@ Red Eagle
Heb jij die Apollo van Keller al eens eerder gehad? Want ik liep een winkeltje in (weet niet welke) maar die had de laatste apollo en hij was best zwaar dus nam ik hem. Maar hoe is die eigenlijk want ik kan geen filmpjes vinden
Moet je eerlijk zeggen dat ik deze ook puur op het gewicht heb meegenomen (zal wel een hoop klei zijn)
Heb hem meegenomen omdat ik toch wat wou kopen vandaag en de kriebels niet stil wilden zitten.
Geen ervaring met deze cake
@ Morning glory Verwacht niet al teveel van je pijlenpakket.
in Duitsland gaan de pijlen maar tot 20 gram en koop je vaak meer lucht/mooie verpakking dan vuurpijl.
Ben erg benieuwd misschien heb je geluk dat er een paar leuke pijlen tussen zitten.
@ Electic Veel succes met shoppen maar ben bang dat je genoegen moet nemen met de restjes.
Algemene vraag:Thuis bij het uitpakken van de cakes (zoek altijd graag nu al het lontje ipv S"nachts in het donker) Zie het als
je huiswerk doen.Heb enkele cakes van Comet (zie foto) en het lontje is daar echt ver te zoeken.
Hele verpakking moet eraf + label en dan achter een flapje zit het lontje.
Door het ontbreken van het label (later wel weer erom gedaan en gaatje geknipt voor de lont) he b je dus een zwarte cake waaarop je niet ziet wat je aansteekt. Heel irritant en erg veel moeite moeten doen om de lont te vinden.
Je krijgt er dan wel een reserve lont bij maar die hoop je eigenlijk nooit te gebruiken.
Iemand anders ook veel problemen met deze cakes van Comet??