook weer waar je het allemaal voor doet. Ik wordt zelf een beetje moe van de mensen die het maar allemaal normaal vinden en niet meer weten hoe apart het is wat wij en enkele andere websites aan het doen zijn. Wij werken bijna full time met 8 a 10 man aan deze website en dan heb ik het echt over dagelijks 5 a 10 uur achter die pc waar je ook maar bent. Geloof me complimenten doen je dan goed al moet het niet te erg en overdreven worden.

Een discussie is er helaas bijna nooit niet eens tussen de gewone members terwijl ik zeker weet dat er genoeg te discussieren valt. Soms probeer ik wat discussies op gang te brengen door zelf maar bepaalde vragen te stellen die ik eigenlijk al weet maar ook dan komt er helaas bar weinig uit.

Het maakt inderdaad niet uit hoeveel posts je hebt want eerlijk gezegd kijk ik persoonlijk nooit naar het aantal posts die een persoon heeft gedaan. Dit is voor mijn totaal onbelangrijk en weegt voor mijn niet mee in een discussie. Er zijn hier mensen met 0 posts terwijl ze verschrikkelijk veel verstand van vuurwerk hebben. Vergis je eigen daar nooit in.

Thundah zei:

Movies is het gedeelte waar wij zeg maar de Binnenlandse, Buitenlandse en de festivals films opzetten die door onze crew gefilmd is. Daar is posten voor een member buiten de crew niet toegestaan. Dit om kwaliteit te waarborgen van de filmpjes en dat het mooi overzichtelijk blijft.

Mensen hebben vaak films van oud en nieuw en willen die tonen. Dit gebeurd vaak in de eerste maand van het jaar. Deze films hou ik liever gescheiden van de rest want er zijn mensen die speciaal op zoek zijn naar oud en nieuw filmpjes om een indruk te krijgen van wat andere op deze dag hebben meegemaakt.

En dan heb je inderdaad het film en foto materiaal. In het film materiaal kan je alles kwijt zoals films van shows en andere vuurwerk wat er zo door het jaar heen gefilmd wordt. Deze 3 film forums voorkomt dat het 1 grote megelmoes wordt. Mensen weten waar ze voor oud en nieuw films moeten zijn en voor de show films. Willen ze films zien die door de FPM crew gefilmd zijn dan gaan ze naar het MOVIE gedeelte. Nu is het een stuk overzichtelijker naar mijn mening dan wanneer je alles in 1 gedeelte gooit.

Hetzelfde hebben we gehad met het buitenlands vuurwerk. Eerst was daar een algemeen forum voor maar omdat echt alles door elkaar stond hebben we mooie sub forums gemaakt waardoor het voor iedereen duidelijk is waar je moet zijn als je iets wilt weten over bijvoorbeeld vuurpijlen. Hetzelfde idee is er dus met de movies.

Het is een aardig lapje tekst geworden maar dat vind ik niet erg.,
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben en heb je vragen dan zien wij ze graag gesteld worden.

Laatst bewerkt door een moderator:

Mattenfreak

Registered User

Tony zei:
En ik vraag me af welke inbreng van jou wordt er niet geacepteerd ????!!!!!!

