Welke Importeur heeft volgens jou het beste vuurwerk 2009

Welke Importeur heeft volgens jou het beste vuurwerk 2009?

• Total voters
    274
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tony

Administrator
Medewerker
Net als vorig jaar willen we weten welke importeur bij jou op nummer 1 staat! Vorig jaar net als in 2007 kwam Wolff vuurwerk als nummer 1 uit de bus en we zijn benieuwd of het afgelopen oud en nieuw van 2008/2009 hier iets aan veranderd heeft.

Ook zijn er een aantal nieuwe merken op de markt gekomen van nieuwe importeurs maar dit jaar zetten we ze wel in de lijst omdat veel van ons ook de demo's bezoeken die de winkeliers geven en dus de producten live hebben gezien.

De importeurs die er vorig jaar niet in stonden staan er natuurlijk nu wel in want we hebben allemaal hun spullen kunnen kopen en we zijn dus benieuwd welke indruk deze importeurs kwa spullen heeft achter gelaten.

Kijk bij het stemmen ook wat je vind van het geheel zoals bijvoorbeeld de verpakkingen, labels, kwaliteit en natuurlijk de prijs!

Multi Vote is mogelijk maar je moet dit wel gelijk doen!
Eenmaal gestemd kan je niet meer aanvullen of veranderen.

Alvast bedankt voor het stemmen!

maartenvincent

Registered User
Ik heb hier gekozen voor: Beko, Hardix, Katan en Wolff.

Beko omdat hier de top producten Rocket boom, green glitter missile battery en fire in the night in zitten. Ook dit jaar komen er weer budgettoppers bij.

Hardix omdat ik deze lijn vanaf mijn eerste vuurwerkjaar koop. Er zitten een paar hele leuke kleine cakes tussen die stiekem toch 15 gram per schot hebben en enorme effecten geven.

Verder Katan en Wolff. Katan zijn vaak omgelabelde potten van Wolff maar er zitten toch een paar interessante originele producten bij. Ook kies ik Katan omdat deze bij mijn dealer vorig jaar zeer goedkoop aangeboden werd (500 grammers voor rond de 30 euro). Wolff wil ik dit jaar gaan proberen, vooral om de Sniper, Monster trio en Concerto rosso mee te maken.

Herdervriend

Registered User
Eigenlijk is mijn mening een beetje onpartijdig. Maar Wolff Vuurwerk! IK koop weer daar mijn vuurwerk. Ik moet die Ice pijlen weer hebben :lol: En voor 10 euro een pot met de effecten die ik geweldig vind, is een koopje:) Plus, al hun effecten zijn cool xD

KoenL

Registered User
Ik heb voor het eerst op Wolff gestemd. Dit jaar ga ik eindelijk die kant op en het spul in huis halen. Veel films zijn geweldig, ik kan niet wachten ze in mijn straat te zien.

Quadriffis

Registered User
Wolff is en blijft mijn favoriet en dit jaar wil ik daar tevens Beko aan toevoegen, veel leuke en kwalitatief goede cakes zeker voor prijzen onder de 20 euro.

Daarnaast vallen een aantal nieuwe lijnen zoals pyro shopper (Lesli), Pyrostar NL (Broekhoff) en de FPM cakes (tot nu toe) zeer in de smaak. De toppers daarvan ga ik zeker aan mijn lijstje toevoegen.

Ik heb gestemd op Beko en Wolff vanwege de goede kwaliteit/ prijs verhouding en verder op Lesli en Broekhoff omdat beide weer met interessante nieuwe producten komen en altijd een zeer ruim assortiment hebben.

Naar een aantal importeurs ben ik zeer nieuwsgierig, hiervan heb ik nog nooit wat gekocht of kunnen kopen zoals Pronk, Katan, Zena, Royal en Bonfire. Oftewel keuzes genoeg om te maken komend O&N!

