Wie gaat er nog naar duitsland dit jaar?

mike030

Registered User
Ben net terug uit Duitsland, en heb geen controle gezien de. Vertrokken om half 6 riching Xaten, uiteindelijk ook nog gestopt in Hoch en Kalkar. Waren zeker niet de enige maar we hadden genoeg keus. Kofferbak lach voledig vol ,

Volgend jaar weer naar de Duitsers !

Bertha

Registered User
Ik kom net uit Rhede, bij de Lidl en Aldi geweest...nog ff langs de Pennymarkt in Bocholt en de kofferbak was vol. Bij de Aldi stonden er ruim 25 Nederlandse auto's op de parkeerplaats. Het leek wel uitverkoop bij de Bijenkorf, mensen duwden elkaar gewoon opzij om te grabbelen in de bakken. Pijlensets gingen langzaam en de Reno's gingen met volle karren de deur uit.

Bij Dinxperlo de grens over, niemand gezien.

Bertha

BaasBJ

Registered User
ben vanochtend in emmerich in aldi geweest, ik was er om 5 voor 8 maar de winkel was al open en dus niet zo druk. Toen we daar weggingen om 8:15 stond er al een gigantische rij. Geen controle gezien.

wreckingball

Registered User
Net als mike ook in goch geweest! kwas er pas om kwart voor 9, aan de late kant maar toch nog bijna een kofferbak vol met reno's, phoenix, casablanca, toronto's, paar pijlen pakketten en zown venezia doorgelont ding! Ook de lidl had alles nog om half 10... aligators gescoord, dragon fire's en ng wat andere dingen en de kofferbak aangevuld :p daarna ng ff naar de Rewe geweest voor 2 voodoo stars, heerlijk, 500 gram voor een scherpe prijs :)

Geen controle gezien overigens... jaja, ge-wel-dig :p had voor een 250 euro een flink volle kofferbak!

civcrew

Registered User
heyz sjenky's
hier team veenendaal net een paar uurtjes terug uit duitsland.
gingen bij zevenaar de grens over en meerden eerst om 06.45 aan bij de kaufland in kleve waar een tiental hollanders stonden te wachten op opening,na een korte sprint was alles binnen 1 min weg en hadden we toch nog een deel van ons vuurwerk(gewoon veel te weinig op voorraad)
snel door naar rees om daar om 8u de aldi en lidl te beroven,we waren wat laat en kwamen op onze weg daar na toe om 08.02 toevallig een andere aldi tegen waar we snel een pitstop maakte maar daar kwamen de mensen met en volle karren en lege handen ons al tegoemoet.
wij snel door naar rees, 08.15 daar aangekomen was het al lekker druk en konden we nog net 3 terug gegooide toronto's scoren....het was wachten op de nieuwe vracht!
er kwamen en gingen steeds mensen en het wachten duurde een uur, inmiddels stonden de mensen al voor het magazijn te dringen en bij aankomst van het vuurwerk in het magazijn!!
het werd dozen graaien en snel naar de kar en daar pas uitzoeken wat we echt nodig hadden.
al met al weer een hoop drukte maar toch ook wel grappig en we hebben wat we zochten en van de controlles ontbrak ieder spoor!! (a12)

bosman85

Registered User
Middag mensen,

wil vrijdagochtend vroeg richting Duitsland blazen met mijn straaljager vanuit eindhoven!

nu vroeg ik me af of er dan uberhaupt nog wat aanwezig zal zijn en of ze de schappen bijvullen?

iemand misschien nog een tip waar een aldi of lidl zit in duitsland die dicht bij eindhoven zit????

alvast bedankt!

PietPrak

Registered User
kom net terug uit duitsland van een paar dagjes vakantie. In Oberhausen bij de Lidl was er nog genoeg. Van alles wat meegenomen!

Banaantje

Registered User
Was net (rond 1400) over de grens bij zevenaar (10 minuutjes) wat boodschappen doen o.a hapjes en drank voor de jaarwisseling en de Aldi had nog genoeg liggen. Lijstje invullen en 2 minuten later was je karretje gevuld door het winkel personeel:

vuurwerk.jpg

vuurwerk2.jpg

Dus geen drukte zoals veel mensen zeggen en alles was er. Dus gewoon gaan :cool:

Laatst bewerkt:

civcrew

Registered User
hey electic,
ben vandaag in kleve en rees geweest en er word meerdere malen per dag aangevuld dus heeft wel zin.
ze mogen maar een beperte voorraad hebben en de vrachtwachen rijd rondjes meerdere filialen af om het steeds bij te vullen zodat ze niet teveel in opslag hebben vanwege de regels(rijdend groot magazijn dus)is mij door personeel vandaag verteld.
dus je kunt net geluk hebben of net pech en dan moet je mis tot uiterlijk een uur wachten.
gewoon op google kijken voor dichtsbije aldi lidl kaufland real of vele andere winkels bij jou.

suc6!!!

Red Eagle

Registered User
2quufzs.jpg
hahaha heerlijk al die reacties van over de grens trekkende Hollanders.
Scheelt dat ik al in Duitsland woon en de lidl,pennymarkt,netto,rewe,trinkgut en aldi 500 meter verderop heb zitten.
Helaas kon ik dit jaar niet zelf want een praatje met een net zo gekke hollander in de morgen is altijd leuk.
dus is mijn lieve vriendinnetje voor mij met mijn boosdschappen lijstje op pad gegaan.

Had dr al gewaarschuwd voor al die malloten die elkaar de hersens proberen in te slaan voor een Rheno oid.
Gelukkig was ze er vroeg bij dus ook ik heb alles in huis!

Laatst bewerkt:

Legendary12

Registered User
Bij ging ging alles echt super relaxed (voor het eerst naar Duitsland), sommige dingen lagen niet meer in de schappen dus vroeg ik ze of ze wat vuurwerk voor me hadden in hun magazijn en toen kwamen ze met de dingen die ik nodig had. Wel *************** dat lidl om 7 uur open was terwijl op hun site 8 uur stond dus bij de eerste lidl waren de bazooka´s op dus reed ik door naar een ander waar ze nog de laatste 5 net uit hun magazijn haalden.
Al met al een geslaagde dag en ook een leuk ervaring om eens in Duitsland te halen aangezien ze daar in de schappen ligt wat best wel grappig is. Rond de 30-35 goede potten gescoord (geen reno's maar zware en grote potten)

Legendary12

Registered User
@ Red Eagle

Heb jij die Apollo van Keller al eens eerder gehad? Want ik liep een winkeltje in (weet niet welke) maar die had de laatste apollo en hij was best zwaar dus nam ik hem. Maar hoe is die eigenlijk want ik kan geen filmpjes vinden:(

mike030

Registered User
Zo we zijn weer terug uit onze lieve aardige oosterburen. Wat hebben wij te veel gekocht nee dat kan toch niet? :$ We dachten eigelijk dat we veel te weinig hadden. Valt aardig mee zo !
2dh62dz.jpg

Laatst bewerkt:
Bovenaan