Ik zal vanmiddag even de rest lezen, wilde hier alvast even op reageren. Om ook duidelijkheid voor anderen te scheppen, ging over een videocamera waar ik mijn zinnen op had gezet. Deze is dan voor een redelijke prijs en niet zo'n semi-pro ding, maarja, wat wil je als je geen fulltime baan hebt en dus niet het inkomen volledig wilt opsparen voor aantal maanden en dat verbrassen aan een camera voor een hobby. Dat was dus het punt, het moet een hobby blijven, ik ben allang blij dat ik een camera van die prijsklasse en kwaliteit zal gaan aanschaffen en hierbij begon dus de discussie dat ik langer door moest sparen voor een camera die gewoon duurder en wellicht wat beter was, liefst nog zo'm semi-pro. Kreeg toen dingen te horen als "als ik jou een van onze 3 camera's een dag mee zou geven zou je niets anders meer willen" en dat komt op mij dus niet positief over. Ik heb mijn mening hierbij proberen uit te leggen, daarbij ging het voornamelijk over de kosten en dat ik vond dat ie het ook positief kon bekijken, enige echte antwoorden daarop waren in de chat "jij snapt het niet mattenfreak, jij hebt een verkeerde kijk erop" en op MSN werd ik aangesproken met "hoe oud ben jij eigenlijk" met na mijn antwoord "nou, zo gedraag je je anders niet", nou als dat positief wordt bedoeld, dan heb ik waarschijnlijk inderdaad een andere visie dan Tony.

Zoals ik al zei, zal vanmiddag kijken of ik ook op wat andere dingen zal reageren, moet nu ff op visite, wilde dit wel vast even beantwoorden. :w

jeroen137

Registered User

Tony zei:
Movies is het gedeelte waar wij zeg maar de Binnenlandse, Buitenlandse en de festivals films opzetten die door onze crew gefilmd is. Daar is posten voor een member buiten de crew niet toegestaan. Dit om kwaliteit te waarborgen van de filmpjes en dat het mooi overzichtelijk blijft.

Mensen hebben vaak films van oud en nieuw en willen die tonen. Dit gebeurd vaak in de eerste maand van het jaar. Deze films hou ik liever gescheiden van de rest want er zijn mensen die speciaal op zoek zijn naar oud en nieuw filmpjes om een indruk te krijgen van wat andere op deze dag hebben meegemaakt.

En dan heb je inderdaad het film en foto materiaal. In het film materiaal kan je alles kwijt zoals films van shows en andere vuurwerk wat er zo door het jaar heen gefilmd wordt. Deze 3 film forums voorkomt dat het 1 grote megelmoes wordt. Mensen weten waar ze voor oud en nieuw films moeten zijn en voor de show films. Willen ze films zien die door de FPM crew gefilmd zijn dan gaan ze naar het MOVIE gedeelte. Nu is het een stuk overzichtelijker naar mijn mening dan wanneer je alles in 1 gedeelte gooit.

Hallo,

Misschien is het dan handig om dit ook echt toe te passen. Ik zie bij de onderwerpen in het Fotos , Videos en media Forum nog heel veel dingen staan die met oud&nieuw te maken hebben. Er staat bijvoorbeeld nog een onderwerp waar leden hun legale collectie kunnen showen. Dit is opzich wel een goede indeling, maar dan moet het ook goed bijgehouden worden. Dit nu is in mijn ogen nog weer minder overzichtelijk, want oud&nieuw filmpjes kun je nu op 2 plaatsen vinden.

Kortom als het goed bijgehouden word is het handig, maar als het niet bijgehouden word kun je er weer beter 1 groot gedeelte voor filmpjes van maken.

m.v.g. jeroen13,7

Tony

Administrator
Medewerker

Ik heb je inderdaad gevraagd houd oud je was omdat je op een gegeven moment rare dingen ging zeggen. Maar ik heb de chatlogs niet bewaard helaas.

Het ging erom dat als je vuurwerk goed wilt filmen zoals jullie willen naar ik begreep dan kan je het beste inderdaad even door sparen want het is gewoon zonde als je straks een cam koopt die niet doet wat je misschien verwacht had. Vuurwerk filmen is iets op zich en kan je niet vergelijken met een filmpje van de vakantie. Ik heb het over 3ccd cameras gehad van Sony die gewoon naar mijn mening top kwaliteit leveren en goed zijn met vuurwerk. Maar zoals ik toen al zei het is jou geld en je moet er mee doen wat je wilt het ZOU alleen zonde zijn als je er straks een koopt die niet doet wat je wilt. PUUR ADVIES!!!! En het is alleen maar leuk dat zoveel mensen filmen of willen gaan filmen dus totaal niet neerbuigend.

