Wie kent dit blok?

vwtune

Registered User
lijst.jpg
Het is een blok met ook 2'' erin verwerkt... Meer als het etiket staat er niet op... komt dit iemand bekent voor?

Laatst bewerkt door een moderator:

vwtune

Registered User
Ben nog bezig te achter halen hoe ik dit moet doen!! heb de search gebruikt maar word er niet wijzer van.(con)

Schuim

Moderator
Medewerker
Oplopend kaliber zo te zien.
Buitenkant komt me wel weer erg bekend voor.
Maar volgends mij is dit weer wat nieuws jongens..

vwtune

Registered User
er staat helemaal onderaan het etiket: 220
verder is ie ''maar'' 15 kg
meer kan ik er echt niet over kwijt....

vwtune

Registered User
nee dit is niet de battle cry, helaas.
deze heeft maar twee maten, en is 100 shots.
volgens mij zijn ze 1,3 of 1,8 inch met een paar 2 of 3 inch erin...

Schuim

Moderator
Medewerker
Meet het dan gewoon op kerel, en vertel dan wat de echte maten zij.
Dan kunnen wij je ook verder helpen.

fireworkaddict

Registered User
Heb het blok wel eens in de handel langs zien komen.
Is zover ik weet bijna identiek aan de Battle Chry van Breeschoten. (Alleen kleinere mines).

In de Battle Chry van Breeschoten bleken alleen nogal eens fouten te zitten (de laatste paar shells die 5 meter boven de grond tot ontploffing komen).

38 schots, oplopend kaliber van 1.2" naar 3" mines = Battle Chry
idem, maar oplopend naar 2" mines = PyroPack als ik me niet vergis.
Prijs van zowel de Battle Chry als PyroPack zullen rond de €100.- liggen.

Gr. Fireworkaddict

trixx

Registered User
Is die niet van GBV?
De buitenkant lijkt in ieder geval erg veel op die van andere blokjes, en ook de uitleg die erboven op geplakt is lijkt er precies hetzelfde op!

havenmeester

Registered User
Volgens Rasco welke een reactie gaf op mijn vraag over dit blok(inderdaad GBV) zei hij dat een het blok is met salutes, grote boeketten en dikke tails. Ik ben benieuwd!

fireworkaddict

Registered User
Dit is de pyropack. LIJKT veel op de Battle Chry maar is niet exact hetzelfde.
Kan niet met zekerheid zeggen of deze van GBV vandaan komt.

joepiedepoepie

Registered User
Dat het hier de pyropack betreft lijkt me wel erg duidelijk, dat kan zelfs iemand die blind is nog voor worden gelezen. Normaal was de sterretjes verpakking idd GBV, dit jaar ben ik echter alwel meer tegen vreemde foto's aangelopen met blokken met deze wikkel die echter niet door GBV zijn geimporteerd. Ook schijnt de nummering anders te zijn op de kartons, zo mist de 7 vaak in de nummering!

Maar goed denk dat je meer hebt aan een produkt beschrijving, helaas moet ik je die ook schuldig blijven. In een ander topic werd dit blok ook besproken misschien heb je daar wat aan!

http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=5385

firewire

Registered User
Pyropack staat er idd op, maar zal er in meer varianten zijn, net als bijv, de poisionous spider, spring wind, battle star en enz enz.
Er zijn overigens meer potten met deze wikkel waaaronder een festival night, ook is er een soortgelijke wikkel maar dan met gele achtergrond.
De opbouw v/d tubes heeft ook iets weg van de Variety 1, met de exacte maten en aantallen tubes komen we al een stuk verder...

Laatst bewerkt:

fireworkaddict

Registered User
Pyropack is toch altijd hetzelfde. Met dezelfde effecten.
Ik heb nog nooit gehoord dat er bijvoorbeeld 2 variaties van waren. Opbouw van de tubes, is ook altijd hetzelfde (gelijk aan de Battle Chry, ook qua uitwerkingen bijna hetzelfde).

Bovenaan