Wie kent dit blok?

firewire

Registered User
Prima, heb geen zin in welles/nietes, ik ken hem in zeker 4verschillende jasjes, de importeurs laat ik dan nog in het midden.(win)

trixx

Registered User
Dat het hier de pyropack betreft lijkt me wel erg duidelijk, dat kan zelfs iemand die blind is nog voor worden gelezen. Normaal was de sterretjes verpakking idd GBV, dit jaar ben ik echter alwel meer tegen vreemde foto's aangelopen met blokken met deze wikkel die echter niet door GBV zijn geimporteerd. Ook schijnt de nummering anders te zijn op de kartons, zo mist de 7 vaak in de nummering!

Maar goed denk dat je meer hebt aan een produkt beschrijving, helaas moet ik je die ook schuldig blijven. In een ander topic werd dit blok ook besproken misschien heb je daar wat aan!

http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=5385

Dat met die 7 is opgelost :p...
de pyromaniac © laat namelijk in deze post ook zien dat de festival nights op de doos een andere numering hebben gekregen "120 ipv 7120 "
http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?p=91348#post91348

vwtune

Registered User
als je trouwens dat rode papier helemaal weghaalt zie je dat ie ''maar'' 5, 2'' kokers heeft, de rest is 1,3.
is het nu wat duidelijker?

Joey

Registered User
Hier een foto van de Battlecry.

p1010073-border.jpg

p1010076-border.jpg

Laatst bewerkt:

vwtune

Registered User
leuke foto, maar wat moeten we hiermee? Dit is niet het blok waar het over gaat. de battlecry heeft oplopende inches... pyropack 220 niet. die heeft eerst 20 buizen 1,3 inch en dan 1, 2 inch dan weer 20 1,3 dan weer 1, 2 inch... ga zo maar door....

Joey

Registered User
Dit was even om verwarring te voorkomen omdat al eerder gesuggeerd werd dat pyropack wellicht de nieuwe battlecry was, de foto is dus puur voor vergelijking en heeft in mijn ogen wel degelijk nut.

lyma

Registered User
Thanks en ja....Search moest ik eerst doen, ik wedde op 2 paarden, en via de vraag en via zoeken, maar nogmaals thanks....
De rest van de veiligheidsitems had ik wel gevonden..... Goede jaarwisseling

gietjo

Registered User
Dit is een 80 shots blok met 6 mines van 2 inch.(die zijn best heftig). Heb dit blok in 2003 gehad, en heb er wat foto's van, maar mn scanner doet vaag, dus die houden jullie tegoed.film staat in de upload.

(trek wel weer ff een oud topic naar voren trouwens poeh poeh)

Hier de film: Vanaf 7:52 min is dit blok te zien

Laatst bewerkt:

marlboro20

Registered User
Kijk: u krijgt altijd het juiste antwoord op uw vraag!!!! Het kan wel eens 4 jaar duren maar toch.......
Knap gevonden Gietjo: én foto's én film!!!!!!

gietjo

Registered User
Kijk: u krijgt altijd het juiste antwoord op uw vraag!!!! Het kan wel eens 4 jaar duren maar toch.......
Knap gevonden Gietjo: én foto's én film!!!!!!

Nou zo knap was het nou ook weer niet hoor. Foto's en film zijn van me zelf, al moest ik wel even zoeken voordt ik ze gevonden had. en omdat mn scanner nogsteeds vaag doe moest ik met mn digi camera ff een foto van de foto nemen.

Bovenaan