Maar dit is een discussie waar wij samen niet gaan uitkomen. Misschien kan ik je het beter uitleggen als we elkaar een keer live zien en dan kan je ook mijn gezicht uitdrukkingen zien en dan komt het vaak al heel anders over.

Laten we nu verder gaan met de rest van het verhaal.!!!!!!!!

Laatst bewerkt:

Mattenfreak

Registered User

Tony zei:
Ik heb je inderdaad gevraagd houd oud je was omdat je op een gegeven moment rare dingen ging zeggen. Maar ik heb de chatlogs niet bewaard helaas.

Het ging erom dat als je vuurwerk goed wilt filmen zoals jullie willen naar ik begreep dan kan je het beste inderdaad even door sparen want het is gewoon zonde als je straks een cam koopt die niet doet wat je misschien verwacht had. Vuurwerk filmen is iets op zich en kan je niet vergelijken met een filmpje van de vakantie. Ik heb het over 3ccd cameras gehad van Sony die gewoon naar mijn mening top kwaliteit leveren en goed zijn met vuurwerk. Maar zoals ik toen al zei het is jou geld en je moet er mee doen wat je wilt het ZOU alleen zonde zijn als je er straks een koopt die niet doet wat je wilt. PUUR ADVIES!!!! En het is alleen maar leuk dat zoveel mensen filmen of willen gaan filmen dus totaal niet neerbuigend.

Maar dit is een discussie waar wij samen niet gaan uitkomen. Misschien kan ik je het beter uitleggen als we elkaar een keer live zien en dan kan je ook mijn gezicht uitdrukkingen zien en dan komt het vaak al heel anders over.

Laten we nu verder gaan met de rest van het verhaal.!!!!!!!!

Dat is wellicht een beter idee, wilde dit alleen even als antwoord op je vraag geven. Was duidelijk een discussie waar wij het niet met elkaar eens werden en wat misschien persoonlijk wel kan worden besproken. Daarnaast is het wel jammer dat de logs niet bewaard zijn inderdaad, want het kwam wel degelijk neerbuigend op mij over en dat kon ik dan beter onderbouwen.

Maar goed, genoeg oude koeien uit de sloot gehaald weer. Laten we weer verdergaan.
Ik zou reageren op andere dingen, maar enige waar ik nog wat op wil zeggen is dat over die search-functie. Ik begrijp natuurlijk echt wel dat het ook voor jullie vervelend is, je hebt je dingen gemaakt met info erin en dan zulke vragen. Ik herken het natuurlijk zelf ook, maar de ene keer zal ik er antwoord op geven, maar wanneer er echt een nieuw topic voor wordt aan gemaakt, is verwijderen en pm-en een betere optie. Bespaart je weer een "nutteloos" topic op het forum en anderen lezen het niet telkens. Is ook iets wat jullie natuurlijk bepalen qua aanpak.

Tony

Administrator
Medewerker

Mattenfreak zei:
Ik zou reageren op andere dingen, maar enige waar ik nog wat op wil zeggen is dat over die search-functie. Ik begrijp natuurlijk echt wel dat het ook voor jullie vervelend is, je hebt je dingen gemaakt met info erin en dan zulke vragen. Ik herken het natuurlijk zelf ook, maar de ene keer zal ik er antwoord op geven, maar wanneer er echt een nieuw topic voor wordt aan gemaakt, is verwijderen en pm-en een betere optie. Bespaart je weer een "nutteloos" topic op het forum en anderen lezen het niet telkens. Is ook iets wat jullie natuurlijk bepalen qua aanpak.

We verwijderen ook heel veel van dit soort posts en threads maar soms laten we express wat staan met het antwoord gebruik de search functie zodat andere weten dat die ook nog bestaat,.

Bovenaan