Ook ik las al vaak mee voor de pauze, zal het "goodby"-filmpje ook niet snel vergeten! Wanneer ik precies ben begonnen met meelezen kan ik me niet herinneren, maar het verhaal met de chinese rollen op de pagina komt me bekend voor.
Om mee te kunnen lezen op de nieuwe site moest je je registreren, dat heb ik dan ook gedaan en dat was volgens mijn profiel op 23 september 2004. Dat was nog in de tijd dat je volgens mij geen hoofletters had op de computer, anders had ik mijn naam wel met een hoofdletter G geschreven. Sinds die tijd kijk ik zeer regelmatig op de site, met name na de grote vuurwerkfestivals en natuurlijk in de aanloop naar oud & nieuw. Ook de verhalen, ervaringen en filmpjes na oud & nieuw blijven natuurlijk super.
Na ruim 8 jaar alleen meegelezen te hebben, vond ik dat ik er wel klaar voor was om me ook eens wat actiever op het forum te gaan begeven.
Het is al eerder gezegd, maar alle lof voor de FPM-crew! Zoals ik hierboven zeg, lees ik al een behoorlijke tijd mee en ik kan me goed voorstellen dat er bijzonder veel tijd in hun grote hobby gaat zitten. Zonder deze mensen zou deze site er niet zijn en hadden wij niet dit enorm mooie platform gehad om ons te vermaken met onze gezamelijke hobby.
Ik zit dus zeker niet het langste op FPM, maar wilde het bovenstaande toch even kwijt!