Het zit erop. Het was een dag met de nodige tegenslagen. File (waardoor behoorlijk wat vertraging), een schietterrein met de nodige problemen (nog meer vertraging) en dan het bericht dat je een aantal 75mm bommen niet mag schieten. Ik zag heel de show al in elkaar zakken, maar ik denk dat we best wel wat leuks neer hebben kunnen zetten.
Het was voor mij de eerste keer dat ik een show zelf mocht schrijven. Ik heb er met veel plezier veel tijd ingestoken, en op papier ben ik nog steeds blij haha! Een aantal combinaties en de volgorde waren uiteindelijk niet mogelijk, maar het heeft mij een heel goed beeld gegeven wat het daadwerkelijk voor moeite, tijd en stress met zich meebrengt. Het is echt een leerzame show geweest, en dan was het nog maar een kleintje.
We hebben heel de show met de hand geschoten. Ik heb zelf niets gezien, dus ik wacht met smart op de films. 2 cameras filmde op het schietveld en 1 net daar buiten. Dat beeldmateriaal komt dus wel goed haha.
Rob, ik wil je nogmaals heel erg bedanken dat je mij m'n gang liet gaan, ik heb er echt veel plezier aan gehad. Bedankt voor je hulp en de gezelligheid.
Roeland en Chris, thanks voor de leuke dag en het samenwerken. Samen hebben we behoorlijk wat werk verricht in korte tijd en daar mogen we best trots op zijn.
Bedankt en tot de volgende keer. Het was een leuke ervaring, die ik nog vaak hoop mee te maken.
Nu ga ik heerlijk slapen. Slaaplekker!