Laatst bewerkt:

NGB

Registered User
Ik stem weer op Wolff zoals ik voorgaande 2 jaren ook gedaan heb,
Ik koop al jaren vuurwerk uit de Dynasty selection en heb regelmatig bij andere Dealers ook wat gekocht.
Maar bleef toch steeds weer terugkomen bij mijn Wolff Dealer.
Zeker sinds de 500 grams regeling er is, staat Wolff voor mij stipt bovenaan.
Prijs/Kwaliteit verhouding is gewoon super en met veel variatie aan producten vind iedereen daar wel wat moois.

Echter blijf ik ook andere dingen proberen, zo wil ik dit jaar wat bij Zena halen.
En tsja wie weet heb je er dan zo een Favoriet bij!
Maar ook dit jaar komen er weer genoeg Wolff producten in mijn Selectie.

Laatst bewerkt:

KruitFreak

Registered User
Mijn stem gaat naar Wolff en Witte Tenten. Woff heeft naar mijn inziens nog steeds het best betaalbare vuurwerkaanbod.

Marijn vuurwerk is gewoon erg goed bezig, willen niet overdreven groot worden en zijn bijzonder geïnteresseerd in de kwaliteit van het vuurwerk terwijl elders vaak de commerciële kant de meeste aandacht krijgt..

jetztgehtslos

Registered
Ik neig naar Zena, helaas zijn de goedkoopste potjes van Zena nog steeds boven de 10 euro. Een segment dat door hen genegeerd lijkt te worden.
In dat segment scoren juist Wolff en de nieuwkomer Royal nu wel punten.
Marijn heeft daarnaast nog steeds erg originele producten waarvan sommigen qua prijs en kwaliteit goed in verhouding staan. Beko doet het sommige producten ook erg goed. Heerlijk divers. Maar sommige producten slaan totaal niet aan bij mij. Daarentegen hebben ze wel heerlijk budgetvuurwerk en de traditionals en novelties!

Voor mij zijn deze 5 het meest interessant. Gevolgd op korte afstand door B&W. Die hebben ook gewoon producten met zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Helaas heb ik daar dit jaar nog weinig vernieuwends van genomen. Gemiste kans denk ik.

Als ik al mijn collectie samen moet stellen, dan is de kans 95% dat het om deze producten gaat.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Volgens mij is Wolff echt onoverwinnelijk!
Al 3 jaar op kop in de poll! We zijn er nog niet maar ik vind dit heel erg knap!

bridge

Bronzen Member
Volgens mij is Wolff echt onoverwinnelijk!
Al 3 jaar op kop in de poll! We zijn er nog niet maar ik vind dit heel erg knap!

En op AVP wordt Broekhoff als beste betiteld, volgens de site van broekhoff Is dat niet eigenaardig dan. Zijn de mensen van AVP van een andere planeet?

bridge

Bronzen Member
mss heeft broekhoff bij een speciale demo voor AVP wel stiekum Wolff geschoten. Ik sta nergens meer van te kijken..

shinji

Moderator
Medewerker
Even voor de duidelijkheid. Ik vind Wolff een soort van allemansvriendje, leuke cakes voor veelal een mooie prijs, maar over het algemeen 'net niet'. Dat wil overigens niet zeggen dat ik Broekhoff de beste vind, integendeel.

bridge

Bronzen Member
Een ander publiek. En misschien gewoon simpele maar oh zo belangrijke smaak.

Is wellicht helemaal off topic, maar ik vraag mij al een tijdje af wat het verschil in publiek dan eigenlijk is. Wat maakt dat de een zich aansluit bij FPM en de ander bij AVP.

Beekje

Registered User
Komt ie weer hoor.......

Op AVP is duidelijk altijd ander publiek, dat weten we als geen ander en hier wordt gewoon beter naar het product met effect gekeken, de leeftijd hier speelt ook gewoon een rol.

Op AVP wordt veel meer gelet op prijs en "onder assortiment". En geef toe daar is Broekhoff altijd heel sterk in geweest, ze zijn trendsetter geweest van heel wat "klein" vuurwerk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan