Youtube film materiaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

vuurwerk14

Registered User
me eens terrence dit is harstikke gevaarlijk wat die kerel doet. Dit is godverdomme zo dom hoe die gast bezig is. Onder het zitje van zn kind stopt die shells en gaat dan roken dan ben ej toch knettergek in je kop!!!

Laatst bewerkt:

DjTerence

Registered User
me eens terrence dit is harstikke gevaarlijk wat die kerel doet. Dit is godverdomme zo dom hoe die gast bezig is. Onder het zitje van zn kind stopt die shells en gaat dan roken dan ben ej toch knettergek in je kop!!!

Jha inderdaad, hij rookt gewoon met zware Shells tot 6 inch in een vuilniszak in zijn auto, met zijn dochtertje van 2 jaar achter op de bank!!:mad:

Als je handelt, pak het professioneel aan, en ZEKER niet met je kind in de auto van amper 2 jaar :mad:
Stel je eens voor wat er gebeurt als er een vonkje bij die zak komt van het as of zoiets. Die shells lagen (denk ik) een halve meter naast hem op de bijrijderstoel, dan zijn ze gegarandeerd gesplatshed:sick:

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Vraag aan de genen die het weten.
Die 100.000 klapper die ze bij Netwerk kopen, is geen horse brand rol.
Kan je ook wel aan de kwaliteit merken, aangezien er in het keuringsdienst van waren lab. giga veel knallers van die rol los komen.
Weet iemand van welk merk die rol was?
Die winkel was volgens mij Bex.

Graag aanwoord van iemand die het echt weet, want dit is een filmpjes topic.
Denk dat we niet op 20 antwoorden zitten te wachten.

Wizz

Registered User
Vraag aan de genen die het weten.
Die 100.000 klapper die ze bij Netwerk kopen, is geen horse brand rol.
Kan je ook wel aan de kwaliteit merken, aangezien er in het keuringsdienst van waren lab. giga veel knallers van die rol los komen.
Weet iemand van welk merk die rol was?
Die winkel was volgens mij Bex.

Graag aanwoord van iemand die het echt weet, want dit is een filmpjes topic.
Denk dat we niet op 20 antwoorden zitten te wachten.

Merk van die rol is Xilepai, heb er jaren terug 15.000 rolletjes van gehad echt bizar spul. Doet niks onder voor een chainthunder.
En kwaliteit? Als je dat ding afrolt als een hersendode dan kan je erop wachten dat er veel rotjes afvallen.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
En kwaliteit? Als je dat ding afrolt als een hersendode dan kan je erop wachten dat er veel rotjes afvallen.

Inderdaad, heb je gelijk in Wizz.

Maar van dat merk heb ik nog nooit van gehoord.
Maar ja de 100.000 rollen, zijn tegenwooridg ook veel minder van kwaliteit, dan vroegah.:mad:

marco_v_w

Registered User
lekker link !! kijk hoe snel die afging, had ook in je hand kunnen gebeuren. Dan had jij je stuur van je fiets niet meer vast kunnen houden

motzzz

Registered User
hahaha ik heb 2 van die filmpjes gemaakt die andere is verwijdert door een vriend van mij knalde vlak voor onze neus in de lucht, die vlinder hebben een SUPER KLEIN lontje je moet idd snel zijn voor ze in je handen klappen ;) maar ik heb helaas ervaring met snel klapend vuurwerk :(

Thomaaa

Registered User
Een grote vuurwerk show in Vancouver.
Het is in 3 filmpjes opgesplits omdat ze te groot zijn voor youtube. Filmpje 1/3 begint eerst een beetje met mensen maar al snel begint de show!

1/3

2/3

3/3

Veel plezier!

Thomaaa

Macer

Registered User
Ik weet niet of het al een keer gepost is maar ik kwam dit filmpje tegen op Youtube.. Daar valt Nederlands vuurwerk toch wel bij in het niet. Het lijkt wel luchtafweergeschut.

Het schijnt uit Brazilië te komen.. Zit een lekker tempo in :)

KrimpenDrummer

Registered User

oeps! stuk beton uit de nitraat vloog vol door een lamp heen die helemaal kapot was. Zo'n lantaarntje bij een voordeur, je weet wel.
Eigenaars moesten er gelukkig om lachen (toen.. :p)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan