Youtube film materiaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remi-Pyro

Registered User
Ik heb hier een filmpje gevonden met een soort van reportage van een Japans vuurwerk festival dat op 30 juli 2006 gehouden werd. Waar dit werd gehouden, geen idee ik kan die tekentjes niet ontcijferen.

Je ziet er de opbouw van het vuurwerk, het vuurwerk zelf en wat ik wel wat vind hebben is de sfeer die het filmpje uitstraalt. De passie van de Japanners voor het vuurwerk. Wat ook opvalt is dat hier de kleine bommetjes met losse stijglading in de buizen worden gestopt. (hier is al een topic over dacht ik)

Maargoed, hier het filmpje:

Groet, Remi-Pyro!

zuen

Registered User
Ik zat een beetje te youtuben, waarbij ik dit filmpje vond. Ik vond het wel een hele speciale pijl. De pijl knalt waarna er nog 2 effecten aan de zijkanten te zien zijn. Het geluid loopt alleen iets voor[edit]ik bedoel achter[/edit].

Ik vind em wel mooi, zeker als die uit 1 pijl komt.

Laatst bewerkt:

ze broc ski²

Registered User
Ik zat een beetje te youtuben, waarbij ik dit filmpje vond. Ik vond het wel een hele speciale pijl. De pijl knalt waarna er nog 2 effecten aan de zijkanten te zien zijn. Het geluid loopt alleen iets voor.
film...
Ik vind em wel mooi, zeker als die uit 1 pijl komt.

zoiets had je vroeger(paar jaar geleden mischien nu nog steeds) ook hier ik meende dat deze hammer rocket o.i.d heete van broekhoff(of crown)

P

poziloc

Guest
de Hammer Rockets van Broekhoff zijn hier totaal niet mee te vergelijken

zuen

Registered User
Komt het allemaal uit 1pijl dan? Ik vind het nog best grote boeketten. Hoeveel zullen ze wegen?

firewire

Registered User
Laatste 24'' shell in the States.

Large 24 Inch Fireworks Shell

En nog een paar 32 inchers uit Japan/China
- 32'' mortieren

Laatst bewerkt door een moderator:

KruitFreak

Registered User
Hier kan men zijn filmpjes laten zien, die gevonden zijn op youtube.
De bedoeling is uiteraard om alleen vuurwerk te laten zien en dit algemeen in deze thread te laten zien
Filmpjes die met vandalisme te maken hebben, zullen direct verwijderd worden! Met gevolg dat de persoon direkt een waarschuwing krijgt via de pm!
Om een direkte link te plaatsen, kan men deze code gebruiken:

[yt*]url[/yt] zonder sterretje uiteraard.
Je moet alleen het stukje url gebruiken wat na het = teken staat"dit bestaat meestal uit cijfers en letters" en dit plaatsen tussen de code.
yt1.jpg

(waar nu url staat) je krijgt dan direkt het scherm te zien, wat je hieronder ziet

Mochten er links zijn die niet meer werken, zullen wij die verwijderen
Ook vragen wij om goed op te letten, of het betreffende filmpje al geplaatst is en eventueel
de betreffende info over het filmpje/vuurwerk te plaatsen.
Veel plezier met zoeken en plaatsen.

Met dank aan Jordi voor de screenshot

Is het ook mogelijk om op een vergelijkbare manier filmpjes van LiveLeak.com te laten zien?

KoenL

Registered User
Offtopic!
Weet iemand hoe deze youtube movies op hyves zet?

1. Login op je Hyves
2. Ga naar je "Publiekspagina" van je Hyves.
3. Scroll een beetje naar beneden tot je bij je "Gadgets" komt.
4. Klik op "Voeg toe".
5. Ga nu naar youtube en zoek je filmpje op.
6. Gevonden? Kijk dan rechts in het schermpje waar de film-info staat. Kopieer de Embed link helemaal!
7. Ga terug naar je hyves en plak de link in het venster "Code".
8. Zet de titel erboven, en klik op "Verstuur",

Dat is het!
Ontopic!

poepiegaaf

Registered User
Ik heb hier een filmpje gevonden met een soort van reportage van een Japans vuurwerk festival dat op 30 juli 2006 gehouden werd. Waar dit werd gehouden, geen idee ik kan die tekentjes niet ontcijferen.

Je ziet er de opbouw van het vuurwerk, het vuurwerk zelf en wat ik wel wat vind hebben is de sfeer die het filmpje uitstraalt. De passie van de Japanners voor het vuurwerk. Wat ook opvalt is dat hier de kleine bommetjes met losse stijglading in de buizen worden gestopt. (hier is al een topic over dacht ik)

Maargoed, hier het filmpje:

Groet, Remi-Pyro!

Er staat 35ste "Sagamihara" (naam festival) en erachter staat cool vuurwerk festival. :amuse:

Mooi filmpje. En ik voelde een traan lopen. :embarrest:

Remi-Pyro

Registered User
Hier een filmpje die ik zelf wel grappig vind van 'The Simpsons'. In het filmpje koopt Homer Simpson illegaal vuurwerk en steekt het op zijn onhandige manier af.

Wel grappig wat de koopman zegt: "Celebrate the independence of your nation by blowing up a small part of it".

Laatst bewerkt:

Kobajo

FPM Filmer
Filmpje gevonden van de Red, White and Boom.
Vuurwerk is geshoten in Columbus Ohio op 3 Juli voor Independence day natuurlijk

Laatst bewerkt:
P

poziloc

Guest
Ik kwam nog een filmpje tegen op het vuurwerkmuseum wat geplaatst was door Roelz
Het is een filmpje van school tv....hier zitten wat schokkende beelde bij

michel0911

Registered User
beetje offtopic maar ik vond het niet nodig om een nieuw topic te gaan starten .... :

via deze link : http://www.youtube-d.com/files/youtubed_setup.exe
kun je het youtube download programma downloaden, hiermee kun je de filmpjes die op youtube heel makkelijk opslaan op je schijf...

ik denk dat een aantal mensen hier wel blij mee zal zijn, aangezien je soms toch wel eens wat zeldzaam filmmateriaal tegenkomt op youtube die je graag zou willen opslaan op je computer...bijdeze kan dat dus.

programma werkt heel simpel en spreekt dus voor zich, installeren en downloaden maar...

Cameo

Registered User
Vanishing Point fireworks
Dit is werkelijk een zeer mooi opgezette profi-show met zeer uiteenlopende effecten. Candleliefhebbers, maar ook crossettekijkers mogen deze niet missen!

Groet,
Cameo

VuurwerkFreak90

Registered User
Vele kunnen zich vast nog wel Praag herinneren met dat ene filmpje waar ik me nog steeds afvroeg of het shells zijn die op straat ontplofte.

Hier nog paar goeie films, gestoorde mensen :laugh:

Zoals de titel zegt het is oorlog!

idioten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan